Přejít na obsah

Servisní prohlídky. Co Vám dělali a kolik to stálo?


Michaltvr

Doporučené příspěvky

Keď som bol na 1.servisnej, tak som mal 28900km

A 2.servisna je po 30000km,tak preto som bol už teraz,cize pri 58600km...

Ale ako som už písal vyššie... od teraz budem meniť olej po 15000km

Vzdy som to tak robil, akurát mam teraz nové auto, tak to teraz budem meniť až od tých 60000km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 5. 11. 2020 na 12:03, slavo napsal:

Daval som robit na jar, v neorigo servise ale so zaznamom do elektronickej knizky.

Vymena motoroveho oleja, oleja DSG, predne a zadne brzdy (uz v 70 000 km boli skorodovane jak stara hrca).

Cena celkom oproti origo servisom super.

1672778623_Fakturaskoda.thumb.JPG.0a54f929312b8d910bf9f59f79d12c4d.JPG

 

Pro zajimavost jsem si udelal porovnani. Bohuzel to zadna hitparada neni. Nezavisle servisy nejsou a nemuzou byt charita.

 

- prevodovy olej je za uplne stejnou cenu jako v autorizovanem servise, na internetu se da sehnat za vyrazne nizsi cenu

- tesnici krouzek je o neco levnejsi (je to original?), ovsem na CC autodilech za min nez polovinu ceny servisu, to same olejovy filtr

- filtr DSG prakticky stejna cena jako v autorizovanem servisu, na CC autodilech original za pulku

- kotouce a desky TRW cca za cenu originalu na CC autodilech (byt ja bych original v tomto pripade nechtel)

 

Práce sice za 490Kč bez DPH/hod., celkem ale uctovano 7 hodin. Coz mne prijde teda hodne, nemam ted ale po ruce fakturu s uvedenymi casovymi jednotkami.

 

Cenove asi vyjde nejlevneji kombinace autorizovaneho servisu, ktery akceptuje alespon cast vlastnich dilu.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem ako si to porovnaval. Pozri tu fakturu co je par prispevkov vyssie a tam vidis cenovy rozdiel na prevod. oleji cca 7 eur na liter a motorovom cca 6 eur na liter. Uz len na olejoch tam mas cez 70 eur. A ked menia aj vsetky brzdy tak to nebude trvat asi iba ako vymena olejov. Takze nie je o com. Cenovu ponuku na vymenu samotnych brzd som mal z origo servisu na 1500 eur, nebudem tam platit blbeckov co mi pol hodiny budu behat kolo auta a fotit mi ho do tabletu pred tym ako mi ho vobec zoberu do servisu, a dalsi dement sa bude na nas pozerat z dveri. Vlastna skusenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Porovnaval jsem tebou vlozenou fakturu v CZK s doproucenymi cenami originalnich dilu v CZK.

 

K tem brzdam. 1 500 EUR je silenost, docela by bylo zajimave tu nabidku pridat. Podle cisel dilu bys nemel mit 200/206kW motorizaci. Cena materialu za kotouce a desticky dle doporucenych cen (zaokrouhleno):

 

- predni kotouc 2*2 900Kc=5 800Kc

- predni desticky 3 000Kc

 

- zadni kotouc 2*2 400Kc=4 800Kc

- zadni desticky 2 500Kc

 

Celkem material cca 16 000Kc. Cena na internetu diametralne odlisna.

 

Divam se do faktury a vymena zadnich kotoucu a desticek je normovana na 100 CJ, tzn. 1 hodinu (70 CJ vymena + 30 CJ zkouska). Predni brzdy jsem jeste delat nemusel, tak nevim. Ale bude to maximalne to same co predek, tzn. celkem dve hodiny.

 

S praci tedy kdyz hodne, tak rekneme 20 000Kc.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to kazdeho osobna vec aky servis pouzije, ale zo skusenosti mozem povedat ze do autorizaku ludia chodia, lebo musia (zaruka, leasing...), do neautorizaku, lebo su spokojni. V opacnom pripade by neautorizovane servisy nemali ziadnych zakaznikov, pretoze nedokazu nikomu prikazat ze ty musis ist ku mne lebo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne menili komplet zadne brzdy u babisa za 10t Kc - material a praca (asi pred 2 rokmi).

 

Ano, neautorizak moze byt teoreticky lacnejsi, otazne je ci vie dodrzat vsetky postupy a ci ma na to potrebne vybavenie.

Naposledy som bol v neautorizaku s O2 (rf auto brno) a cenovo to bolo na urovni autorizaku (servisna rehliadka, filtre, olej, geometria). Takze asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Padl tady dotaz na to co a jak kdy servisovat. Pro mojeho supa 206kW jsem reverzně ze servisní knihy po 170kkm a různých doplňujících informací z internetu zjistil toto:

olej motorový 30kkm / 2 roky
svíčky 60kkm / 4 roky
olej převodovka 60kkm
filtr prachový a pylový 60kkm
haldex není předepsáno
brzdovka první po 3 letech, pak každé 2 roky
vzduchový filtr 90kkm / 6 let
rozvody nutno sledovat ukazatel opotřebení


V zásadě mi všechno dává smysl, kromě mot. oleje a haldexu. Motorový olej bych osobně nenechával víc jak jednu zimu. 30kkm ten longlife dle testů taky nevydrží. Osobně tedy budu měnit po 20kkm.

 

Že není předepsaná výměna oleje v haldexu zmiňuje p. Vaculík ze světa motorů jako problém a já ho můžu jen potvrdit. Auto bylo vráceno dealerovi po operáku s nájezdem 170kkm a haldex zřejmě vůbec nefungoval. Odhaduji podle toho, že v servisní knize se objevil mimořádný servis (první servis mimo pravidelný interval 30kkm), kdy se dělal jen ten haldex a nic jiného. Já po pvním sněhu se superm můžu potvrdit, že haldex mi teď funguje na jedničku :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano,haldex už km nájezd nemá.Dělá se co 3 roky-ale jen u určitých aut.Včera jsem dělali Passat a dle servisního plánu mu vyšel haldex-3 roky,bez udání KM.

Je potřeba se podívat do On-line plánu.2,0 Bi-TDi má třeba předpis rozvodů 120.000km,většina ostatních z koncernu 210.000

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...