Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Cuss, mam docela dost neprijemny problem a dost by me zajimalo jestli tu bude nejaky frajer co by mohl vedet o co jde :). Pred mesicem mi zacla rachtat prevodovka (myslel jsem si) tak jsem zajel za kamosem co ma servis a vyndali jsme prevodovku a odvezl jsem ji na repas. K overenemu zdroji. Tech prevodovek jsem tam uz navozil dost a vzdy super. A jeste se prislo ze je na aute jednohmota. Za tyden byla prevodovka hotova a prevodovkar rikal ze ji extra nic nebylo ze se divi ze chrastila... Ale dal nove 4kove kolo ze uz bylo horsi a vymezil vule v diferaku. Tak jsem nechal jednhmotu na aute, prevodovka se dala zpatky a stale to rachtalo. Tak jsem jel koupit 2hmotu... Dala se 2hmota a stale to rachta. ALE..! Na volnobeh to nerachta vubec. Rachta to jen pri nizkych otackach cca 1300-1700 a hlavne se ozve zvuk jakoby kov na kov pokazde kdyz vezmu diru a opet to lehce porachta. A kdyz zacne rachot a seslapnu spojku tak obcas to prestane a obcas to rachta stale i kdyz vyradim na neutral ( pouze za jizdy pred diry) na volnobeh to bezi krasne. Nenasel by se nekdo kdo ma s timto nejake zkusenosti? Mohou takhle rachtat klapky climatroniku? Za pravopis se omlouvam :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu mě překvapuje ta šíře diagnoz: od převodovky ke klapce klimy - popravdě to zní dost hrůzostrašně a nejsem si úplně jistý, zda víte, co s autem děláte. Možná to bude stačit dát do plnohodnotného servisu.

 

Blbý je, že "rachtání" je velmi široký pojem. Ten zvuk je "rotační"? Se zvyšujícími otáčkami to dělá co?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se zvysujicimi otackami to ustane dela to hlavne na 3jku 4ku 5tku na nizsi otacky. Ale i kdyz mam treba 2 500 otacek a vezmu diru tak to klepne. Dela to jakoby klepaly zuby o sebe ale to mi prevodovkar vyloucil. A dalo by se rict ze je to rotacni. Ale kdyz vyradim treba z kopce treba 70km/h a vyradim na neutral a vezmu treba kanal tak to klepne a obcas zacne rachtat. Naprava je komplet nova.. Vsechny ulozeni a cepy lemfeder i nove tlumice sachse. Jinak ten muj mechanik dela technika v MTX. A klapky me napadly protoze nedoviraji. Ani kdyz je dam do zakladniho nastaveni tak furt polohujou.

Editováno: , autor: Vojcech
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...