Přejít na obsah

Asistent rozjezdu do kopce


ALEX 236

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

wirer - díky za nabídku, ale jak jsi psal bylo mezi svátky. Zkouším to tedy znovu. Kdo prosím dokáže kódovat na Moravě? Nechci to zadarmo. V servise to neudělají. Snad nebudu muset objednat z Ali kabel. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak jsem přišel na jednu docela nepříjemnou funkci HHC. Na zledovatělém sněhu v úvozové cestě k chalupě na horách jsem začal hrabat, takže jsem zabrzdil a chtěl jsem couvat s přibržďováním. Jenže ouha, kola zablokováná právě díky HHC a auto jelo dolů v tom ledovém korytu jak čtyřbob kokosů na ledě na olympiádě! Bohužel ale docela neřiditelně a brzdy nepovolily. A když po 2 sec. brzda povolila a kola se konečně začala točit, já lehce přibrzdil, jenže HHC opět kola na 2 sec. zabrzdil. Ještě že vyjeté koleje auto vedly a naštěstí jsem nenaboural do sněhové bariéry okolo cesty. Takže poučení pro příště, raději zatáhnout ručku, než šlapat na pedál.

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stacilo stlacit spojku ci tutknut na volnobehu do plynu. HHC sa tym tiez da deaktivovat. Idealne je niektore funkcie skusat mimo premavky. Aj ked niekomu nastavujem, tak pripominam test na volnej ceste... 

Editováno: , autor: wirer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí zařadit kam chce člověk jet, na 1rs drží HH aby auto necouvlo, dopředu ho pustí. Naopak při zařazeném R HH auto nepustí dopředu, ale scouvat ho nechá. (stačí zastavit v kopci, dát 1rs a nechat se podržet HH a pak zařadit R, auto začne samo couvat)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže dokud se v tý situaci neocitneš, neřešíš to, jak HHC deaktivovat, protože to prostě nepotřebuješ. Jenže mě zarazilo právě to, že když se kola začala točit, při dalším zabrždění zase HHC kola zablokoval. Jo a vše bylo na neutrál. Možná stačilo zařadit zpátečku, jenže to mě v tom fofru, kdy auto jelo dozadu jak saně, taky nenapadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, to člověka nenapadne. Já si to právě proto zkoušel hned po aktivaci, "že co kdyby".  Ale ten neutrál jsme nezkoušel, jetsli to pak drží "na obě strany" a čeká co člověk zařadí.

 

 

Ony když se kola přestanou točit, tak on neví, jestli auto stojí, nebo "jedeš", tak má tendenci to přidržet... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Psal jsme to už výše, stačí zařadit R a auto se okamžitě po puštění spojky začne sunout z kopce pozadu (na R HH drží aby auto nepopojelo dopředu, dozadu jej pustí, na N a 1rs drží auto aby necouvlo, ale dopředu jej pustí). Souhlasím, že v krizových situacích je obtížné na to myslet a člověk má jiné starosti, ale pořešené to je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Nechci se opakovat

V 20. 3. 2018 na 8:28, Martab napsal:

Psal jsme to už výše, stačí zařadit R a auto se okamžitě po puštění spojky začne sunout z kopce pozadu (na R HH drží aby auto nepopojelo dopředu, dozadu jej pustí, na N a 1rs drží auto aby necouvlo, ale dopředu jej pustí). Souhlasím, že v krizových situacích je obtížné na to myslet a člověk má jiné starosti, ale pořešené to "je".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...