Přejít na obsah

XDS- FABIA2 FL


Dozbec

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Tak jsem to zkoušel...  číslo máš v příloze  mám ABS 8.2i   a dlouhé kodovaní, ale nejsou tam popisky co je který bit ....   Podle toho návodu co dával Jay  mám v přizpůsobení kanál 36 je aktivní a je tam 0   .......

 

Jenom je divné že ti šulini ani v nejnovější VAG  nemají popisky na tak starou jednotku :D:D 

IMG_4246.JPG

IMG_4247.JPG

IMG_4248.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja teraz kábel pre VCDS nemám, ale pozrel som sa na logy ktoré som si uložil. Fabia II FL, MR 2012, výbava Elegance:

Address 03: ABS Brakes (J104)       Labels: 6J0-907-37x-ESP.clb
   Part No SW: 6R0 907 379 AL    HW: 6R0 907 379 AF
   Component: ESP8.2i front H05 0001  
   Revision: --------    
   Coding: 410148DB416D00B2822512EB82D700401300

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po aktivaci bitu 2 v byte 16 je v přizpůsobení kanál 36 aktivní, XDS by tedy mělo fungovat. :kol-47:

 

Rekapitulace:

bit 0 - aktivuje HHC (00010111)

bit 1 - aktivuje kontrolu tlaku v pneu (00010111)

bit 2 - aktivuje XDS (00010111)

 

e1: Tvoje kódování s aktivovaným XDS tedy bude 410148DB416D00B2822512EB82D700401700.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, první bit/byte je bit/byte 0 atd. Screen z VCDS LCode s doplněným XDS:

 

VCDS-ABSlcode-XDS_.png

 

Carista je hračka pro děti - můžeš jenom to, co ti programátor apky dovolí, když to nefunguje, nevíš proč, nemůžeš laborovat... Na druhou stranu nemůžeš nic pokazit (snad). Prostě nic pro celé chlapy s koulemi, že? ;):D

 

Re: "Carista ale funguje z mobilu..." No právě! Umí od všeho trochu a nic pořádně. Ostatně jako všechny aplikace pro mobily. Smartphone je a ještě dlouho bude zařízení vhodné jen pro konzumaci obsahu a lehčí tvorbu, prostě hračka. Na serióznější tvorbu a složitější věci je stále potřeba "dospělé" zařízení. :p:kol-46:

:noot:

Editováno: , autor: JayBee1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 rok později...

Za mě trochu jo, ale nic světoborného, bez čeho se s Roomsterem nebo neRS Fabií nedá žít. Třeba bude mít někdo jinou zkušenost.

 

Může to záviset na autě a motorizaci (jiné rozložení hmotnosti, jiný sklon k nedotáčivosti). XDS z principu ubírá část výkonu přenášenou na kola, takže podle mě bude určitě víc znát u aut s vyšším výkonem, tzn. RS a přečipovaných TSI/TDI. Naopak na autech se slabými motory to asi ani nemá cenu kódovat. Ale ta obvykle stejně nemají ESP, bez kterého nemá auto HW potřebný pro provoz EDS/XDS.

 

Obvykle jezdím víceméně v rámci zákonných limitů (plus samozřejmě nějaký ten km/h navíc kvůli podměřujícímu tachometru) a v poklidu, takže se XDS ani nemá šanci aktivovat, ale občas, třeba když se mi lepí někdo na zadek a provoz to umožňuje, si střihnu rychlejší průjezd kruháčem nebo prudší zatáčkou a při vyjíždění pod plným plynem jde auto kapku líp ze zatáčky. Za kruháčem se pak bavím, jak mě lepič na rovině zase dojíždí. Nejlepší je to na místech, kde je víc kruháčů za sebou. ;):D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...