Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
MRoom

Těsnění motorového prostoru

    Doporučené příspěvky

    Jelikož jsem tu nic podobného nenašel, přidávám tip na jednoduché a levné řešení instalace těsnění motorového prostoru. A hlavně funkční, zvláště v zimních plýskanicích a břečkách soli. Jde o samolepící těsnění typu "pralinka" 12x10 mm, já koupil 3 metry za nějakých 109 Kč, potřeba je méně, je to i s rezervou. Nejdříve jsem uvažoval o lepeni na kapotu, ale tam se to neosvědčilo, těsnění by muselo být dost masivní. Důležité je dobře odmastit před samotným lepením a pak nalepit po hraně přední masky a světel.

     

    Jinak nemám problém s omýváním wapkou ani v myčce. Mám to již několik měsíců a viditelně klesla prašnost v motoru a hlavně se nedostane na motor voda se solí stříkající od aut, takže sdílím něco, co mám ověřené a funguje. Třeba to bude pro někoho inspirace.

    20170902_184456.jpg

    20170902_184024.jpg

    20170902_184051.jpg

    20170902_184138.jpg

    20170902_184204.jpg

    20170902_184358.jpg

    Editováno na MRoom
    • Pozitivní 6

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Já jsem "pražák" tak jsem nakupoval v prodejně GUMA v Ječné na Praze 2. Vím, že prodává i Gumex (mají eshop), ale s jejich kvalitou jsem nebyl spokojen. Od těsnění se odlepovala lepící mřížka, takže těsnění odpadlo.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno)

    Též jsem doplnil těsnění, ale nalepil jsem D-profil na přední hranu kapoty. A těsní dobře, otestování na 500km v dešti a motor čistý :) 

    image.thumb.png.3b672d8a7a748c4f1b4c7373f37e394e.png

    Editováno na Martab
    • Pozitivní 2

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno)

    To je ale zajímavé. Utěsněnim cca 2 mm spáry mezi kapotou a přední maskou se sníží znečišťování motorového prostoru.

     

    Průduchy v masce a předním nárazniku, keré jsou podstatně větší se znečišťování motorového protoru nekoná???

    Snad se jen snížilo množstvi nečistot na plastu nad chladiči?

    Ale když jsi se svou upravou úpravou spokojený, tak to tady ventiluj.

    Je na zvážení každého co si kde nalepí a proč.

    Editováno na ralff
    • Pozitivní 1
    • Negativní 2

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Děkuji MRoom za mínusový bod, snad jich nebude více.

    Pro předstvu přikládám foto přední části mojí FABKY.  Neumím si přestavit, že utěsnením spáry a ponechaním ventilačních otvorů do motorového prostoru dojde ke snížení znečišťování motorového prostoru. Snad se nenajdou jen nečistoty na horních stranách plastu v motorovém prostoru.

    Opravdu si to myslíte taky???

    Pokud ano jedná se o zázrak.

    ZÁZRAK.jpg

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Však to co na první pohled vidíš je evidentně čisté s použitím těsnění (když si to všichni chválí, asi to tak je). Že se špiní motor v místech kam se musíš ohnout aby jsi to viděl asi moc lidí trápit nebude. 

    • Líbí se mi 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    V pripade zmineneho utesneni prostoru u hrany kapoty jde pochopitelne o mensi znecisteni jen horni casti motoru, resp. plastovych krytu a to jeste jen seshora. 

     

    Na SIII mam podobne tesneni z vyroby, ovsem s malou mezerou u packy pro odjisteni kapoty. A je jasne videt, ze tamtudy prochazeji necistoty a spini prave plastove kryty.

    • Líbí se mi 1
    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Niečo na tom tesnení bude, keď už ho začali dávať od výroby do faceliftu F3... neverím, že by to tam dávali len tak.. mnoho iných vecí má význam a oni ich nemontujú.

     

    Tiež mi včera prišiel pozdrav z Číny, pri najbližšej príležitosti nalepím na kapotu a otestujem... v podstate mňa zaujíma čistota povrchu, aj tak sa hlboko v motore nikdy nevŕtam. Maximálne skontrolujem hladinu oleja a dolejem vodu do ostrekovačov.

     

    ;)

    • Líbí se mi 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dalsi veci muze byt (byť nevelky, ale) pozitivni vliv na aerodynamiku. 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    ja tesneni take resil nalepenim na kapotu. BFD13623-3A27-4546-A2EB-CB4AFE331745.thumb.jpeg.bb30d324923a93939550fa2b5c0f4fe2.jpeg motor se zeshora urcite tak nespini tak jako kdyz jsem tam tesneni nemel :-) 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Přesně tak, mám to nalepené stejně jako @kvetosm, jen na té mojí černé to na fotce vidět není :D 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Takže by se snad dalo sehnat originální těsnění z FL, jak píše Brrrm a dát ho na před FL ???

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nedalo, na před FL nejsou v kapotě připravené otvory pro uchycení těsnění (jen pár z konce MR18 má jinou kapotu kde otvory jsou). Maximálně koupit to těsnění a pak nalepit.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pro porovnání

    FL:Není dostupný žádný alternativní text.

     

    konec MR18

    dsc_0027-206762-1000-1000-0-0.jpgNení dostupný žádný alternativní text.

     

    ostatní MR

    38649358_2006464922747521_6951476878645395456_n.jpg?_nc_cat=0&oh=7b49bf1c81336f16a0d30482144d7407&oe=5BFD81D2

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Díky za ukázku.... jen nevím kde sehnat to samolepicí těsnění.... abych si to doma vytvořil...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nebo v domácích potřebách prodávají na metry.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Co třeba Boumax, Bauhaus, Uni hoby.... nějaké zkušenosti?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tam mají taky, ale prodávají balení po 5, 10m a pod, což je zbytečně moc (ale záleží od nabídky konkrétního řetězce).

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno)
    V 30. 8. 2018 na 19:56, ralff napsal:

    To je ale zajímavé. Utěsněnim cca 2 mm spáry mezi kapotou a přední maskou se sníží znečišťování motorového prostoru.

     

    Průduchy v masce a předním nárazniku, keré jsou podstatně větší se znečišťování motorového protoru nekoná???

    Snad se jen snížilo množstvi nečistot na plastu nad chladiči?

    Ale když jsi se svou upravou úpravou spokojený, tak to tady ventiluj.

    Je na zvážení každého co si kde nalepí a proč.

    Ten minusový bod byl za formu jakou zde píšeš. Nemám rád arogantní lidi, kteří se vysmívají s cílem zesměšnit druhé a udělat z nich hlupáky s důrazem na svoji inteligenci. A přesně tak mi tvůj příspěvek vyznívá. 

     

    Nikdo tu nepsal o tom, že to je zázrak, který ochrání motor všude od znečištění. Každý normální člověk to tu tak pochopil, troufám si říci, byl to tip na snížení prašnosti a znečištění. Teď nemám přes víkend čas, ale pokusím se v pondělí sem dát foto motoru po 8smi 12ti měsících provozu a cca 17ti tisích kilometrech. Každý si to potom může srovnat sám.

    Editováno na MRoom
    • Líbí se mi 1
    • Díky 2
    • Pozitivní 5

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od Pawouk
        Graf z měření 1.0 TSI 81 kW / 200 Nm z jednoho testu SM:

      • Od Tadeáš Březský
        Ahoj, mám problém s chodem motoru. Na diagnostice ukazuje chybu na prvním válci    2 teplotních čidel g82 a g154. Motor vynechává a poblafuje do výfuku a hodně se klepe, zároveň je slyšet cvakání/bouchani. Jsou vyměněné svíčky a cívky. Nevíte někdo co by to mohlo být. Zda tyto čidla mají opravdu vliv. 
      • Od Marek_Ko
        Cau chlapy,
         
        byl jsem vyhozenej z emisi na stk kvuli kontrolce motoru v budikach ktera se nerosviti po otoceni klicku. Auto je z podvodneho autobazaru a na ridici jednotce byly tri chyby proto si myslim ze to nekde odpojili. Rozebral jsem budiky ale nenapada me kde by mohl byt problem. Napada nekoho kde by to mohlo byt odpojene? 1.6 74kw 99´
      • Od PETR258147
        ahoj, když jedu pri studeným motoru a seslapnu plyn na1600- 2000 otáček tak auto začne skubat a od motoru je slyšet cvakani až když se pomalé blíží k 90"C  tak vše běží jak má nevíte co by to mohlo dělat ? diky
      • Od gego10
        Ahojte. Superb 2, 09, CR, 250tis. DSG. 125kW (chip), CBBB. Pri zohriatom motore kolísanie otáčok cca 1dielik na otáčkomeri. Na motore to nepočuť. Pri studenom motore ručička ako prilepená. Žiadny inýproblém som neregistroval. Možno iba slabé syčanie pri pridaní plynu. Otáčky kolíšu pri studenom motore keď sa má spustiť regenerácia DPF. Ale tu to kolísanie počujem aj na motore. Ale ako náhle sa motor zohreje a spustí sa regenerácia všetko je ok. DPF regeneruje pravidelne po 650 až 700 km. Ďakujem za rady. Ivan.
        20180527_114635.mp4
    ×