Přejít na obsah

Těsnění motorového prostoru


MRoom

Doporučené příspěvky

Jó když má někdo pravdivou informaci za aroganci?

Opravdu se sníží pouze znečištění plastů nad chladiči a horních plastových ploch pod kapotou. Na plastu prach a sůl vadí pouze esteticky.

Horší je prach a sůl na chladičích a na kovových částech v motorovém prostoru.

Do motoru se dostane touto úpravou 99% prachu, soli a dalších věcí přes ventilační otvory.

Já Ti mínusové body dávat nebudu. A otázku snížení množství prachu, soli a dalších věcí v motorovém prostoru je pro mne uzavřená.

Každý ať posoudí, zda nalepení těsnění pod kapotu je opravdu tak squellé na pronikání nečistot do motorvého prostoru,

Já abych snížil pronikání soli a prachu ze zimních cest, tak používám v zimě kryt do nárazníku. Mám ověřené že při +10 st.C kryt nevadí ani radaru při sněžení a ani se motor nepřehřívá. A těsnění pod kapotu nebudu lepit.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je jasne, ze instalací tesneni se nezabrani dostavani bordelu se do prostoru motoru. Ja to tam daval prave spis kvuli tomu, ze kdyz jsem otevrel kapotu tak celej horejsek byl desne spinavej. Ted je to Ok , otevru kapotu a motor zeshora cistyy..  takze me slo spis jen o to, abych po otevreni kapoty se hned nezdesil jak je to zadelany :-)  To , ze jsou jina a horsi mista kudy jde bordel do motoru je taky jasne, ale to uz neni pak na prvni pohled tolik videt a to ma kazde auto...a rozhodne to nevyresi ani nejaky kryty do narazniku. Za me treba ty zimni kryty do narazniku jsou jeste horsi, nez kdyby tam nebyly :-) Kdyz nejsou tak ano, dostava se tam urcite vice bordelu a soli ale aspon tam proudi dost cesrtveho vzduchu .. Kdyz tam kryty jsou, tak je ten motorovy prostor dost uzavreny, ale sul a bordel se tam stejne dostanou ( v mensi mire ovsem) , ale taky tam neproudi tolik cerstveho vzduchu , takze je tam krasne teploucko porad a lepe to tam pak hnije :-))) aspon muj nazor :-) Takze myslim, ze vetsine tady slo jen o to aby clovek otevrel motor a nekoukal hned jak je horejsek a plasty zasvineny a na to je tesneni nejlepsi volbou asi.  To, ze se do spodni casti dostava bordel tim nezabranis nicim .  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak jsem slíbil, přidávám foto. Fotil jsem i místa o kterých mluvil ralff

Nakonec jsem dohledal, že jsem dával těsnění již před rokem (2. září 2017), takže stav odpovídá provozu včetně zimy, bez toho abych tam cokoli čistil a utíral. A myslím si, že nejde jenom o plasty, je tam spousta kovových dílů, od spon, přes šrouby atd. Já zase nebudu zakrývat náporníky v nárazníku, tohle má pro mne větší přínos a bezpochyby elegantnější. :rolleyes:

IMG_0024.JPG

IMG_0028.JPG

IMG_0029.JPG

IMG_0030.JPG

IMG_0032.JPG

Editováno: , autor: MRoom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poruším své slovo a ještě se jednou vyjádřím k utěsnění motoru.

Podívejte se na můj příspěvek zde https://forum.skodahome.cz/topic/130246-motor-ea-211-12-tsi-66-a-81-kw/?page=18.

Toto je můj motor bez těsnění kapoty po provozu od 15.2. 2016 do 24,11.2016 (zima, léto a podzim) pouze se zimní clonou do nárazníku https://www.auto-doplnky.com/zimni-clona-skoda-fabia-iii-2014-do-narazniku-heko-04040-p38396.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci se dohadovat, každý má jiné preference a každý si může dát na auto co chce, ikdyby to byli řasy nad světla (já bych si třeba clony nebo ofuky na auto nikdy nedal, ale když to vidí někdo jako přínosné, ať si je tam klidně má, ale nenutí mi je). Ale už na té tvé fotce jde vidět, že máš ty plasty nad maskou čisté
IMG_5855.JPG
Tu škvíru nad maskou určitě ty clony nekryjí, tedy buď máš v nepříznivém počasí najeto málo km, nebo jezdíš hodně město. Je to i o trasách, já jezdím často dálnice a v zimě jsem měl tady ten plast nad maskou uplně bílí od soli. Říkám, neber to jako narážku, to opravdu nemám v úmyslu, ale každý máme jiný jízdní styl a jezdíme jinde a proto máme i jiné preference.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím jsme ho v Online ETCE nenašel, ale v ŠA by měli být schopni to dohledat, kdyžtak vzít VIN z nějaké FIII FL co budou mít vystavenou a podle toho najít v ETCE a objednat (pokud narazíš na někoho aspoň trochu ochotného, neviděl bych v tom problém, v objednat by to už měli být schopní).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyto jsou s přípravou:
dsc_0027-206762-1000-1000-0-0.jpg38600361_10212178867292984_7420208027120

kolem hrany kapoty jsou dírky pro uchycení (jde to dobře vidět na to červené, mezi těmi pryžovými kostkami).

Stará kapota nemá ty díry u hrany, ale o něco níže (červeně zakroužkováno, nahoře u hrany mezi mezi pryžovými kostkami je jen souvislý plech):

38649358_2006464922747521_69514768786453

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějakej vlezdoprdelka co ti neřekne nic co nesmí povědět. Jen nechápu proč si furt vymýšlí takové pohádky, mají rovnou říct, že mají striktně zakázáno montovat dodatečně něco co si buď zákazník nenakonfiguroval a chce to zpětně domontovat nebo takto z nového modelu i přesto, že to pasuje na starý. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To že se něco může odírat, ještě neznamená, že se to odírat bude.

Stran tvaru masky jsou obě zezhora stejné (jinak by museli použít i jinou kapotu, ta je u FL však stejná)

image.thumb.png.61ff30afc61f50bf5f0a73fecac54fd8.png

Mimochodem zde jde pěkně vidět vliv těsnění (obě auta mají údajně najeto něco přes 3000km). Je to fotka z článku o GPF ze Světa motorů. 

 

A v ETCE samozřejmě nic neuvidí u tvého VIN, protože musí vzít VINko k autu které je po FL. Ale to by se muselo chtít, chápu že mají nějaké interní předpisy, ale dělat z lidí hlupáky (a nejen u toho těsnění...).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řeší se to tak, že si čísla dílů zjistíš jinde než u nich a v autosalonu pouze objednáš. Pokud se budou ptát na co to chceš, tak stačí slušně naznačit že jim potom je... Potom se s nima buďto hádat aby ti to za svý časohodiny namontovali nebo to udělat kdekoliv jinde v neautorizovaném servise, popřípadě sám. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...