Habi001

1.5 TSI G-TEC (CNG) 96 kW

    Doporučené příspěvky

    Od 36KT2018 je náběh náhrady za 1.4TSI 81kW nový motor 1.5TSI 96kW se 6MP. Od 48KT náběh se 7DSG.

    Kroutí moment 200NM.

    Benzínová nádrž se zmenší z 50l na 15l a udělá prostor třetí plynové nádrži.

    Dojezd se tak zvedne z původních 400km na 580km.

    Vedlejší efekt této změny je, že vůz už nebude zadní víceprvkovou nápravu.

     

    • Upvote 2

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Vrabčáci na střeše taky cvrlikají, že nejspíš zmizí i CNG pro liftback a bude pouze combi...

    • Upvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Vcelku by mě zajímal podíl variant. Jsem členem zrovna té liftbackové skupiny a musím říct, že zmenšení kufru je dost nepříjemné. Dojezd pokud bude v přímé úměře (nyní cca 340km dle mé nohy a tratě), tak by se zvedl na cca 490km a to už je slušné. Pokles hmotnosti díky změně materiálu nádrží je známý?

     

    Kromě víceprvku nejspíš odpadne i možnost nezávislého topení, předpokládám.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Minimálně na CZ trhu bylo dost podobných lidí jako ty, tzn. liftback. Proto ta změna není vnímaná úplně pozitivně....

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    No kdybych měl možnost výběru, CNG bych kvůli zmenšenému kufru bral jen jako combi.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jeste rekapitulace zmen, drivejsi zpravy byly "potvrzeny" nove i na cngplus.cz:

     

    - zvyseni kapacity z 15kg plynu + 50l benzinu na 21kg + 15l benzinu (cca 40% nárůst v dojezdu na plyn)

    - zlepseni casu 0-100km/h o 1,1s (z 10,9s na 9,8s)

    - zvyseni vykonu z 81kW na 96kW, tocivy moment vzroste z 200 na 240 Nm (Habi001, je to tedy pravda a nebo zustane 200Nm?)

    - snizeni hmotnosti o 72kg, dosavadni nadrze misto oceli kompozitove, nove navic ocelova nadrz pred zadni napravou

    - vlecena naprava misto viceprvkove, tak jako u Leonu a Golfu

     

     

     

    • Like 1
    • Upvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

     @bojler, já mám potvrzená točivý moment opravdu 200Nm, ale je pravda, že se mě to taky nezdá. Výkon zvednou a Nm ne?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    U 1.4 TSI 92kW byl omezen točivý moment na 200Nm kvůli převodovce, předpokládám, že stejný důvod bude i u 1.5 TSI 96kW i 1.5 TGI.

     

     

     

     

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Státní správa, konkrétně ministerstvo dopravy má pro příspěvkové organizace nakoupit tato vozidla Š OIII s motorem  1.5TSI 96kW a CNG. Čas dodání 7/2018. Budu informovat.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno )

    tak to má statní správa smůlu. Tento motor s DSG bude na podzim a v manuálu po novém roce

    Editováno na Habi001
    • Like 1
    • Upvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Škoda Auto by s tímto mohla vejít do učebnic jako odstrašující případ zavedení inovovaného výrobku.

    Zákazníci konečně začali CNG auta kupovat a chtějí je, tak jim na třičtvrtě roku zatneme tipec. 

    :skoda:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

     

     @Wdog hele jindy bych s tebou souhlasil, ale teď v tom jsou nevině.

    Přechod na novou emisní normu dělá problémy i jiným výrobcům.

    Kdo se vyzná a případně sleduje nabídku motorizací jiných značek, tak vidí že jich hodně odpadlo bez náhrady nebo bude náhrada až výrazně později.

    A postihlo to i výrobce prémiových modelů.

    • Upvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jsou v tom nevinně protože jiní výrobci také mají problémy? V tom postrádám logiku a nevidím souvislost. 

    • Downvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    to je jak u blbých.

    Přechod na novou emisní normu byl oznámen výrobcům na poslední chvíli a ty nestíhají homologovat nové motory.

    • Upvote 4
    • Downvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno )

    Fór je v tom, že G tec tu normu o které mluvíš splňuje i s 1.4 TSI. 

     

    Musela by se mu tedy vzít nádrž na benzin. 

    Editováno na Clerfayt

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ani ne. Hovoří se tu o motoru a normě. Ten 1.4 by normu dal bez problémů. 

     

    Ovšem celá O III G TEC je tak nějak celmově na hovno, takže jí výrobce raději přepracoval. A je to dobře. 

    • Upvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se