Přejít na obsah

Nájezd - kolik máte se svou F3 najeto?


epo

Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...

Tak mám najeto 76 tis.km, sám jsem s FIII najel za, bez 3 měsíců, 3 roky 70 tis.km. Dlouhodobou mám u 1.0 TSI 70kW teď rovných 7l. Jezdím hodně dálnice ve vyšším tempu.

Závažne vady zatím nenastaly, ale bez chyb to není. vrže a sklápí se sedačka řidiče, vrže palubka a zámky dveří řidiče, a zadní kotouče jsou z půlky pryč kvůli rzi.

Těším se na den, kdy jí udělám pápá.

Editováno: , autor: Lancelot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem teď na 87 tis. km se svou 2015 1,2TSI 66kw. S autem jsem relativně spokojený, jezdí vcelku dobře, ale taktéž to není úplně bez vad. Krom výše zmíněných zadních brzdových kotoučů, které se vlivem koroze zmenšily na průměru minimálně o 2cm, jsem byl nedávno nucen vyměnit drahou vodní pumpu (5500,-) protože tekla. Podvozek teď v zimě opět vydává kvíkavé zvuky jak kočár z dob před vynalezením parního motoru. Velmi mě znepokojuje hlasitý zvukový projev kompresoru klimatizace a taky vibrace motoru při volnoběhu, kdy s sebou celý motor jednou za pár sekund docela škubne. Vidím to tak, že při 120 tis km to auto pošlu do světa, snad se toho já i auto dožijeme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Citovat

taky vibrace motoru při volnoběhu, kdy s sebou celý motor jednou za pár sekund docela škubne.

Toto dělá můj motor už 68tis km (jinak řečeno od doby co jsme si auto přivezl) a zatím se to nijak nezhoršuje a dle ŠA to není závada. Jinak podvozek i brzdy u mě OK, zadní kotouče jsou relativně čisté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje 1.2 TSI v Polu to dělá taky (najeto 69 tis. km), po výměně svíček se to trochu zlepšilo na chvíli (svíčky mám v plánu teď měnit po 30 tis. km, potěch 60 tis. km byly podle servisu dost jeté). Nejvíc je to cítit v létě. Několikrát jsem to reklamoval, ale je to nejspíš vlasnost, které souvisí s emisemi.

Za jízdy žádné problémy nejsou. Za to 1.0 TSI občas při přidání plynu v otáčkách kolem 2000 ot./min občas kopne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

najezd.thumb.jpg.7117fb1a06ff7e08393326c7a5364420.jpg

Za letosek najeto jenom 30tis (home office, vikendy vetsinou v CR, v lete zadna Skandinavie).

Auto funguje vicemene v pohode, servis jen bezny. V lednu mi pani zaparkovala do predku, takze vymena svetlometu, narazniku a masky. V lete sutr z korby a vymena celniho skla. V zari borec zezadu nedobrzdil a podival se mi do kufru, takze nove 5. dvere + zadni naraznik (nastesti nic vic). V dubnu 2021 me ceka druha STK a dal se uvidi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

navzdory Covidu jsem v 2020 najel nejvíce km a to celých 43 390.

20201227_113807.thumb.jpg.c5b808fa7e3c769bcb66953609d9493f.jpg

auto jezdí, výfuk má už hlubší zvuk a letos na nejbližší garančce asi budou už kotouče a desky. Mechoš při poslední prohlídce volal technikovi, že ještě tak 10t km. Technik ale naznal, vzhledem k nájezdu a poměru opotřebení a po diskuzi se mnou, že vydrží určitě do nejbližší garančky (stále origo z výroby).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 1. 2021 na 17:06, deto napsal:

Chlapi, mate moj obdiv.

Tocit 30 alebo 40 tisic km rocne vo Fabii - klobuk dole, to by som nedal ani nahodou.

Je otázka v jakém režimu, při častějších kratších trasách do 100km, asi ok. Ale dělat v tom dálky 100km+ je peklo, což je můj případ (běžně 500km, nejvíc 900km denně), Fakt se těším, až se toho auta zbavím. Taky samozřejmě záleží, jestli má člověk srovnání s něčím lepším - já bohužel jo :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak mozem odpovedat za seba...

Po dlhych trasach v F3 som uplne rozbity a dolamany. Bolia ma nohy, chrbtica a som nesmierne vycerpany a unaveny. Zial, rovnako to vnima aj moja zena, ktora ma F3 ako daily car, takze to nebude len mojou vyskou a problemom s posedom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mal som možnosť pár krát absolovovať dlhšie trasy na F2,F3,O1,O3.  (myslené tak 450-1000km)

 

A napísal by som to asi takto od najväčšieho pocitu únavy po najmenšiu.  O1>F3>F2>O3. 

Prvé tri autá výkon podobný, tretie auto výkon dvojnásobný. Prvé tri auta klasický podvozok, O3 športový.

Netvrdím, že sa v F3 nedá vydržať dlhšia trasa, ale neviem prečo tak F2 mala sedačky podľa mňa pohodlnejšie a celkovo som sa v aute lepšie cítil. 

 

Inak aby som nebol iba mimo témy tak doma máme F3, ktorá má už tuším 120tkm a motor je celkom hlučný. Je tam 1,2TSi 66kw. Suseda ma Rapida s týmto motorom a je tichučky oproti tejto F3. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 minutami, Martab napsal:

Tak ono hodně záleží na postavě a na sedadlech...

Strašně jsem chtěl sportovní sedačky,

ale při zkoušení jsem od nich musel upustit, nebot jsem měl bolesti v kyčlích z nich po 5 minutách

Jsem prostorově výraznější, 185 cm a 110 kg, ale prostě to nešlo, tak bohužel mám pouze běžné Style výbava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Bikes napsal:

@Lancelot co ti vadí u delších cest?

Hluk (motoru, od podvozku a aerodynamický) a zde již zmíněné nepohodlné sezení. Po 500km jsem unavený, bolí záda. Třeba v SII to ani nepoznám.

Aktuálně mám s FIII najeto 70 tis.km (jinak má auto 77 tis.km), dnes prvních letošních 600km denně. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz to srovnam s vlakem, kde se muzu jit projit nebo si dat nohy na protejsi sedacku... :D

Nemam moc srovnani, s ostatnimi auty (Alfa 159, Karoq, i30, Scala, F3 FL, F3C FL) jsem jel jen kratsi trasy kolem 100-150ti km, v F3 nejvic pres 800 za jeden den.

Urcite hluk ani sedacky nejde srovnavat s nejakou limuzinou nebo vyssi tridou (Sup, Passat, ...). V Karoqu byl hluk mensi, v i30 stejny jenom jiny. V Alfe jsem si pripadal jak v tanku, hrozne tvrda. Scala je takova Fabka s lepsim motorem, jinak nevidim rozdil. 

Mne v F3 dlouhe trasy nevadi... na tempomat to dalnici dava stejne jako kazde jine auto (jezdim 140/145 tacho, takze na pohodu). Nemam pocit, ze bych tam nestihal tempo.

S temi zady po 400-500km souhlasim. Ja mam sedacku vysoko a hodne vzprimenou, tak mozna je to i tim, ale nesnasim v aute lezet s ocima tesne nad volantem...

Praha - Brno - Viden s jednim kafem na hranicich uplne v pohode. Praha - CB - Rakousko (Alpy) taky. Jasne, kdyz clovek prijizdi pod kopec v jednu rano, tak poslednich 100km uz jede setrvacnosti, nebo kdyz obcas jedu z Prahy na Slovac do BB a jedu "po praci". To ale, myslim, lepsi auto nezachrani. Kdyz se clovek na 100% venuje rizeni a situaci kolem, stale se snazi neco predvidat a premyslet, jak se zachova kdyz neco, tak to proste unavi... Da se jet "strojove", ale pak hrozi ze to dopadne jak ten frajer na D4, co to napalil do stojici kolony...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Tak zase o něco více. Olej to snad ani nebere nebo alespoň nebylo třeba nic dolévat. Při kontrole před servisem je vždy mezi ryskami 🙂 Jinak brzdy už mám třetí, ale to je dáno stylem jízdy a trasami co jezdím (okresky a hodně převýšení)... Motor 1.0 tsi 70kw

IMG_20210330_141954.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...