Jump to content
Citi_goGOgo

Kolik máte najeto?

Recommended Posts

Zdravím, zajímalo by mě, kolik máte kdo najeto?

 

Našel jsem zde na fóru zmíňku, že nějaký poslíček najel s CNG 220 tisíc. Na německých bazarech jsem neviděl větší nájezd než 160 tisíc km. Na českých jsem našel asi 248 tisíc km u benzínu. Průměr je tak 100-150 tisíc km. Prostě docela dost na prcka!

 

Zajímalo by mě, jestli má s autem někdo nějaké trable, kterým bych mohl předejít. Mám najeto asi 40 tisíc, auto je dva roky staré. Kazí se vám něco? Žere to olej? A co bomby na plyn?

 

U mě zatím žádný problém, spíše naopak naprostá spokojenost. Jen olej měním pravidelně po těch 10 tisících a dávám 5w-50 nebo 10w-50. Vypouštím ho a ještě není uplně černý, ale tak chci aby to něco vydrželo! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám najeto 80 tisíc a zatím pohoda.

Co jsem viděl nejvíc tak bylo Citigo s 278 tis. ( u nás v ČR ) a za pár dní bylo na prodej s mínus 200 tis. :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

33000km, občas na volnoběh drnčí něco u spojky, občas musím chvilku počkat s řazením zpátečky, musím trošku víc bouchnout s dveřmi při zavírání, štve mě ESP v malých rychlostech -nesklouznu se po kruháku :(, jinak ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spíš než nájezdem můžu přispět trochou do mlýna zkušeností s relativně dlouhým vlastnictvím. Auto je jedno z prvních Citi (10/2011, VIN 00084 :D). První majitel ŠA, najeto 250km za 1,5 roku, já ho mám 5 let a 2 měsíce (od 1/2013), najeto lehce přes 28tis. km. Auto je téměř denně v provozu, courám s ním kousek do práce, občas někam dál, ale vesměs ne dál než cca 100km od baráku. Nejdál jsem byl na srazu v Běšinech. Takže auto v podstatě dělá to, k čemu je primárně určený - denní ježdění na krátký vzdálenosti. Asi dost trpí, ale to je jeho úděl, aby netrpěla Octa nebo Fabka. Snáší to velmi dobře, bez závad a problémů. Byla jedna reklamace v záruce - hlučný kompresor klimatizace při zapnutí, po výměně v pohodě. Převodovka na volnoběh drnčí od začátku, je to vlastnost, ne závada. Drnčí mi i čudlíky v budíku na palubce, zejména při nižších teplotách. Loni touto dobou jsem měnil baterku, ta původní mrňavá asi nevydžela to několikerý denní startování bez možnosti se dobít delší jízdou. Asi dostala i dost záhul ještě ve škodovce, kdy auto víc stálo neže jezdilo a jezdilo jen hodně krátký cesty někde na výstavy. Za mě hodně dobrý a povedený malý auto, i po 5 letech mě pořád baví. Je to po nějaký době zase jedno relativně jednoduchý auto, na kterým se toho nemá moc co porouchat.

Jo a sorry za trochu off topic, mám "jen" benzín, ne CNG.

Edited by RST

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viz foto...

Jsem spokojeny spotreba po Praze 3.0-3.6kg/100km

 

Obcas se dostanu na 2.8 ci 2.9.

 

Ta dnesni byla vecerni jizda Praha-Seč pres dalnici na Kolin a zpet...

20180323_010529.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

172500, auto jezdilo v rozvážce to jsem zjistil až týden po koupi :D Ale i tak ho mám rád jede krásně. Nic nemlátí ani nebouchá a dle Vistacaru servis byl dělán. Auto jezdilo u damejidlo... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj všem ,Citigo jsem koupil jako druhé auto do města a na popojíždění do práce je to 1,0 na CNG 50kw,

auto vlastním od roku 10/2017 při koupi najeto 164tiskm nyní pěkných 182tis km ,mnou najeto ani ne za rok asi 16 tis km, Zatím spokojenost:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,další poznatky z vlastnictví škoda citigo rok  2014 1.0 CNG 50kw ,ted momentálně najeto 197tis km ,poznatky závady oprava předních ramen silentbloky ,výměna předních čepů v ramenech ,výměna axiálních táhle na řízení a čepů řízení,a furt stále něco mlátí z přední nápravy nejspíš už jsou na vině jen tlumiče jinak vše vyměněno ,auto bylo na kontrole ve škodovce NH car černý most, tam by vyměnili vše a možná i 2x kdyby mohli nacenili opravu za 12 tis kč v dílech ,nyní závada EPC  chyba škrtící klapky:-( jinak auto jezdí, ale ted v nouzáku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Projel jsem to jen tak letmo, ale asi z vás mám najeto nejvíc. Nemám tedy Citigo, ale Volkswagen UP! CNG

 

Nyní najeto 246000, jezdilo v nějakém rozvozu. Já mám auto necelý rok, najel jsem na něm 10000km. Jezdí dobře, dělal jsem jen běžný servis, olej a rozvody. Ještě se chystám na olej v převodovce a na svíčky.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nemám, vubec netušim co se s tim kdy kde dělo.

 

Ale co se týká spojky a tlumičů, tak mi ani jedno nepřijde zrovna zázračné. Spíš mě to asi bude někdy čekat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tato auta většinou jezdila do nějakého značkového servisu a neměl by být problém zjistit kam a jaké se na tom dělali práce. Bylo by zajímavé vědět, zda jezdíš při tom nájezdu původní tlumiče, pokud ano a dá se s tím jezdit, tak by to taky něco vypovídalo o výdrži.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkusit se jedině obrátit na Volkswagen jestli tam mají servisní historii. Nebo jestli k ní má někdo odsud přístup...

Popravdě mi to bylo celkem jedno, tak jsem po ničem nepátral

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj tak už dnes najeto 208 tis km ,byla provedena výměna škrtící klapky od té doby už kontrolka nesvítí, stále něco mlatí na přední nápravě, krom ramen na přední nápravě vše vyměněno( silentbloky zadní v ramenech se měnily + přední tlumiče  a uložení hotovo, po přejezdu nerovností příčný práh stále mlátí předek nápravy už nevím co s tím? Neporadí někdo?Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to je mlátí? Mně řekněme ťukalo od přední nápravy při přejezdech nerovností, například příčné prahy, hodně například na polňačce s dírami, prostě pokud přední náprava pracovala. Servis to na několikátý pokus nakonec vyřešil pečlivým promazáním zadních silentbloků přední nápravy (jestli to píši dobře). Pak mě bylo ještě řečeno, že to není ťukání ani bouchání, ale vrzání. A že snad na to je nějaký přípis od Škodovky. Vydrží to tak vždy přesně servisní interval, tak to vždy nechám udělat při servisu.

Ale co mě to dělá prakticky od novoty, občas se ozve takové jakoby lupnutí ze předku, přirovnal bych to jakoby pružina někam zaskočila. Ale nakonec jsem to přestal řešit.

 

Edit: Sorry, máš pravdu, ale člověku to při psaní nedojde, že se téma stočilo úplně jinam. Zkopíroval jsem tedy tento příspěvek do sekce Podvozek.

Edited by HWSpeedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Kminous6
      Zdar lidi.
      Včera jsem dělal na bráchově Fabii 2017 výměnu oleje. Objednal jsem všechny filtry podle Kelly a všechno sedělo až na palivák. Za boha jsem ho nikde nenašel. Jediný, kam jsem se nepodíval bylo přímo do nádrže, ale tam by ho asi těžko dávali.
      Když jsem pak koukal po jiných katalozích, tak mi došlo, že zakoupený palivák bude na TSi a FSi.
       
      No a konečně k dotazu. Dodělával někdo z Vás palivák k tomuto motoru? Nebo ho našel někde ukrytý?
      Nejjednodušší způsob by byl aspoň ten průhlednej filtřík na fichtlíky, ale tím se asi sníží i průtok benzínu a mohlo by to dělat brikule.
       
      Díky moc za odpovědi :-)
    • By Ady2410
      Chtěl bych se zeptat, kolik km vydrží motor při únosných výdajích. 2. otázka je možná trochu mimo téma, ale přesto: Je účinná klimatizace, a o kolik zvyšuje spotřebu? Dík za odpověď
×
×
  • Create New...