Přejít na obsah

Reklamace vad S3, úspěšné odstoupení od kupní smlouvy


ferda25

Doporučené příspěvky

před 15 hodinami, michal2009 napsal:

Nevím, co je to za módu v poslední době takto lhát. A je jedno jestli škoda plus, nebo DasWeltAuto. Ach jo.

 

Já když vybíral před půl rokem OIII, také jsem s nějakým puncem "jistoty" pokukoval po škoda plus autech, protože to co prodávaly soukromé osoby nebo normální bazary byly vše bourané naleštěné bídy před smrtí s trochu zahlazenými chybami.

Bohužel ač jsem těch aut reálně byl prohlédnout 12 kusů, tak z těch 12 kusů, které byly deklarovány jako nehavarované (i bez záznamu poškození v Cebii, ELSE a jiných zdrojích informací, což u Ferdova SIII čisté není) bylo 10 kusů reálně bouraných podle obhlídky na místě.

Ze dvou kusů, kterým nic nebylo byla jedna jako ze škatulky (tu mám doma) a druhá chuděrka opotřebovaná ohrkaná šmudla (byť s méně najetými km, ale evidentně na to auto předchozí majitel hodně kašlal).

 

Tedy obrázek o Škoda plus jsem si udělal naprosto jasný. Je to prostě jen další bazar s klasickými praktikami, ovšem pod záštitou všech těch reklam a škodovky to zní na první pohled dobře. Chápu proč to tam řada lidí, kteří si nezvládnou o autu a jeho technickém stavu vše řádně zjistit, kupují s vidinou kvalitního auta.

 

Jak píšeš, je to opravdu smutné a další z mnoha špatných vizitek škodovky, které si sama dělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase u mě došlo k výměně zadního nárazníku(plastu) a nic jiného se neřešilo, jen se ještě opravilo co udělali špatně na lince, tj. pokud někomu nevadí lakovaný zadní nárazník(rozstřik se nedělal, náraz do stojícího vozu ze zadu v 15-20 km/h), tak bych to u mého bývalého vozu nějak neřešil. To auto mělo lepší péči než jakékoliv jiné a za servisy nemůžu. Ve finále jsem si měnil věci na záruku sám(guma na dveřích řidiče), protože pak to proběhlo vždy jak má.

 

Já vidím hlavní problém, že na voze musí být vady, které jsem reklamoval a to je podle mě špatná vizitka pro takovou firmu. On už ten fakt, že skoro půl roku čekali než ho dál pošlou o něčem svědčí.

 

Bohužel s novým autem jsem si uvědomil, že Superb3 je opravdu jen "navoněná bída" ať bouraná nebo nebouraná a černý interiér to nezachrání. 

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš pravdu Jirko, no samozřejmě "A." je asi někde jinde:D, ale stále je to koncernové auto, takže je vidět, že to asi lze, a že to asi budou marketingová rozhodnutí.

Je pravda, že jak Sup3, tak O3FL jsou zvenčí docela pohledná auta, ale pokud nejsou s pořádnou výbavou a kvalitním interiérem, tak je to jak říkáš. Já jsem např. z O3FL také dost zklamán právě velice laciným zpracováním interiéru, a tomu nepomůže ani vrcholná výbava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@omicron na to nemusíš mít ani FL, už předFL MK3 je lacinej šunt .... jak psal @ferda25 , nakonec se na to vykašleš a problémy si pokud to jde řešíš sám.

Protože pak teprve máš jistotu že je to správně. Já třeba pořád čekám jestli na panoramě u O3 Combi vyřeší to zatékání, protože současné zapatlání tmelem nepovažuju za korektní řešení....

Editováno: , autor: LiveBomb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem "první" O3 vynechal, ta mě vůbec neoslovila. Ale upřesnil bych, že "lacinej šunt" to určitě není, lacinej je provedením ten interiér, jen když srovnám provedení LK kůže nebo obložení dveří v O2FL s O3FL, tak je to právě ta "navoněná bída", jak zmiňuje @ferda25, bohužel to v té S3 není zásadně jiné, v něčem třeba pro mě i horší.

Ani se mu moc nedivím, že přesedlal na Arteona.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozna casem jeste snizi cenu? Me tedy pred dvema lety na pouzitem Yeti s najezdem kolem 12000 km nabidli u dealera Skody Havex slevu max 5000 Kc z 350000 Kc, pritom na novy Yeti s cenikovou cenou kolem 390000 Kc nabidli slevu kolem 60000 Kc, takze by me vysel novy levneji nez pouzity. Ten pouzity mel sice nejaky "packet" navic, ale na to auto nejezdi.

 

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co s ním udělají je mi vlastně jedno.

 

Dle mého fakt, že někdo prodává zmetek vědomě, je mnohem větší problém než co s tím zmetkem bude. Každý ať si udělá závěr sám.

 

Ty dva dni neinzerování spíš byla práce ČOIky, která však zatím zřejmě nedotáhla věc do úspěšného konce.

 

To, že auto má neodstranitelné vady dokazuje email od Škodovky, kde je jasně napsáno, že na ně nemají řešení.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Když jsem si přečetl téma, mám pocit ,že vrátit auto může snad každý z nás. Já mám zatím 5 vyřešených uznaných reklamací. Další 4 čekají na vyřešení. Ale snažím se auto používat, protože jej k práci potřebuji.A to hlavní,že jezdí bohudík dělá ? Mít ho čistě na soukromé účely , tak jsem na tom asi jako Ferda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si myslim, ze po koupi uz moc sanci na vraceni kupni ceny a vozidla neni, pokud zakaznik to auto kvuli nekterym vadam nechce, ferda vyhral, protoze tomu rozumel vic nez protistrana a nenechal si to libit. Normalni zakaznik nema sanci a utlucou ho i smyslenymi argumenty. Radeji se pak nechteneho auta zbavi tak, ze ho proda i za nizsi cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...