ferda25

Výměna předního skla - reklamace

    Doporučené příspěvky

    Vloženo (upraveno )

    Musím se podělit o své zkušenosti s kvalitou náhradních dílů dodávané firmou Škoda Auto svým autorizovaným servisům a o tom jak funguje oddělení péče o zákazníky.

     

    Dne 2.1.2018 jsem přistavil vůz na výměnu předního skla. Dne 3.1. jsem si vůz nepřevzal:

    1. škrábanec na skle(který se sice podařilo nějak částečně zaleštit)

    2. sklo bylo příliš nízko a mezi plastem kryjícím prosto mezi zrcátkem a stropnicí byla u stropnice škvíra 2 až 3 mm

     

    + poškozená stropnice

     

    Vůz jsem nepřevzal, protože sklo je zmetek a ani samotné přisunutí výše by situaci nevyřešilo(to se i ukázalo při dalším skle)

     

    Dne 10.1.2018 už konečně mohl servis sklo vyříznout, protože se do té doby čekalo až lepidlo zavadne natolik až nebude nebezpečí, že při řezání bude lepidlem zašpiněně některý jiný díl

    1. sklo po posazení na vozidlo a posunutí co nejvýše ke střeše stejně neřešilo problém, protože zůstala opět spára mezi plastem a stropnicí

     

    Servis mě kontaktoval a já jim zakázal sklo lepit.

     

    Kontaktoval jsem oddělení péče o zákazníka s dotazem, jak je možné, že posílají do servisů díly, které nejsou možné namontoval. Nedostal jsem odpověď, tak jsem kontaktoval infolinku, protože oddělení péče o zákazníky vůbec neodepsalo. Infolinka jen napsala, že email přeposílají na oddělení péče o zákazníky.

     

    Dne 11.1. přišlo sklo, které servis označil za vhodné pro nalepení a bylo následně nalepeno.

     

    Před touto informací došlo opět k urgenci reakce na infolinku. Jen odpověď, že byla přeposlána na oddělení péče o zákazníky.

     

    Dne 12.1. mi servis volal, že sklo je opět zmetek, protože pásek, který zajišťuje výhřev je nalepen tak, že je vidět skrz sklo v prosvětlené oblasti vedle VIN. Zjištěno bohužel až po nalepení na vůz. 

     

    Spára však mezi plastem a stropnicí již není!!!

     

    Toho dne jsem již napsal na infolinku stížnost na reakční dobu péče o zákazníky s tím, že měli předat tuto stížnost na moji žádost jinam než na oddělení péče o zákazníky. Rovněž jsem se dotazoval zda je zmetkový můj vůz nebo zda zasílají zmetkové díly na servis zcela běžně.  Bez odpovědi.

     

    Po informaci ze servisu jsem zavolal na infolinku. Paní se mi smála, že péče o zákazníky nemá na starost jen mě, ale řeší celý svět a informovala mě, že proti mému přání to opět poslali na oddělení péče o zákazníky - paní vedoucí.

     

    Po tomto telefonátu, jsem dojel do servisu a zjistil, že pásek naštěstí není vidět v celé ploše, ale cca 0,5 cm a výhřev skla funguje. Na základě toho, že jsem byl do včera bez vozu a nikoho to ve firmě Škoda Auto vůbec nezajímalo a řešení v nedohlednu, protože péče o zákazníky se přeci stará o celý svět a nějaký pán ze Strakonic je vůbec za tři dni ani nezajímá, jsem si auto raději převzal.

     

    Tj. Výsledek: auto mám doma se zmetkovým sklem, které hřeje a firma Škoda Auto místo péče o mě, jako o zákazníka, se mi akorát ironicky smála do telefonu. Nejen, že auto má spoustu výrobních vad, ale ještě se mi firma snaží nacpat sklo, které vyhodili z výroby, protože s ním byl problém a místo, aby jej vyřadili se jej snaží dál prodat. Třeba si té spáry nikdo nevšimne(u těch prvních dvou skel) a toho plechu k výhřevu si všimnu zřejmě jen já..

     

    Místo řešení jen ticho a výsměch = Škoda Auto.

     

     

    Editováno na Pawouk
    Do názvu tématu doplněno slovo "reklamace".
    • Upvote 4

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tenhle přístup Škodovky a jejích servisů nelze než potvrdit - už týden mi v Plzni stojí v reklamaci auto ("vlajková loď Škody" L&K 206kw, tzn. nejdražší auto co Škoda vyrábí), kde střídavě svítí kontrolka prasklé pravé nebo levé přední parkovačky a zlobí SLA - podle vyjádření na reklamaci mají 30 dní, stále neví, co s autem je, když jsem se jim snažil poradit tím, co se řešilo tady na fóru, tak prý na internetu rady nehledají a na náhradní auto nárok není.

     

    Dokonce řekli, že je dole nárazník a světla a když jsem řekl, že z auta něco potřebuju, dovedli mě k němu a nebylo na něj sahnuto = lež. Na Škoda infolince jen potvrdili, že na reklamaci je 30 dní a víc kompetencí nemají = je jim jedno, že takovou banalitu dokáže řešit servis tak dlouho a zákazník je bez auta. Návrh, zda by mezi nahlášením reklamace a nalezením způsobu řešení šlo s autem jezdit, místo aby tam x dní stálo - na ten koukali, jako že jsem se úplně zbláznil.

     

    Chystám se to sepsat a rozeslat kam to půjde, ale nečekám zásadní změny.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dost drsné, jak se řešila poškozená stropnice?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    no.. pokud je cekaci doba na jejich vyrobky i 1/2 roku a dele.. tak se nediv.. jejich strep koupi nekdo jinej.. kup si hjundaj a budes mit po starostech.. tem letos klesla vyroba, takze budou za kazdy prodany kus vdecny.. a vyrobni vady? Skodovka bere do svych zavodu vsechno, co ma ruce a nohy.. opravdu multikulturni podnik.. se nediv

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Hodně uvažuji o tom, že můj další vůz nebude Škoda (SuperB je má 3. Škodovka...)... a to hlavně kvůli přístupu různých servisů. Mají nás prostě jako zákazníků hodně a je potřeba jim vyklepat kožich. Jestli se ještě výroba přesune do Německa a kvalita, přístup zůstane stejná....no potěš.

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Problém je, že u mě by stačilo, kdyby firma Škoda Auto neměla skladem zmetky, které se snaží prodat a chovala se k zákazníkům dle toho co hlásá.

     

     

    Pokud vlastním Superba3, tak si rozhodně nebudu kupovat Hjundaj.

     

    • Upvote 2

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    originalni skla Skoda Auto prodam vice nez 30 ks tydne , ktere jdou hned druhy den po prodeji na montaz, delam toto vice jak rok a za celou dobu se mi vratilo jen jedno okno a to na Kodiaqa, kde po nalepeni vznikla tzv. lupa na skle, to bezna vec a muze se to stat na kazdem skle, nejenom na skle u auta. Jedna se o chybu primo ve vyrobe ale je odhalitelna az po nasledne montazi.

    Tudiz ja na skla nemohu rici ani jedno slovo, delam primo u zdroje a urcite nemam potrebu si vymyslet ;)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno )

    Včera mi řekli, že během dvou let rozhodně nejsem první(optické chyby na sklech už řešili). Tj. co zde píšeš je jen tvá povinnost jako zaměstnance.

     

    Rozhodně to není pravda. Pokud já mám třetí zmetkové sklo během 10 dnů , tak jak je možné, že když jsi u toho "zdroje", že o tom nevíš!!!

     

    U zdroje chápu přímo zde

    http://www.skoda-auto.com/en/news/2013-04-09-parts-center

     

    Jinak jsi jen další skladník z běžného servisu a to je tak vše.

    Editováno na ferda25
    • Downvote 2

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Kdo to sklo vyrobil? Divil bych se, že by ŠA někam cpala nesedící sklo, místo toho, aby ho reklamovala u dodavatele. Věř mi, že vím o čem mluvím, jelikož ty skla pro automobilky děláme a reklamují každý prd.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno )

    Kdo vyrobil mě nezajímá, zmetkové díly dodala Škoda Auto.

     

    Jinak kvalita dílů se tady řeší od počátku(chromy, rozdílné odstíny barvy na palubní desce, nekvalitní černý klavírní lak, který poškrábe i letmý dotyk, zámky pátých dveří, nefungující navigace, displeje, mlžící se přední světlomety, nefungující virtuální pedály, při prudkém rozjezdu vibrující přední kola, že mlátí do podběhu....), tj. každý prd se rozhodně neřeší.

     

    Přilepit držák kamery na skle o 3 mm jinam je toho dalším důkazem nebo pásku pro výhřev posunout šikmo tak o 5 mm do boku....

    Editováno na ferda25

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Já vím, že se řeší vše, ale píšu jen o tom, jak to chodí s autoskly

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak mi vysvětli jak je možný co se mi stalo??

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Špatná výroba a možná jsi byl první, kdo to sklo dostal. Proto jsem se ptal i kdo to vyrobil.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jak dlouho se auto vyrábí??

     

    Rozhodně nejsem první komu měnily v rámci ČR tento typ skla.

     

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Oni taky přeci dostávají průběžně dodávky skel. Tím nemyslím, že by jsi byl první od začátku výroby, ale z dané dodávky skel do ŠA. A pokud se nepletu, tak náhradní díly mají, bohužel, nižší požadavek na kvaitu než ty co se dávají při výrobě auta.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno )

    Tak mi vlastně potvrzuješ co zde tvrdím od počátku, prostě ve výrobě to neprošlo, tak z toho udělali náhradní díly, protože náhradní díl může být zmetek(dle toho co zde sám píšeš).

     

    Nechceš mi snad tvrdit, že ve výrobě jedete série, když ještě teď jede výroba, zvlášť pro výrobu a zvlášť pro náhradní díly?

     

    Pokud tato filozofie platí u každého dílu, že kvalita náhradního dílu nemusí být sejná jako pro výrobu, tak vlastně každá záruční oprava vede k trvalému poškození vozu, protože se používají díly, které nemají stejnou kvalitu jako byly použity ve výrobě.

    Editováno na ferda25
    • Upvote 3

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Neříkám, že to může být zmetek. Jede se zvlášť na prvovýrobu a zvlášť na náhradní díly. 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Bohužel jak vidíš, tak já jsem toho důkaz, že to jsou zmetky, které se snaží dál Škoda Auto udat.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Samozřejmě jasný důkaz, že při nedostatku kvalitních dílů tam narvou co zrovna mají a něřeší to.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    ziza23>to ti trvalo pěkně dlouho než jsi polevil a vlastně potvrdil to, co Ferda říká od prvního příspěvku.

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ano, mas pravdu, jsem blby skladnik :D:D:D

    Hadat se s tebou nebudu, nema to ocividne cenu, mlet si svoji budes stejne ;)

    Jen ti pisu, jakou mam zkusenost ja nebo si snad myslis ze by zakaznici byli tak pitomi a jezdili by se zmetkama ? Asi tezko pochopitelne :)

    No a kdyz se ti to nelibi, existuji preci pravnici a dalsi veci, pak je tu jeste moznost prodeje auta a muzes koupit cokoliv jineho, treba renault a nebo hjondeeee, prave ceske auto :kol-47:

    • Upvote 1
    • Downvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno )

    Ja tuhle logiku, ve smyslu, kdyz nejsi spokojen, jdi jinam, nemam rad. Auto neni rohlik. Tedy pro vetsinu z nas. A dopredu nevim, ze mi ten rohlik nebude chutnat, resp. ze budou s vozem takove problemy. Navic u produktu, o kterem Skoda sama tvrdi, ze to je top model a vystavni skrin firmy, ktery si Skoda necha dobre zaplatit. Ferda se rozhodl, ze pujde do teto znacky a tohoto modelu. Dal do toho svoje penize a jiste ocekavani. No a najednou je rozcarovan. Stejne jako rada z nas. Takze to neni o tom, seber se a jdi ke konkurenci...

    O tom, ze S3 ma vic much nez je zdravo, bych mohl vypravet a uz jsem sem o tom psal. Kdyz to jednoho dne preteklo mou mez trpelivosti a rozhodl jsem se, ze to budu reklamovat, tak jsem postupoval klasicky. 14 dni se nic nedelo, tak jsem zavolal na zakaznickou linku, kde jsem obdrzel jalovou odpoved. A ac to fakt nemam rad, tak jsem se obratil na sefa prodeje pro CR, ktereho diky praci znam. No a zacaly se dit veci....

    Ale ty veci by se mely dit tak nejak normalne, ne kdyz clovek shani protekci.

    Zavady mi opravili, pocastovali me nekolika omluvami, nahradnim autem, veceri a kytkou, aby se 'paní taky nezlobila'. Nic z toho jsem nechtel, stacilo by, kdyby hned na zacatku nekdo delal co ma a jeste v odpovidajici kvalite, kterou deklarují v kazde druhe vete. 

    Takze sice v tuto chvili s ferdou cloumaji emoce, ale vubec se mu nedivim. Se mnou by to cloumalo taky. A reseni urcite neni v tom, jit ke konkurenci. Btw., to tam o moc jine nebude.

    Ferdo nemas tu mezeru mezi zrcátkem a stropnicí nafocenou?

    Editováno na Martin Bednář
    • Upvote 5

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno )

    Nic nebylo foceno, servis mi však vše potvrdí. S tím jsem si zcela jist. Jinak si asi těžko dokážeš představit, že by to sklo opět vyřízli a objednali nové.

     

    90% zákazníků by odjelo i s tou spárou, protože servis by jim vysvětlil, že se bohužel sešli ty špatné tolerance nebo něco jiného, nebo by si toho prostě nevšimli(to že mezi sklem a střechou je tolerance 2 mm s odchylkou 0,5 mm moc lidí neví). Pokud má někdo měněné sklo, skoro vždy najdu na skle nějakou vadu(plasty mezi stropnicí jsou jinak, gumička u střechy není rovně, přechod z černé barvy není kostičkovaný). Pokud to nevadí majiteli, tak je to jeho věc. Mě to vadí a hlavně mě vadí, že Škoda Auto prodává zmetky a jak je vidět dělá to vědomě.

     

    Pokud bez známosti nemohu nic na voze vyřešit je to katastrofální situace.

     

    Když mi dá někdo za rok a půl staré auto:  750.000,- které mělo ceníkovou  985.000,- je jeho. 

    Barva šedá quartz, sedan style, 1.8 tsi manuál, tzv. sportovní podvozek z výroby, najeto: 8.300 km, záruka je na 4 roky nebo 60000 km.

    Do plné výbavy schází:

    střešní okno

    ventilované sedačky(je alcantra)

    DCC

     

    Jinak to auto má vše

     

    Na autě si nelze uplatnit DPH je koupeno na FO bez IČA.

     

    Jak jsem psal na voze chci reklamovat několik závad a zatím mi stanovili termín 31.1.2018 v 9:30 v servisním centru v Kosmonosích.

     

    Jako první věc mi chtějí upřít právo na náhradní vozidlo, tak budu po nich požadovat náhradu za to, které si budu muset půjčit ve stejné kategorii + samozřejmě náhrady za cestu. Pokud si to auto někdo koupí do té doby, tak to pro mě bude uzavřená záležitost a ať se s tou bandou ve Škodovce trápí někdo jiný. Na poslední email, v kterém jsem na to upozorňoval a dotazoval jsem se zda jim stačí potvrdit termín až po 20.1. jsem nedostal žádnou odpověď(email odešel 4.1.2018).

     

    Editováno na ferda25

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jirko,co vím,tak i škodovácké servisy kupují spoustu dílů mimo Škodovku,takže nemusí být pravda,že škodovka prodává zmetky,ale samo i může.

    • Downvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Díly byly dodána do servisu z firmy Škoda Auto.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se