Přejít na obsah

Reklamace vad S3, úspěšné odstoupení od kupní smlouvy


ferda25

Doporučené příspěvky

Musím se podělit o své zkušenosti s kvalitou náhradních dílů dodávané firmou Škoda Auto svým autorizovaným servisům a o tom jak funguje oddělení péče o zákazníky.

 

Dne 2.1.2018 jsem přistavil vůz na výměnu předního skla. Dne 3.1. jsem si vůz nepřevzal:

1. škrábanec na skle(který se sice podařilo nějak částečně zaleštit)

2. sklo bylo příliš nízko a mezi plastem kryjícím prosto mezi zrcátkem a stropnicí byla u stropnice škvíra 2 až 3 mm

 

+ poškozená stropnice

 

Vůz jsem nepřevzal, protože sklo je zmetek a ani samotné přisunutí výše by situaci nevyřešilo(to se i ukázalo při dalším skle)

 

Dne 10.1.2018 už konečně mohl servis sklo vyříznout, protože se do té doby čekalo až lepidlo zavadne natolik až nebude nebezpečí, že při řezání bude lepidlem zašpiněně některý jiný díl

1. sklo po posazení na vozidlo a posunutí co nejvýše ke střeše stejně neřešilo problém, protože zůstala opět spára mezi plastem a stropnicí

 

Servis mě kontaktoval a já jim zakázal sklo lepit.

 

Kontaktoval jsem oddělení péče o zákazníka s dotazem, jak je možné, že posílají do servisů díly, které nejsou možné namontoval. Nedostal jsem odpověď, tak jsem kontaktoval infolinku, protože oddělení péče o zákazníky vůbec neodepsalo. Infolinka jen napsala, že email přeposílají na oddělení péče o zákazníky.

 

Dne 11.1. přišlo sklo, které servis označil za vhodné pro nalepení a bylo následně nalepeno.

 

Před touto informací došlo opět k urgenci reakce na infolinku. Jen odpověď, že byla přeposlána na oddělení péče o zákazníky.

 

Dne 12.1. mi servis volal, že sklo je opět zmetek, protože pásek, který zajišťuje výhřev je nalepen tak, že je vidět skrz sklo v prosvětlené oblasti vedle VIN. Zjištěno bohužel až po nalepení na vůz. 

 

Spára však mezi plastem a stropnicí již není!!!

 

Toho dne jsem již napsal na infolinku stížnost na reakční dobu péče o zákazníky s tím, že měli předat tuto stížnost na moji žádost jinam než na oddělení péče o zákazníky. Rovněž jsem se dotazoval zda je zmetkový můj vůz nebo zda zasílají zmetkové díly na servis zcela běžně.  Bez odpovědi.

 

Po informaci ze servisu jsem zavolal na infolinku. Paní se mi smála, že péče o zákazníky nemá na starost jen mě, ale řeší celý svět a informovala mě, že proti mému přání to opět poslali na oddělení péče o zákazníky - paní vedoucí.

 

Po tomto telefonátu, jsem dojel do servisu a zjistil, že pásek naštěstí není vidět v celé ploše, ale cca 0,5 cm a výhřev skla funguje. Na základě toho, že jsem byl do včera bez vozu a nikoho to ve firmě Škoda Auto vůbec nezajímalo a řešení v nedohlednu, protože péče o zákazníky se přeci stará o celý svět a nějaký pán ze Strakonic je vůbec za tři dni ani nezajímá, jsem si auto raději převzal.

 

Tj. Výsledek: auto mám doma se zmetkovým sklem, které hřeje a firma Škoda Auto místo péče o mě, jako o zákazníka, se mi akorát ironicky smála do telefonu. Nejen, že auto má spoustu výrobních vad, ale ještě se mi firma snaží nacpat sklo, které vyhodili z výroby, protože s ním byl problém a místo, aby jej vyřadili se jej snaží dál prodat. Třeba si té spáry nikdo nevšimne(u těch prvních dvou skel) a toho plechu k výhřevu si všimnu zřejmě jen já..

 

Místo řešení jen ticho a výsměch = Škoda Auto.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tenhle přístup Škodovky a jejích servisů nelze než potvrdit - už týden mi v Plzni stojí v reklamaci auto ("vlajková loď Škody" L&K 206kw, tzn. nejdražší auto co Škoda vyrábí), kde střídavě svítí kontrolka prasklé pravé nebo levé přední parkovačky a zlobí SLA - podle vyjádření na reklamaci mají 30 dní, stále neví, co s autem je, když jsem se jim snažil poradit tím, co se řešilo tady na fóru, tak prý na internetu rady nehledají a na náhradní auto nárok není.

 

Dokonce řekli, že je dole nárazník a světla a když jsem řekl, že z auta něco potřebuju, dovedli mě k němu a nebylo na něj sahnuto = lež. Na Škoda infolince jen potvrdili, že na reklamaci je 30 dní a víc kompetencí nemají = je jim jedno, že takovou banalitu dokáže řešit servis tak dlouho a zákazník je bez auta. Návrh, zda by mezi nahlášením reklamace a nalezením způsobu řešení šlo s autem jezdit, místo aby tam x dní stálo - na ten koukali, jako že jsem se úplně zbláznil.

 

Chystám se to sepsat a rozeslat kam to půjde, ale nečekám zásadní změny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no.. pokud je cekaci doba na jejich vyrobky i 1/2 roku a dele.. tak se nediv.. jejich strep koupi nekdo jinej.. kup si hjundaj a budes mit po starostech.. tem letos klesla vyroba, takze budou za kazdy prodany kus vdecny.. a vyrobni vady? Skodovka bere do svych zavodu vsechno, co ma ruce a nohy.. opravdu multikulturni podnik.. se nediv

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodně uvažuji o tom, že můj další vůz nebude Škoda (SuperB je má 3. Škodovka...)... a to hlavně kvůli přístupu různých servisů. Mají nás prostě jako zákazníků hodně a je potřeba jim vyklepat kožich. Jestli se ještě výroba přesune do Německa a kvalita, přístup zůstane stejná....no potěš.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

originalni skla Skoda Auto prodam vice nez 30 ks tydne , ktere jdou hned druhy den po prodeji na montaz, delam toto vice jak rok a za celou dobu se mi vratilo jen jedno okno a to na Kodiaqa, kde po nalepeni vznikla tzv. lupa na skle, to bezna vec a muze se to stat na kazdem skle, nejenom na skle u auta. Jedna se o chybu primo ve vyrobe ale je odhalitelna az po nasledne montazi.

Tudiz ja na skla nemohu rici ani jedno slovo, delam primo u zdroje a urcite nemam potrebu si vymyslet ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera mi řekli, že během dvou let rozhodně nejsem první(optické chyby na sklech už řešili). Tj. co zde píšeš je jen tvá povinnost jako zaměstnance.

 

Rozhodně to není pravda. Pokud já mám třetí zmetkové sklo během 10 dnů , tak jak je možné, že když jsi u toho "zdroje", že o tom nevíš!!!

 

U zdroje chápu přímo zde

http://www.skoda-auto.com/en/news/2013-04-09-parts-center

 

Jinak jsi jen další skladník z běžného servisu a to je tak vše.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo vyrobil mě nezajímá, zmetkové díly dodala Škoda Auto.

 

Jinak kvalita dílů se tady řeší od počátku(chromy, rozdílné odstíny barvy na palubní desce, nekvalitní černý klavírní lak, který poškrábe i letmý dotyk, zámky pátých dveří, nefungující navigace, displeje, mlžící se přední světlomety, nefungující virtuální pedály, při prudkém rozjezdu vibrující přední kola, že mlátí do podběhu....), tj. každý prd se rozhodně neřeší.

 

Přilepit držák kamery na skle o 3 mm jinam je toho dalším důkazem nebo pásku pro výhřev posunout šikmo tak o 5 mm do boku....

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oni taky přeci dostávají průběžně dodávky skel. Tím nemyslím, že by jsi byl první od začátku výroby, ale z dané dodávky skel do ŠA. A pokud se nepletu, tak náhradní díly mají, bohužel, nižší požadavek na kvaitu než ty co se dávají při výrobě auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi vlastně potvrzuješ co zde tvrdím od počátku, prostě ve výrobě to neprošlo, tak z toho udělali náhradní díly, protože náhradní díl může být zmetek(dle toho co zde sám píšeš).

 

Nechceš mi snad tvrdit, že ve výrobě jedete série, když ještě teď jede výroba, zvlášť pro výrobu a zvlášť pro náhradní díly?

 

Pokud tato filozofie platí u každého dílu, že kvalita náhradního dílu nemusí být sejná jako pro výrobu, tak vlastně každá záruční oprava vede k trvalému poškození vozu, protože se používají díly, které nemají stejnou kvalitu jako byly použity ve výrobě.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, mas pravdu, jsem blby skladnik :D:D:D

Hadat se s tebou nebudu, nema to ocividne cenu, mlet si svoji budes stejne ;)

Jen ti pisu, jakou mam zkusenost ja nebo si snad myslis ze by zakaznici byli tak pitomi a jezdili by se zmetkama ? Asi tezko pochopitelne :)

No a kdyz se ti to nelibi, existuji preci pravnici a dalsi veci, pak je tu jeste moznost prodeje auta a muzes koupit cokoliv jineho, treba renault a nebo hjondeeee, prave ceske auto :kol-47:

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja tuhle logiku, ve smyslu, kdyz nejsi spokojen, jdi jinam, nemam rad. Auto neni rohlik. Tedy pro vetsinu z nas. A dopredu nevim, ze mi ten rohlik nebude chutnat, resp. ze budou s vozem takove problemy. Navic u produktu, o kterem Skoda sama tvrdi, ze to je top model a vystavni skrin firmy, ktery si Skoda necha dobre zaplatit. Ferda se rozhodl, ze pujde do teto znacky a tohoto modelu. Dal do toho svoje penize a jiste ocekavani. No a najednou je rozcarovan. Stejne jako rada z nas. Takze to neni o tom, seber se a jdi ke konkurenci...

O tom, ze S3 ma vic much nez je zdravo, bych mohl vypravet a uz jsem sem o tom psal. Kdyz to jednoho dne preteklo mou mez trpelivosti a rozhodl jsem se, ze to budu reklamovat, tak jsem postupoval klasicky. 14 dni se nic nedelo, tak jsem zavolal na zakaznickou linku, kde jsem obdrzel jalovou odpoved. A ac to fakt nemam rad, tak jsem se obratil na sefa prodeje pro CR, ktereho diky praci znam. No a zacaly se dit veci....

Ale ty veci by se mely dit tak nejak normalne, ne kdyz clovek shani protekci.

Zavady mi opravili, pocastovali me nekolika omluvami, nahradnim autem, veceri a kytkou, aby se 'paní taky nezlobila'. Nic z toho jsem nechtel, stacilo by, kdyby hned na zacatku nekdo delal co ma a jeste v odpovidajici kvalite, kterou deklarují v kazde druhe vete. 

Takze sice v tuto chvili s ferdou cloumaji emoce, ale vubec se mu nedivim. Se mnou by to cloumalo taky. A reseni urcite neni v tom, jit ke konkurenci. Btw., to tam o moc jine nebude.

Ferdo nemas tu mezeru mezi zrcátkem a stropnicí nafocenou?

Editováno: , autor: Martin Bednář
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic nebylo foceno, servis mi však vše potvrdí. S tím jsem si zcela jist. Jinak si asi těžko dokážeš představit, že by to sklo opět vyřízli a objednali nové.

 

90% zákazníků by odjelo i s tou spárou, protože servis by jim vysvětlil, že se bohužel sešli ty špatné tolerance nebo něco jiného, nebo by si toho prostě nevšimli(to že mezi sklem a střechou je tolerance 2 mm s odchylkou 0,5 mm moc lidí neví). Pokud má někdo měněné sklo, skoro vždy najdu na skle nějakou vadu(plasty mezi stropnicí jsou jinak, gumička u střechy není rovně, přechod z černé barvy není kostičkovaný). Pokud to nevadí majiteli, tak je to jeho věc. Mě to vadí a hlavně mě vadí, že Škoda Auto prodává zmetky a jak je vidět dělá to vědomě.

 

Pokud bez známosti nemohu nic na voze vyřešit je to katastrofální situace.

 

Když mi dá někdo za rok a půl staré auto:  750.000,- které mělo ceníkovou  985.000,- je jeho. 

Barva šedá quartz, sedan style, 1.8 tsi manuál, tzv. sportovní podvozek z výroby, najeto: 8.300 km, záruka je na 4 roky nebo 60000 km.

Do plné výbavy schází:

střešní okno

ventilované sedačky(je alcantra)

DCC

 

Jinak to auto má vše

 

Na autě si nelze uplatnit DPH je koupeno na FO bez IČA.

 

Jak jsem psal na voze chci reklamovat několik závad a zatím mi stanovili termín 31.1.2018 v 9:30 v servisním centru v Kosmonosích.

 

Jako první věc mi chtějí upřít právo na náhradní vozidlo, tak budu po nich požadovat náhradu za to, které si budu muset půjčit ve stejné kategorii + samozřejmě náhrady za cestu. Pokud si to auto někdo koupí do té doby, tak to pro mě bude uzavřená záležitost a ať se s tou bandou ve Škodovce trápí někdo jiný. Na poslední email, v kterém jsem na to upozorňoval a dotazoval jsem se zda jim stačí potvrdit termín až po 20.1. jsem nedostal žádnou odpověď(email odešel 4.1.2018).

 

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamkl následující téma
  • Pawouk odemkl následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...