Přejít na obsah

1.9tdi 74kW studený padá do nouzáku, nebo nestartuje


Trysk

Doporučené příspěvky

Zdravím,

už si nevím rady ani několik servisů mě zatím nepomohlo, snažil jsem se hledat podobné téma zde, ale neúspěšně, tak zakládám nové, třeba měl někdo podobné martirium.

Na podzim jsem byl na technické kontrole, poté jsem si auto normálně převzal a ujel jsem asi kilometr a zdechlo a nešlo vůbec nestartovat, tak jsem to vrátil do autorizovaného servisu s tím, že to nejede, auto tam měli asi měsíc, vrátili mi jej s tím že byla vadná řj motoru, že to propájeli a nalezli několik studeňáků.

Ale auto nevydrželo jezdit dlouho a pro změnu začalo chcípat hned po nastartování, jediné řešení bylo odpojit konektor chcípací klapky a pak to jelo normálně.

Auto šlo do servisu, kde projeli kabelové svazky a nic zásadního nenašli, nakonec prohodili jedno z těch dvou stejných relátek pod volantem a zase to chvíli jezdilo.

Opět začalo zlobit a šlo to k autoelektrikáři, který projel opět co se dalo, rozebral řj motoru propájel studeňáky a vrátil auto, že funguje, což opět vydrželo den dva.

Aktuální stav je ten, že pokud je motor studený, normálně nastartuju, chvíli běží a při rozjedu do kopečka, nebo rychlejším rozjezdu auto zdechne, někdy zůstane viset chcípací klapka, takže jí stačí odpojit, někdy po druhém startu spadne do nouzáku, jindy jede jakoby nic, teplý motor vesměs nastartuju a vesměs hned ho chcípací klapka vypne, občas se stane že i chvíli jede.

motor je 1.9 tdi 74kW, kod motoru ATD, bez čipu auto je kombík 4x4, takže tam je potřeba trochu výkonu na rozjezd.

aktuální chybové kody jsou:

17932 - Relé palivového čerpadla -J17
        přerušení nebo zkrat na kostru
18027 - Relé žhavicích svíček -J52
        zkrat na kostru
17849 - Ventil zpětného vedení výfukových plynů -N18
        přerušení nebo zkrat na kostru
18080 - Buzení ventilátoru chladiče 
        přerušení nebo zkrat na kostru
17957 - Magnetický ventil omezení plnicího tlaku -N75
        přerušení nebo zkrat na kostru

 

Děkuji za případné rady, tipy a nápady

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V ‎26‎.‎01‎.‎2018 na 16:25, Trysk napsal:

Zdravím,

už si nevím rady ani několik servisů mě zatím nepomohlo, snažil jsem se hledat podobné téma zde, ale neúspěšně, tak zakládám nové, třeba měl někdo podobné martirium.

Na podzim jsem byl na technické kontrole, poté jsem si auto normálně převzal a ujel jsem asi kilometr a zdechlo a nešlo vůbec nestartovat, tak jsem to vrátil do autorizovaného servisu s tím, že to nejede, auto tam měli asi měsíc, vrátili mi jej s tím že byla vadná řj motoru, že to propájeli a nalezli několik studeňáků.

Ale auto nevydrželo jezdit dlouho a pro změnu začalo chcípat hned po nastartování, jediné řešení bylo odpojit konektor chcípací klapky a pak to jelo normálně.

Auto šlo do servisu, kde projeli kabelové svazky a nic zásadního nenašli, nakonec prohodili jedno z těch dvou stejných relátek pod volantem a zase to chvíli jezdilo.

Opět začalo zlobit a šlo to k autoelektrikáři, který projel opět co se dalo, rozebral řj motoru propájel studeňáky a vrátil auto, že funguje, což opět vydrželo den dva.

Aktuální stav je ten, že pokud je motor studený, normálně nastartuju, chvíli běží a při rozjedu do kopečka, nebo rychlejším rozjezdu auto zdechne, někdy zůstane viset chcípací klapka, takže jí stačí odpojit, někdy po druhém startu spadne do nouzáku, jindy jede jakoby nic, teplý motor vesměs nastartuju a vesměs hned ho chcípací klapka vypne, občas se stane že i chvíli jede.

motor je 1.9 tdi 74kW, kod motoru ATD, bez čipu auto je kombík 4x4, takže tam je potřeba trochu výkonu na rozjezd.

aktuální chybové kody jsou:

17932 - Relé palivového čerpadla -J17
        přerušení nebo zkrat na kostru
18027 - Relé žhavicích svíček -J52
        zkrat na kostru
17849 - Ventil zpětného vedení výfukových plynů -N18
        přerušení nebo zkrat na kostru
18080 - Buzení ventilátoru chladiče 
        přerušení nebo zkrat na kostru
17957 - Magnetický ventil omezení plnicího tlaku -N75
        přerušení nebo zkrat na kostru

 

Děkuji za případné rady, tipy a nápady

 

a nemůže to byt toto

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mel to same furt mi to padalo do nouzaku vag me okazoval na N75 ze je vadnej kupoval jsem dva a nakonec to byla zatuhla regulace turba ta banka prave demontoval jsem ji a byla jak chrastítko vymena a auto jelo paradne ale tu kabelas bych taky radeji zkontroloval

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Takže auto už měsíc jezdí, problém byl v řj motoru, která měla nějaké špatné vnitřní obvody zodpovědné za ty chyby v paměti závad, docela umění bylo sehnat použitelnou, protože pd z posledních let výroby 1 octavky ve 4x4 má trochu jiné vnitřní zapojení. Jinak vše ostatní bylo v pořádku, jak podtlaky, tak kabely tak všechno ostatní.

Nejlépe se to projevilo, když se pohnulo s kabelem přímo na řj motoru a hned to vyslalo signál do chcípací klapky a motor vypnul, ani přepinování konektoru nepomohlo, nakonec jak jsem psal pomohla až úplně jiná řj motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...