Jump to content
Novacek01

1.8TSI 118kW Po repasu

    Recommended Posts

    Zdravim,

    sem uplnej amater co se aut tyce. Na vikendy bych si rad koupil auto. Octavka 2 FL  se mi vzdy libila, ale novou kupovat nechci. 

    Nasel sem inzerat kde se pise 

     

    po GO motoru-investice 90tis.Kč (nové TLUSTÉ kroužky, rozvodové řetězy+napínáky, ventily+sedla, hydroštosy, turbo, šrouby hlavy, náplně, vysokotlaké čerpadlo

     

    Cena je neco kolem 170 000,- 

     

    Ma smysl brat takove auto? Me jako amaterovi to zni skvele. Vsechno co se ocividne posrat mohlo je uz vymenene. Pokud to projde kontrolou v autorizaku tak proc ne? Ale nevim jestli nemam cekat jeste nejakej "hacek". 

     

    Dekuji za nazor

     

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Já osobně bych se od 1.8TSI držel co nejdál.. Vlastní zkušenost s výměnou celého motoru. Pokud chceš benzín, rozumná volba je 3,6 FSI.. Žere to o 2 litry víc a téměř bezporuchová motorizace, na rozdíl od 1.8TSI. Žádné turbo, pěkný výkon, rozumná spotřeba. Výhodou u 3,6 FSI budiž to, že se jedná povětšinou o dobře vybavené kusy.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    No prave tady uz se vse menilo. Zavadou u tech motoru byl napinak co sem cetl. Tak me prave zajima jestli je ten motor i pak jeste strasakem i vzhledem k tomu co je tam uz menene. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Problém číslo jedna je, že OII se s 3,6FSI nikdy nedělala...

    K otázce, on papír snese všechno, takže otázka je co vlastně bylo uděláno a jak kvalitně to bylo uděláno. Nechci prodávajícího nějak pomlouvat, ani nevím o koho jde, ale zkušenost mne naučila že je třeba počítat vždy s tím horším z možných scénářů...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    No udajne to muze vsechno dolozit a vsechno se provadelo v autorizaku, kam bych ho stejne poslal a tam by to snad bylo odhaleno. I kdyz autorizak rekne je to ok, muze se ten motor znovu nejak posrat i pres pravidelnou urdrzbu atd. ? Jasne pokud to dosahne dalsich 100 000 tak krom beznych opotrebeni je tu jeste neco? 

     

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ty tlustý kroužky taky nemusí být jistota, pokud to nejsou ty z předchozí generace motoru.. což asi ne, pokud vše dělal autorizovaný servis. A podělat se tam může víc věcí, i když to nebude mít tak fatální následky.. sání, odlučovač oleje, čerpadlo.. kdysi tu padla zmínka o tom, že motor složitostí připomíná raketoplán a to sebou nese riziko.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Zdravím, chtěl bych tuto diskuzi oživit, taktéž jsem narazil na podobný inzerát, jedná se o O2 1.8tsi před FL, r.v.2008, údajně na motoru provedeno:

    v 70. tis.km byla dělaná generálka motoru  (nyní při prodeji údajně najeto jen 105000km údajně doložitelné km)

    - nové rozvody, nová hlava válců, ventily, pístní kroužky, atd atd... vloni nové
    turbo, intercooler, brzdy, geometrie, doplnění a desinfekce klimatizace,
    atd..Tankován pouze prémiový benzín Verva 100.

     

    Chtěl jsem se zeptat vlastně na to samé, pokud to bude prokazatelně provedeno, jít do toho nebo ne? 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×