Roska

1.6 TDI 85kW 0-1000km update.

6 příspěvků k tomuto tématu

Odesláno (upraveno)

1.6 TDI 85kW 0-1000km  update.

(0-220km)

první dojem (z OII 1,9/77kW ), při malých otáčkách bez kontaktu s výkonem( i tak to nechcípne, i když špatně zařadíte),od 2tis. už je to OK.

jiná práce s plynem, zatím netočím nad 3tis., když ale potřebuji zrychlit (nájezd,předjíždění) tak se to rozjede jak (1,9/77kw) pocitově.

první km spotřeba jinde než ukazuje manuál,ale asi si sedá počítač spotřeby,dlouhodobá 8l pak 7l a od startu to jede i 6,6l průměr.

Start-Stop systém vůbec nepozoruji, neuvěřitelně skvěle vyladěné :-). Motor naskočí a jede se. Skvělé-ukazatel teploty oleje!

Pokud se najde profík co poradí jak zajet tento nový typ motoru, aby nebyl líný, předem díky za jakékoliv rady!.(rada dealera "nešetřit!"tak nějak nevím)

Robo.

(500-997km)

motor začal po zahřátí chrochtat :-)(jako správné TDI), v interiéru je slyšet stále jen ve větším výkonu, bručí příjemně jako má OII 1,9TDi.

Spotřeba 50/50 dlouhodobě 5,8l a někdy jedu od startu i 5,2l :-).

chvilku trvá než se zahřeje ( dle teploty oleje- ten ukazatel je na jedničku),spotřeba je velká ale pak se to umoudří, mno na krátké projížďky ta konfigurace není.

Pružnost je lepší a nebo na to více šlapu,odezvu na plyn hledám jen když zařadím 6stupeň, ale ten tam asi není na "předjíždění".

Start-stop - zatím bez žádného zaškobrtnutí, vyladěné pěkně. Asi to už přestanu šetřit a pak dám vědět :-). Díky všem za reakce, nepříznivcům KAROQů tedy těm CGN nebo co tam lejou ať si hledí svého.

Robo

Upraveno uživatelem Roska
-1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ta spotřeba je strašná. Mám podobnou zkušenost

 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Odesláno (upraveno)

Zajet asi tak jak každý motor, ze začátku na to nešlapat, vždy počkat až se ohřeje i olej, ale pak (když už to má nad 1000km) tak tomu klidně trochu "dát za uši". Ale hlavně nikdy nepodtáčet.

Upraveno uživatelem Martab
1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

(220-500km)- nevím jestli se smí "produktovat" ale točím jen VERVu

uffffff, tak se spotřebou jsem na 6,2l dlouhodobá a od startu dám i 5,5l, jezdím stále stejně a to i plně obsazen.

Jinak rada nepodtáčet, to je něco co s dnešním motorem a moderním plynem neodhadneš.

Auto radí dej 5tku a pak 6tku, a není tam pak ani 1500ot/m, slyšet motor v autě prostě není, nebo minimálně.

Na druhou stranu, když mu vnutím rychlost a stupeň tak mne ani nepřemlouvá na přeřazení - to je +

Dynamika šla nahoru, nebo se nebojím na to šlápnout.

Občas jedu OII a všimnul jsem si, že když sundám nohu z plynu, stylem jako na KQ, tak OII hned brzdí motorem, to KQ nedělá a využívá svou váhu.

Jinak stále pocit 10+ :-).

Teplotu oleje sleduji, neznám logiku, ale to že to leze nahoru a pak dolu jak je zatížen je překvápko, myslel jsem že si udrží 80-90C a je to jinak.Větší rozsah.

Start-Stop - lehce na spojku a motor naskočí, kdybych po "staru" netrpěl že stále startuji, tak !10+

Robo,  díky všem za reakce a rady.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Odesláno (upraveno)

Mas manual? To co radi indikator rychlosti ignoruj, poslouchej motor uchem, nebo si uplne idealne najdi krivky vykonu/kroutaku, z toho poznas v jakych otackach mas maximalni efiktivitu motoru. Pokud mas novej motor tak nevytacet a ani nepodtacet jak jiz bylo receno... pokud nejsi zenska, tak poznas :-)

 

Dynamika sla nahoru??? Rozdil nemuzes poznat... rozdil v najetych km mas zanedbatelny

 

Teplotu oleje sleduj nejvice. Olej se dostava do provozni teploty pomaleji jak motor a pri nizke teplote hure maze. Teplota kolisat muze, zalezi jak slapes na plyn, kdyz pojedes 160km/h po dalnici, tak se dostanes nad 100°C, jakmile zvolnis jizdu, tak olej chladne, naprosto normalni stav.

 

Start-Stop je jedna z nejhorsich veci co muze auto potkat, uspora paliva je minimalni, naopak zatezujes mechanicke komponenty. Urcite doporucuji vypinat. 

Verva - souhlas. Pokud bys chtel udelat motoru radost, davej VIF jako aditivum a pak muzes klidne tankovat "obycejnou" (kvalitni, nepremiovou) naftu.

 

Upraveno uživatelem havrosh
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

V manuálu se asi START-STOP dá, ale u DSG to s tímto motorem bylo fakt utrpení hlavně na křižovatkách, kdy rozjezd trval opravdu dlouho.  Spotřebou jsem ale i s městským provozem byl pod 6, tam si nemůžu stěžovat. 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se