Přejít na obsah

Tece chladic...


Shaarky

Doporučené příspěvky

Opatrně s těmi přípravky na "ucpání" chladičů. Kamarád teď měnil jednomu maníkovi nejenom chladič ale i topení na pašíkovi po té, co si tam nalil nějaký sajrajt na utěsnění chladiče. Utěsnil s tím i topení tak, že mu to netopilo ... Bezva ...

lol

no jo vseho moc skodi. Ja vim malo se toho tam dat nemuze protoze by to urcite porad teklo :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda koukám jak blázen...... Autu bude za 2 měsíce 4 roky a teče chladič, přesně v místech, jak je tu již vyfoceno... Tohle jsem vážně nečekal, mám citroena 14 let s původním chladičem, asi soudruzi z Boleslavi udělali někde chybu :aggressive:

Dnes mají možnost přemýšlet, času na to mají dost, stojí jim fabrika.... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Dnes jsem zjistil že mi taky v levém rohu kapku teče :(

Tak co myslíte zkusit nejdřív nějaky přípravek? Mate tip na nějaky?A nebo ven s ním

Psal jsem to už výš, použij plnotučnou hořčici, neboj se toho. Je to starý a osvědčený trik. A taky nejlevnější..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem zjistil že mi taky v levém rohu kapku teče :(

Tak co myslíte zkusit nejdřív nějaky přípravek? Mate tip na nějaky?A nebo ven s ním

Psal jsem to už výš, použij plnotučnou hořčici, neboj se toho. Je to starý a osvědčený trik. A taky nejlevnější..

Vymena je lepsi.

Horcice a sajrajty zastavi vodu, ale neporadi si s tlakem v soustave napr. v dobe extremnich veder, kdy tlak vody roste.

Bezne "bouchaji" i korodovane chladice ( rozumej oslabeny kov ), rozhodne bych si nemyslel, ze to nejaka horice vydrzi.

Ano, ted vodu zastavi, ale v lete v kolone u more to vyleti ven a bude pruser.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda koukám jak blázen...... Autu bude za 2 měsíce 4 roky a teče chladič, přesně v místech, jak je tu již vyfoceno... Tohle jsem vážně nečekal, mám citroena 14 let s původním chladičem, asi soudruzi z Boleslavi udělali někde chybu :aggressive:

A co stím planuješ udělat?

Taky mně to zarazilo jeětě to není ani 6let.Mně to malinko prosakuje v levém rohu.Nic hrozneho ale...

Dnes jsem koupil SONAX na utěsnění chldiče a ted premyšlím jestli to tam dat nebo ne :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem zjistil že mi taky v levém rohu kapku teče :(

Tak co myslíte zkusit nejdřív nějaky přípravek? Mate tip na nějaky?A nebo ven s ním

Psal jsem to už výš, použij plnotučnou hořčici, neboj se toho. Je to starý a osvědčený trik. A taky nejlevnější..

Vymena je lepsi.

Horcice a sajrajty zastavi vodu, ale neporadi si s tlakem v soustave napr. v dobe extremnich veder, kdy tlak vody roste.

Bezne "bouchaji" i korodovane chladice ( rozumej oslabeny kov ), rozhodne bych si nemyslel, ze to nejaka horice vydrzi.

Ano, ted vodu zastavi, ale v lete v kolone u more to vyleti ven a bude pruser.

Možná se budeš divit, ale hořčice když ztvrdne /jen na vzduchu/ tak nepustí nic. A věř tomu, že jsem v době kdy peněz moc nebylo, jsem s takto "opraveným" chladičem projel celou Evropu, i v těch největších vedrech. A že auto bylo pěkně našlápnuté.

Vím že tomu nevěříš, ale toto je opravdu hodně starý trik a je lepší, než nějaká chemie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná se budeš divit, ale hořčice když ztvrdne /jen na vzduchu/ tak nepustí nic. A věř tomu, že jsem v době kdy peněz moc nebylo, jsem s takto "opraveným" chladičem projel celou Evropu, i v těch největších vedrech. A že auto bylo pěkně našlápnuté.

Vím že tomu nevěříš, ale toto je opravdu hodně starý trik a je lepší, než nějaká chemie.

Ja prece netvrdim, ze to nefunguje, jen ze bych za to ruku do ohne nedal ( a asi se na to nespolehl ). Kov je kov:)

Nicmene nikde neni psano, ze az mne zacne na dovolene tect chladic, ze tu horcici nevyzkousim:)))

Mne slo spise o to, ze toto je recept z ery vozu skoda 100, kde byla chladici soustava trosku jina (dnes udrzujeme chladici okruh na vetsi teplote, nez jak tomu bylo v minulosti ), chladivo uz davno neni destilka.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná se budeš divit, ale hořčice když ztvrdne /jen na vzduchu/ tak nepustí nic. A věř tomu, že jsem v době kdy peněz moc nebylo, jsem s takto "opraveným" chladičem projel celou Evropu, i v těch největších vedrech. A že auto bylo pěkně našlápnuté.

Vím že tomu nevěříš, ale toto je opravdu hodně starý trik a je lepší, než nějaká chemie.

Ja prece netvrdim, ze to nefunguje, jen ze bych za to ruku do ohne nedal ( a asi se na to nespolehl ). Kov je kov:)

Nicmene nikde neni psano, ze az mne zacne na dovolene tect chladic, ze tu horcici nevyzkousim:)))

Mne slo spise o to, ze toto je recept z ery vozu skoda 100, kde byla chladici soustava trosku jina (dnes udrzujeme chladici okruh na vetsi teplote, nez jak tomu bylo v minulosti ), chladivo uz davno neni destilka.....

Jasně rozumím a nechci se dohadovat. Proto ti i věřím, že tomu nedůvěřuješ. Ale jen drobný výčet vozů, kde to bylo úspěšně aplikováno a auta jezdí do dnes.

Peugeot 206 1,9 D

Fiat Tempra 2,0 TD

Citroen Xsara 1,6

VW Golf 1,6 D

Š Favorit

Nepřeju ti nic špatného, ale kdyby jsi jednou potřeboval ucpat lehce sáknoucí chladič, zkus plnotučnou..:-) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně rozumím a nechci se dohadovat. Proto ti i věřím, že tomu nedůvěřuješ. Ale jen drobný výčet vozů, kde to bylo úspěšně aplikováno a auta jezdí do dnes.

Peugeot 206 1,9 D

Fiat Tempra 2,0 TD

Citroen Xsara 1,6

VW Golf 1,6 D

Š Favorit

Nepřeju ti nic špatného, ale kdyby jsi jednou potřeboval ucpat lehce sáknoucí chladič, zkus plnotučnou..:-) :)

A kolik ji tam dat tak na 5litru kapaliny ? Clovek nikdy nevi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně rozumím a nechci se dohadovat. Proto ti i věřím, že tomu nedůvěřuješ. Ale jen drobný výčet vozů, kde to bylo úspěšně aplikováno a auta jezdí do dnes.

Peugeot 206 1,9 D

Fiat Tempra 2,0 TD

Citroen Xsara 1,6

VW Golf 1,6 D

Š Favorit

Nepřeju ti nic špatného, ale kdyby jsi jednou potřeboval ucpat lehce sáknoucí chladič, zkus plnotučnou..:-) :)

A kolik ji tam dat tak na 5litru kapaliny ? Clovek nikdy nevi :)

stačí malý kelímek 200 ml, ale vždy jsem použil to větší - tuším že kolem 400 ml. Rozmíchat to s kapalinou do velmi řídké kaše a nalít do expanzky a auto projet, aby otevřel termostat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak mě už teče chladič taky. Pravej roh je kapánek sežranej. Takže se chystám na výměnu, ale nemůžu na něm najít nějak jeho číslo, zahlídl jsem tam nakonec 1J0121253N, ale když jsem hledal na netu, tak se tich chladičů vyrábí více typů. Mohl by se mi prosím někdo podívat do ETKY jakej mám mít na autě ten chladič. ETKU ještě nemám, ale bude. Mám Oktu 2,0, rok výroby 1999, model 2000, klima manuální, převodovka manuální. Moc díky.

Taky jsem zjistil, že ten menší, pravej, ventilátor se vůbec netočí, ani rukou s ním vůbec neotočím. Při zaplé klimě se také netočí, zapnul se jen ten velkej levej. Proměřil jsem to na zkoušečce a proud tam jde. Takže bude asi v háji motor na ventilátoru, někdo tady ten problém už měl na dodělávané klimě. Ta vrtule musí jít lehce, že? Je možné koupit samotnej motůrek nebo se to musí sehnat komplet i s vrtulí? Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Chladič vyměněn i s ventilátorem. Celá ta sranda mi trvala asi 6 hodin, ale šlo to dobře a chladič se vytáhnul pěkně spodem. Tak snad bude suchoučku. Chladič byl pěkně vyrezlej i bylo vidět, že to teče už v obou rozích.

Editováno: , autor: KaJe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřebuji poradit. Včera jsem vyměnil chladič a dnes jsem si všiml, že mezi chladičem a plastovým výpustním šroubem chladící kapaliny, mám kapičku chladicí kapaliny. Nevíte jestli tam má být nějaké těsnění nebo to je jen plast na plast. Při rozebírání jsem si zde žádného těsnění nevšiml.

post-5941-1186842575_thumb.jpg

Fotku jsem si opět zapůjčil od někoho zde na fóru :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je tam "O" kroužek

Moc díky. Když jsem to rozebíral, na starém chladiči tutově nezůstal, takže musí být v té části jak je kohout, jen budu muset dát nový. Tak ještě jednou díky.

Nový O kroužek za 10,- Kč a je suchoučko. Díko Vašo! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

zdravim, vim že ptát se po 4 letech je trošku mimo, ale žádný podobný téma zabívající se výměnou chladiče sem tu nenašel...

teď k otázce. Chci se pokusit doma vyměnit chladič na O1 1.9 Tdi s klimou.

Otázka zní: co všechno k tomu mám nakoupit za součástky krom samotného chladiče? nebo bude stačit opravdu jen chladič a nová kapalina?

Jde mi o nějaká těsnění a podobný hovadinky...

díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...