makaron17 Vloženo 4. Únor 2018 Sdílet Vloženo 4. Únor 2018 Ahojj, prosím o radu už nevím s stim. Rozlétlose mi turbo kkk tak sem koupil repas taky kkk, dal novej IC i hadice, vahu vzduchu i čidlo tlaku co je u ic ale furt to auto nejede jako předtím. Turbo zabere až po 2000 ot a do te doby je to mrtve. Zkousel sem i zvonu seřídit regulaci turba a auto ožilo ale až při přepení tak 2.5mm a nwm jestly to není moc. I rozvody jsou seřízeny, podtlakove hadicky nove i měřeny podtlak. Poradí mi někdo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makaron17 Vloženo 11. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 (editace) Me uz se to tedy podarilo opravit. A k tvemu problemu, co mas za tandemove cerpadlo?bosh nebo luk? Ja mam luk a vyvrklal se mi ten nahubek na kterej se pripojuje podtlak na ovladani turba a posilovace auto skoro nebrzdilo a nedokazal se vytvorit dostatecny podtlak Editováno: 11. Únor 2018, autor: makaron17 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makaron17 Vloženo 16. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2018 Asi takhle taky se snazim doma resit problemy a v prvni rade co bys mel myt je merak na podtlak stojik kolem 500kc abys mel jistotu ze ti nekde neco neunika. Muze to byt hrozne moc veci od toho tandemoveho cerpadla az po samotne turbo. VAG ti ni nerekne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makaron17 Vloženo 16. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2018 A zkus jeste pri vyplem motoru vypojit hadicku co je na ty bance u turba zamacknou tahlo dovnitr a prstem ucpat nahubek jestly ta banka drzi podtlak a neleze nahoru trebas ti odesel ten podtlakovej valec. Jinak uwm jak vydis me nikdo neodepsal a sice sem to u sebe vyresil ze to jede ale spotreba je o 2 lytry vejs a rurbo profukuje dnes zem objednal nove repas uz nechci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makaron17 Vloženo 16. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2018 Ja teke hleda a proto sem objednal nove origo pa uz nemam trpelyvost a moje pani uz je ze me na prasky jak furt neco hleda prectu a hnedka bezim zkouset neco stelovat a stale v nedohlednu. Uz sem vtom hodne zahucel. Me banka dela to same ale kdyz ji reknu pres vag aby se zapinala a vypinala tak se hybe v celem rozsahu. A jinak ja n75 nema mam cely blok ventilu v jedno a sice v nem cvaka ale funguje sparvne i sem ho zkousel menit a nic. Mno pokud bys to mel jen tou bankou tak by to byla investice ale ne moc draha. A nebo jeste by to mohlo delat vaha ci zanesene cidlo tlaku co je za intercoolerem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makaron17 Vloženo 16. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2018 Ja sem uplne vse hodil ho lavoru s horkou vodou a IC dal projistotu novej vetsi a to cidlo a vahu vzduchu pac ve vsem byly stripky z turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makaron17 Vloženo 16. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2018 Auvajs. To musel vypadat pekne motor. Ja jen hledal hridelku ve vejfuku. Zkus to cidlo vycistit a zkusit tu banku a popripade od znameho ten n75 nebo vahu vymeninit. Popripade i ty hadicky vymenit nikdy nevis. Ja origo nedaval dal sem tam ty festo barevne ty vydrzej dyl a jsou levnejsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.