Jump to content

Výměna rozvodů


pava

Recommended Posts

Zajímavé video o výměně rozvodů u motoru 1.4 TSi v podání polského mechanika, který pracuje v anglickém autoservisu VW. Jak uvádí na začátku videa, auto má najeto 100 tkm a rozvody mění na přání zákazníka. Podle mě zbytečně, protože rozvod i celý motor jako nový. Potěšila i jednoduchost celé operace, samo s potřebným nářadím. Závěrem si všimněte, že mechanik doporučuje tyto motory, jak říká, zatím neměnil ani turbo, či vstřiky.

 

https://www.youtube.com/watch?v=IQkRKRzxinU&t=0s

  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

je to tak,ale kluk ze vývoje škoda-auto doporučil při 240.000 výměnu.Prý je tam nějaký spešl řemen,rádius prohnutí při skladování je povolen max.na úroveň spodního kola na klice,jinak prý tam můžou prasknout vlákna a odolný řemen se může vyhodit

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

cosby: dokonce na to bylo vydáno TPI, kde varují před přílišným ohnutím řemene - akorát by mě zajímalo, jestli to v servise někdo řeší a podle toho s tím nakládá... 
Jinak tedy ten interval 240tkm a to ještě jenom doporučení na kontrolu je obdivuhodnej. Kort když člověk vzpomene na problémy předchozích TSI motorů s řetězem...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 years later...
  • 1 month later...

Ahoj kluci nechal jsem vymnenit rozvody na mém 1.4 tsi chpa 2013 a nepovedlo se jim to, svítí mi ESP a motor , když jsem to kontroloval tak mi klika nevěděla vůči vačkám, tak tak jsem se srovnal tak by to sedělo na aretaci, motor zlí lépe ale stále svítí kontrolka ale jen když zastavím když se rozjedu a chcipnu a zapnu tak běží bez kontrolek zastavím a vyběhne mi kontrolka nevíte co a jak ? 

Link to comment
Share on other sites

Já teď nevím jaké má ten motor vačky, ale pokud jak naftove motory, nalisované palce na trubce, tak jsem tu řešil potkana, kdy motor s řemenem o 4 zuby mimo aretaci jel naprosto normálně jen svítila chyba synchronizace. Po nastavení na přípravky sice nic nesvítilo, ale motor vydával rachot a nejel.

Proto se ptám o kolik to bylo.

 A ještě napiš jaká chyba je v jednotce.

Link to comment
Share on other sites

A máš to nastavené opravdu top? Co máš za přípravky?  Ta chyba je nesoulad. Co pro to můžeš udělat je vyndat snímače na vačkách a mrknout jestli jsou obě impulsní kola vůči otvoru stejně. Pak jedině zkusit ještě znovu nastavit. Bacha na přípravky, měli jsme nějaké polské z Allegra a sací vačka nešla kloudně zaaretovat. Přípravek tam neseděl ikdyž se tvářil že je tam jak má být, jen byl drobet vyosený. Pak jedině že by fixlovalo některé čidlo nebo dělal bordel některý variábl.

Link to comment
Share on other sites

Nevím. Možná jo. Já když to dělám,.snažím se aby to bylo top. Aby ten přípravek šel nasadit naprosto lehce a klika musi být opřená. I ten trn dolů by se měl dotahovat momentem. Ale jak píšu. Setkal jsem se s tím že přípravky můžou být šmejd. My měli nějaké z allegra a kupovaly se pak tady ještě nějaké dražší, páč ty z allegra moc neseděly. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...