Jump to content
Mirek

Kolísání teploty vody a oleje

Recommended Posts

Posted (edited)

Daj si do YouTube golf7 termostat location 

potom nápis či pomohla výmena robota na 1 hodinu 

nesiel mi vložiť link

Edited by Medal411
Úprava

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 4. 1. 2020 na 9:26, Medal411 napsal:

Daj si do YouTube golf7 termostat location 

potom nápis či pomohla výmena robota na 1 hodinu 

nesiel mi vložiť link

Prosím tě jaký ten termostat to je? Motor 125kw, r.v 2010 CFGB

https://www.skoda-dily.cz/katalog/superb-2/nahradni-dily/motor/chlazeni/termostat-a-jeho-casti-766.html

 

Děkuji

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 50 minutami, Chlumec napsal:

Prosím tě jaký ten termostat to je? Motor 125kw, r.v 2010 CFGB

https://www.skoda-dily.cz/katalog/superb-2/nahradni-dily/motor/chlazeni/termostat-a-jeho-casti-766.html

 

Děkuji

to neviem aky maš ty ja som pisal o Octavii 3 2013-2015 určite pohladaj v inej sekci

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora!

2. Toto je sekce OIII, netahej sem tedy motor z dvojkového Superba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stým to mam taky problém octavia 3 rs 135kw rv 2014 manuál ,když jezdím kolem 1500 otáček tak se teplota drží 60-70  pak přídam a jezdím nad 2000 otáček dostanu se  na 90 pak přijedu do vesnice  uberu na 1500 a teplota jde hned dolů ,mam tam nově vyměněnou vodní pumpu i termostat (oboje original škoda) a problém stále přetrvává   než skoušet měnit znovu termostat tak mě zajímaly ještě další alternativy  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jarda skús vymeniť jednosmerný ventil čo je v hadici ku DSG u nás to stojí cca 25€ robota na 30 min

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak potom sú ešte ďalšie 2 jednosmerne ventili jeden s pravej strany hore a další je vzadu za motorom pri pomocnom  čerpadle je druhý ten dolu je robota na 5 min je to taká ohnutá menšia hasiča čo ide s čerpadla a ten to je horšie to je tak na hodinu 

potom daj vedieť či to pomohlo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím vás, poslední rok se podobně chová O3 2.0 TDI 110kW CKFC - v chladných měsících se hůř zahřívá, teplota vody při mírnější jízdě ani nedosáhne teploty 90°C - odečítáno na palubním ukazateli. V ofiko servisu chtějí měnit komplet díl - https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/04l121026ae-termostat-kompletni-skoda-27177.html, což mi nepříjde nutné (k tomu samozřejmě práce a nová chladící kapalina), řekl bych, že pokud vyměním pouze termostat - https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/04l121113b-termostat-skoda-27178.html, mohlo by to být OK. A nebo taky ne, jak píšou ostatní, ale něčím bych začal.

 

A teď dotaz na vás, kdo se do toho pustili sami - je nutné vypouštět komplet chladící kapalinu? Je potřeba nějaké speciální nářadí?

 

Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

po vymene termostatu a stalem problemu jsem dnes zkoumal hadice a jdu si jen pro overeni teplotu sem bral dle budiku a hadice skousel jen rukou ale pro tento test myslim ze stacilo,,vsechni hadice se ohrivali pomalu z motorem az na hadici mezi termostatem a chladicem je studena dokud na budiku neni 70,pak termostat pustil teplou vodu do chladice a chladice a budik spadnul na 60 tak si chci jen overit jak presne to ma fungovat u O3 tdi 135kw rs manual

Share this post


Link to post
Share on other sites

One282 určite bude stačiť len termostat pokial sa Vám nestráca kvapalina ako som už skôr písal je to robota na 1hod vypúšťať kvapalinu netreba sama vytečie zbytok doleješ na prírube hadici je z hora “klik” na plochy šrobovak treba to odistit a pootočiť koleno hadice pre lepší prístup treba demontovať trúbku intecolera a naporove sa sanie za chladičom   Náradie bežne imbus Torx a pod 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jarda myslíš hlavný termostat veľkého okruhu?termostat otvára až pri 92 stupňov mám to odmerane na kanvica ktorá vrela cca 10 sekúnd až potom termostat otvorí. Pri 70stupnov otvára clonu vodnej pumpy tá začne tlačiť vodu na 100% pod 70 stupňov ide vodná pumpa asi na 25%.ked máš teplu Hornú hadicu najskôr bude vládny termostat 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mě to začne topit už při 70st a topí to hodně ale na 90 se to ohřeje jen při rychlejší jízdě nebo v jízdě v otáčkách. Zkoušel jsem i to že když se to ohřálo na 90st tak jsem vyjet ve městě na kopec a na volnoběh sjel do města. Po sjetí cca 1km na volnoběh to spadlo na 75. Takže to vypadá na termostat ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  1. To že začne kúriť až pri 70stupnoch je zle!   O3 by mala skôr kúriť na koľko má aj elektrickú špirálu v kúrení 
  2. to že teplota klesne indikuje termostat alebo ventil pripadne ti prepúšťa vodu do 3 okruhu ako mne skus ten termostat 
  3. v prílohe je 3 okruh pre predstavu 

72ECBCE0-611F-4941-AD07-02619ACAAA38.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dělalo mi to samý, po výměně rozvodů a pumpy,pak se 2x měnil termostat. Ten první nefungoval a druhej je ok akorát na dlouho práce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, chtěl bych se zeptat zda už někdo přišel co způsobuje to kolísání teploty. Mám stejný problémem akorát na Passatu, je tam stejný motor 2.0 TDI 110kW s manuální 6st. převodovkou. Teplota vystoupá na nějakých 60° a po pár km zase klesne na 50° a takto se to opakuje, dřív se teplota držela na 90°, Auto jinak normálně topí. Má najeto cca 60tis. Známí co mne opravuje auto říkal, že zkusíme vyměnit termostat, ale obávám se po přečtení příspěvků zda to pomůže.  Přikládám schéma zapojení chlazení které mám na autě. 

chlazení_PR_TR1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud se ti auto nedrží na 90 a při jízdě z kopce se ochlazuje, tak je to termostat. Oprava za pár stovek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgrafik keď odpojis pomocné čerpadlo na grafe 15 a zlepšia sa dáta o teplote napríklad rýchlosť zahratia  tak potom máš pod problém ako ja 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ešte dodam kolisanie teploty sposobuje tretí okruch "intercolera" za podmienok že termost je dobry a 3 jednosmerne ventily tiež ja to budem riešiť elektonickym regulatorom z audi. potom napíšem ak to pomože aj postup.ked že autorizovanom servise nevedeli ani "prd" 

p.s keby už ,mal niekto riešenie tak si necham poradiť 

Edited by Medal411

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 24. 1. 2020 na 21:19, Medal411 napsal:

One282 určite bude stačiť len termostat pokial sa Vám nestráca kvapalina ako som už skôr písal je to robota na 1hod vypúšťať kvapalinu netreba sama vytečie zbytok doleješ na prírube hadici je z hora “klik” na plochy šrobovak treba to odistit a pootočiť koleno hadice pre lepší prístup treba demontovať trúbku intecolera a naporove sa sanie za chladičom   Náradie bežne imbus Torx a pod 

 

Díval jsem se do dílenské příručky a jak píšete, není to nějak extra složité. Jediné, co mě od toho odrazovalo, je právě vypouštění chladící kapaliny a postup naplnění systému - kdy je třeba ten speciální adaptér s ventily pro plnění podtlakem. Jestli píšete, že jste to měnil bez vypouštění celého systému, a pouze dolil kapalinu, co vytekla při výměně termostatu, a nebyl problém se zavzdušněním, tak to asi taky vyzkouším vyměnit a uvidím, zda to pomůže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vobec nepotrebujes adaptery normalne to nalej auto sa musi poriadne zohriať na 90 najlepšie by bolo aby spustilo aj velky okruh a auto sa samé odvzdušní počas  100km budeš dolievať zmes asi 3x aspon moj pripad a robil som to už 5 krat ked som menil termostat ,hadice, spätne ventili a pomocne čerpadla tak že som si tym priešiel už vela krat 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 23. 1. 2020 na 13:38, one282 napsal:

Zdravím vás, poslední rok se podobně chová O3 2.0 TDI 110kW CKFC - v chladných měsících se hůř zahřívá, teplota vody při mírnější jízdě ani nedosáhne teploty 90°C - odečítáno na palubním ukazateli. V ofiko servisu chtějí měnit komplet díl - https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/04l121026ae-termostat-kompletni-skoda-27177.html, což mi nepříjde nutné (k tomu samozřejmě práce a nová chladící kapalina), řekl bych, že pokud vyměním pouze termostat - https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/04l121113b-termostat-skoda-27178.html, mohlo by to být OK. A nebo taky ne, jak píšou ostatní, ale něčím bych začal.

 

A teď dotaz na vás, kdo se do toho pustili sami - je nutné vypouštět komplet chladící kapalinu? Je potřeba nějaké speciální nářadí?

 

Díky

 

Mám stejnou O3 jako ty.. i typ motoru a naprosto totožný problém, dnes dávám auto do servisu na výměnu termostatu (kompletní díl) .. tak se pak ozvu jestli pomohlo nebo závada dál pokračuje, doufám že to pomůže protože to není nic levného.. při výměně termostatu jsem čekal cenu třeba 1-2 tisíce.. ale materiál a práce to bude cca 5 tisíc.. v neofiko servisu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po výměně termostatu teplota dosáhne 90ti stupňů po 5-10 km a potom stále drží ať jedu jakkoliv :) výměna v neofiko servisu 6 000,- komplet i s prací.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...