Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Zdarec všichni.

    Chtěl bych si na svém superbu II 2013 před FL dodělat xenony. Chci to udělat pořádně a poctivě ať nemám problém v zahraničí a s STK. Takže naklápění ostřik vše.

    Nejdřív pár otázek:
    1. SUPERB II před FL má jaké druhy xenonu? 
         - má xenony nebo jenom bi-xenony?
         - má natáčecí a statické nebo jenom natáčecí?
    2. co vše budu potřebovat?
        - světla
        - jednotky pod světla, trafa
        - regulaci naklánění 2x (vpředu vzadu)
        - kabeláž
        - ovládání světel bez regulace výšky
        - hadice na ostřikovače ??nová nádobká na ostřikovače??
        - ???novou BCM???
        - VAG na dokodování světel
        - SVINSKOU DÁVKU TRPĚLIVOSTI

    prosím o jakoukoliv radu, pomoc, schéma prostě o cokoliv co by mi mohlo pomoct..

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Z toho co ti umím odpovědět, tak superb II má jen BI-xenony a myslím, že všechny natáčecí.

    U toho co budeš potřebovat určitě budeš potřebovat tu nádobku a hadice na ostřikovače. Velkou výhodou superba je že jsou ostřiky ve světle a nemusíš kvůli tomu měnit nárazník, nicméně i tak si myslím, že to je naprosto nerentabilní investice, protože můj odhad je, že to vyjde nejméně na 30.000 už jen kvůli ceně nových světel, možná 40 ... a to je nesmysl...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    U SII jsem to neresil. Ale nekolik Octavii II a Fabii jsme predelavali. Takze prava svetla jety snad vubec nejsou uz mesic na prodej. Pokud ano,tak 7-8000kc par jetych. Jednotka xenonu, BCM. Ostrikovace svetel, nivelace alespon na zadni napravu. Kabelaz u OII sla pouzit tusim i bez uprav. Snad jen dalsi kostra se tam tahala(mozna si to pletu s predelavanim predFL xenon na FL xenon) kazdopadne resit kabelaz k zadni naprave, dopredu, do jednotky. Nakodovat. A suma sumarum cenofka kolem 30tkc neni nerealna. Navic ti zbydou dva halogeny defacto neprodejny. Jinak SII ma vzdy bixenon s natacenim.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Kluci 30t to nééé..

    světla 10t komplet

    kabeláž jdu dnes na šroťák pokud ne tak jsem našel na bazoši za 2t holou za 6t komplet i s jednotkou a táhlama na natáčení..

    nádobka hadici 2t

    práci budu dělat sám

     

    čekám max 15t

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    BCM jednotku jeste. Jednotku na xenon co je uprostred palubky, suma sumarum budes tam za 25-30tkc jen to fikne. Tohle uz mame za sebou.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno )

    výsledek, tj. Xenony za to stojí, ale jelikož 90% Superbu je má z výroby, tak na ceně se to nějak nepromítne... takže investujes 30.000, ale ani hodnotu auta to nezvýší, za mě zbytečná investice

     

    Spíš mi je záhadou, že si někdo koupí takové auto bez xenonu....

     

    Editováno na CentriFUGA

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nejspis dovoz. V Holandsku je to docela bezne. I fabie 1.gen RS bez xenonu, octavia II RS bez xenonu. Tady sr to potom dodelavalo,protoze kupujici vetsinou tvrdi,ze RS ma vzdy xenon :D taky jsem videl pekne vybavenyho superba II DSG,kuze,amundsen, climatronic, sound system a na halogenech.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dovoz ano, ale Německo.. taky mě to zarazilo.. ale já to tam narvu  -_-

     

    s těmi halogeny to je na ... houno vidět..:blink:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno )

    V Nemecku väčšina nechce xenony. Im stačia halogeny. A zároveň je halogen lacnejší a ma dlhšiu životnosť. Takže sa nečudujem, že z Nemecka si doviezol na halogenoch.

    Editováno na r_e_n_e

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Proč by nechtěli v Německu xenony ? Slyším prvně, ba naopak, tam je daleko víc aut na xenonech i v nižších výbavách atd...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Za tech 9let a 500tkm me xenon stal 40tkc. A to jen z duvodu,ze na 250tkm sviceni jen xenonem uz to nebylo uplne ono v noci. Jinak vybojky jsem daval jen 2x sada za 1700kc od Kasilka z VWC. V Nem2cku jsou vicemene xenony. Belgie/Holandsko je halogenova. Ale tam maj osvetleny i dalnice :D

    • Upvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak zatím nakupuju jako divý, probírám se schématy, párám kabeláž a vše si pomalu připravuju..

     

    Nějaké rady atd.??

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od setsea
        Prodám Škoda Superb II ve výbavě Elegance se silným a velmi úsporným naftovým motorem 2.0 TDi CR 125kw/ 170 hp,(již bezproblémový common-rail) MANUÁLNÍ 6ti rychl.přev., modelový rok 2009, koupeno nové v ČR, po 1.majiteli, tm. modrá Storm metalíza, servisní knížka, servisováno pravidelně v AUTORIZOVANÉM servisu ŠKODA! KOMPLETNÍ SERVISNÍ HISTORIE. Vše dodržováno dle servisního plánu. Najeto 312 tis.km,  převážně na delších přejezdech Čechy-Německo (vypadá a jezdí na 150tis.km - pevné tuhé auto, výborné brzdy, nic neklepe,nevrže..). Pěkný stav karoserie(bez důlků a promáčklin, prahy nepoškozeny).
                                                     
        Ve 289 tis.km velký servis v autorizovaném servisu:
        -         NOVÉ TURBODMYCHADLO !
        -         NOVÁ SPOJKA VČ. DVOUHMOTY !
        -         NOVÝ EGR ventil !
        -         Nedávno nové Xenonové výbojky.
        Servis za 78 tis.kč!! doložím fakturou – VŠE V ZÁRUCE.
         
        Nyní po výměně oleje. Cca rok stará aku Varta – PC 3000,-Kč.
        Nové pneu.
         
        Výbava Elegance s řadou příplatkový prvků:
         -     alu kola Callisto R17 s leštěným povrchem (min.rok 2 nové pneu Dunlop + 2 nové letos)
        -         dotykové rádio Bolero s changerem na 6CD,
        -          8x airbag,
        -          ABS,ASR, ESP,
        -          natáčecí(adaptabilní) Bi-Xenonové světlomety + ostřikovače světel,
        -          mlhovky s Corner funkcí,
        -          dvouzonová klimatizace Climatronic,
        -          vyhřívané přední i zadní sedačky,
        -          4x el.okna (otvíraní a zavírání i na DO)
        -          el. nastavitelné sedačky s pamětí
        -          el. nastavitelná, sklopná a vyhř.zrc s pamětí + aut. stmívání
        -          Tempomat,
        -          multifunkční volant pro rádio a tel.,
        -          malý kožený paket,
        -          velký palubní počítač Maxi-dot,
        -          parkovací senzory vpředu i vzadu,
        -          stínící rolo 5.dveří,
        -          dešťový senzor+ stmívací zrc.,
        -          Light asistent, systém Coming home,autom.svícení atd.
        -          vyhř.trysky ostřikovačů,
        -          osvětlení nástupního prostoru,kliček dveří..atd.,
        -          možnost deaktivace airbagu spolujezdce,
        -          dekor palubní desky hliník,
        -          kontrola tlaku v pneu,
        -          plnohodnotná rezerva,
        -          praktický systém 5.dv. Twindoor +el.dovíraní,
        -          orig.odnímatelné Tažné zařízení (použito párkrát na nosič kol)
         
        Zabezpečení:
        -         imobilizér,
        -         alarm s náklonovým čidlem a záložní sirénou,
        -         zámek zpátečky.
         
        Zaručuji původ a najeté km. K vozu všechny klíče+štítky a palubní literatura. Slušný výkon a výborná spotřeba (dá se jet i za 4.5l / 100km!). Cena: 209 900,- (Pořizovaci cena nového vč. příplatků byla rovný 1 000 000,- Kč!). Tel.: 606 900 756, Bazary prosím nevolat! Českobudějovicko


































      • Od Daniel89
        Dobrý den, koupil jsem si el.sedačky do superba 2 2012 ale mám tam manuální. Zajímalo by mě co je vše dodělat a jestli nemáte někdo nějaký návod nebo někoho kdo by to zvládl dodělat děkuji za odpovědi.
      • Od david00007
        Prodám Xenony do Octavia 2 předface. Jsou v super stavu a komletní. Cena za celý pár

      • Od Ondřej Nepraš
        Dobrý den,
         
        prodám Škoda Superb 1. generace, 1.9 TDi PD. Jedná se o rv 2004, já jsem druhý majitel, auto bylo dovezeno (dovoz jsem si sám zařizoval) z Německa. Za 9 let mého užívání bylo pravidelně servisováno, udržováno a garážováno. Auto je ve velmi dobrém stavu a má najeto necelých 200k km. STK platná do 07/2018, ale nepředpokladám, že by měl být problém technickou dostat i na další roky. Na autě byly udělány změny v podobě snížení podvozku (sportovní pružiny), sportovní body kit od německé firmy MS Desing a firmou Extreme audio postaveno na zakázku audio systém obsahující 2 subwoofery, 2 zesilovače, to vše napojeno na druhou gelovou baterii, která je připojena přes relé. Současně byly vyměněny všechny původní reproduktory za nové a auto bylo vytlumeno. Vyměněna byla rovněž původní audio jednotka za nynější DVD JVC. Jen audio úprava stála kolem 70 000,- Kč. 
         
        V případě vážného zájmu považuji za samozřejmost osobní prohlídku a svezení. Jsem z Prahy, kde je i auto garážované.
         
        V případě zájmu prosím volejte na telefonní číslo 728 832 722 (nejlépe po 17. hodině). V případě, že nezvedám telefon, zavolám zpět.
         
        Děkuji.
         
        O.Nepraš















      • Od emsicz
        Ahoj, potřeboval bych poradit, jestli je chování mého přepínače světel tovární. Mám originální přepínač světel v S1 FL, 2007, 2.8 vč. bixenonů. Nejsou mi známy žádné úpravy v řídících jednotkách, vozidlo má bixenonové světlomety z výroby. Přepínač má tři pozice:
         
        0 - Svítí obrysová i potkávací světla při otočení klíčku i po nastartování motoru. Obrys - Svítí pouze obrysová světla při jakékoliv pozici klíčku nebo nastartování motoru. Potkávačky - Svítí pouze obrysová světla při výchozí pozici klíčku. Po otočení klíčku a/nebo nastartování motoru svítí i potkávací světla.  
        Můj dotaz,
         
        1. Je toto chování normální, zejména v pozici 0, kdy světla normálně svítí? Prakticky tak nejde svícení vypnout, přepnutí z polohy 0 do potkávaček pouze zapne podsvit v interiéru.
        2. Umí elektrikáři nastavit, aby v pozici 0 skutečně nic nesvítilo?
         
    ×