Přejít na obsah

Únik chladící kapaliny


BlueRS

Doporučené příspěvky

před 12 hodinami, marfan napsal:

Na to som sa tiež pýtal, a že pravdepodobne ako to dával dolu tak sa mu tam dostala kvapalina.

 

Mal to natlakované cez víkend spolu so zelenou tekutinou aby videl únik a žiadny pokles tlaku a ani kvapalina nebola nikde. 

Přesně tak.. jak píše @marian.marcin.. za studena to klesat nebude.. To se pozná až za tepla.

 

a pro @marian.marcin těsnění selhalo už xkrát i bez přehřátí motoru.. prostě fouklo samo o sobě :X

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvidíme po poskladaní, ale za predpokladu, že to sánie by malo pri tom úniku toľkej kvapaliny vyzerať ako ho mal Andre tak si myslím že ten chladič je OK.

Inak liatina to nieje, chladič samotný je vyrábaný technológiou za tepla lisovaných plechov či ako, ten zvod na hlavu je tam priváraný. 

 

Ja určite nie, predchádzajúci majiteľ možno to nikdy nevieš.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možno som sa zle opýtal či si ho prehrial no nie v zlom ale nemyslel som zliatinu železa ale AL a to určite zliatinou AL a iných prvkov bude, mne je to jedno ako to lisuju alebo zváraju je to hybrid hlinika a osobne keby som to tlakoval tak vzduchom a v horucej vode.

Editováno: , autor: marian.marcin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V poriadku ja sa nehádam. 

 

Ak sa bude voda strácať tak budem reklamovať, že to nespravili dobre. Čo by som iné k tomu dodal. 

 

Popravde, mám pocit že veľa ľudí nechce moc počuť pri týchto nových motoroch, žeby bolo zlé tesnenie pod hľavou alebo žeby bola prasknutá hlava. Väčšina bude tvrdiť, že problémom je sánie alebo egr alebo vodná pumpa toto mi povedali aj v PN araver, keď som sa bol pýtať ohľadom tohto problému či niečo takéto riešili. 

 

Budúci týždeň by malo byť auto spravené tak dúfam, že bude s miznúcou vodou už pokoj. 

 

Ešte by som dodal za 5tkm som dolial okolo cca 3litre kvapaliny do chladiaceho systému takže muselo to podľa mňa dosť veľa tiecť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, mám OIII 2.0TDI 110kw 6/2014 byl jsem teď v servisu v 118k/km a všim jsem si že mám kapku na řemenici. Nejspíše teče vodní pumpa. Vodu za posledních cca 30k/km jsem dolíval z risky min na max asi 2x. Otázka zní vyměnit komplet rozvody a nebo jen pumpu. Najedu teď cca 20-25k ročně. A řekli mi že by to mohlo jít na tzv. kulanci, kde by se škoda podílela třeba uhradou dílu té pumpy a já bych hradil práci, nebo tak nějak. Ovšem po týdnu kdy se nic nedělo jsem k ním zavolal a že jím ze škody odpověděli že tohle na kulanci nekde. Řešili jste to někdo taky? Mám vůbec řešit výměnu? Když dolívám 2x za rok pár decy? Díky za názory

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud voda ubývá, je lepší to řešit zavčasu,než se z malýho úniku stane velký.

Jinak vzhledem k ceně rozvodový sady cca 2000 kč   https://www.autodily-cardo.cz/nic/sada-rozvodoveho-remene-ina-in-530065010/

a ceně samotný pumpy 3000 kč https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/04l121011lx-vodni-cerpadlo-tdi-cr-skoda-25875.html

je vhodný to udělat komplet.  Důvod je i ten, že po nějakých 8 letech je stejně vhodná výměna řemene, takže za 2 roky bys to dělal stejně. 

Výměna samotný pumpy by měla trochu smysl jen pokud bys to vyměnil sám a práce by byla tudíž zdarma. Ale i tak by to bylo šetření na nepravém místě.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Caute chlapy.  Mam Superb II r.v 2010, CFFB. S unikom chladiacej kvapaliny mam problem aj ja, najprv to bolo dymenie z vyfuku, vymenilo sa tesnenie pod hlavov valcov (prasknuty) a problem nebol. Po cca. 4000 km (snazil som sa neslapat) mi kvapalina zacala miznut znova (bez dymenia ako predtym), zaslepilo sa EGR, vymenil sa chladic (opakovane tlakovany, vodna pumpa tiez relativne nedavno menena + rozvody) a stale to trva. Subjektivne mam pocit ze unik je zretelnejsi ked viac tlacim na plyn (auto ma chip 140 koni na nejakych 180) najazd cca 240 000 tisic (DPF davno nemam). A co je dalsi zaujimavy fakt je ze prava polovica fukania vzduchu je evidentne chladnejsia ako lava, akoby ani nefungovala, klima udajne opravena robi to stale.Ci je zapnuta alebo to ide bez klimy. Nejake tipy? :/  Dakujem

Editováno: , autor: frenky1990
doplnenie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
Spoiler

 

Zdravím pánové,

za mne můžu nahlásit stejný problém s únikem chladící kapaliny. Kupoval jsem O3 výroba 11/2014, motor 2.0 TDI 110 kW s najetými 145 t., nádržka nebyla úplně plná, neřešil jsem to, nechával jsem rovnou udělat preventivně rozvody s výměnou vodní pumpy a od té doby, cca měsíc užívání, najetých cca 5 000 km jsem už dvakrát dolíval kapalinu, vždycky z min na max, takže mě čeká "hledání" stejného problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím všechny 

 

Taky mám problém s únikem chladící kapaliny 

Sundal se chladič sání byla v něm voda dle tlakovky vporadku ale dle infa od škodovky prý vada se projeví pouze při zahřátí hliníku. Objednal jsem nový a uvidíme . Modlím se aby nemusela halva dolů jelikož je to 4x4 a to prý údajně musí motor s převodovkou ven .  Ale prý u o3 halvy nepraskají vim že tady někdo řešil prasklou hlavu ale prý z většiny části je to ten chladič na víčku oleje nemám žádnou emulzi v chladicce není olej je čistá auto nekouřit pouze se ztrácí voda. To mám pocit při pořádném zatížení. Pro krátký pojizdach ne. Tak jsem zvědav no . Jinak pumpa dobrá nikde žádný venkovní únik .  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 13. 9. 2019 na 20:50, LuCasX napsal:
  Zobrazit skrytý obsah

 

Zdravím pánové,

za mne můžu nahlásit stejný problém s únikem chladící kapaliny. Kupoval jsem O3 výroba 11/2014, motor 2.0 TDI 110 kW s najetými 145 t., nádržka nebyla úplně plná, neřešil jsem to, nechával jsem rovnou udělat preventivně rozvody s výměnou vodní pumpy a od té doby, cca měsíc užívání, najetých cca 5 000 km jsem už dvakrát dolíval kapalinu, vždycky z min na max, takže mě čeká "hledání" stejného problému.

Jak si pochodil vyřešil si problém ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je právě asi ono. Vždy, když se něco na motoru dělá , kdy se napřed musí vypustit chladící kapalina, tak by se zpětně měla v servisu  plnit přes speciální plnící zařízení (aspoň u dnešních moderních aut s nekonečným labyrintem chladícího vedení) a nejenom nalévat z konve apod. Pokud to tak v servisu blbě dělají a zjednoduší si tím práci, tak se nedivím, že kapalina pomalu ubývá, tak jak se chladící systém  za jízdy pomalu sám odvzdušňuje, vzduchové kapsy pomalu probublávají do nádržky a tím se snižuje hladina ve vyrovnávací nádržce a musíme ji na vícekrát dolévat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, LuCasX napsal:

Zatím jsem ve fázi sledování, zda to bude ubývat dál. Mám pochybnost, zda to v servise pořádně odvzdušnili

 

před 51 minutami, suri. napsal:

na odvzdušnenie je prípravok , škoda že ho používajú málokde 

Pokud to byl autorizovaný servis, měli by snad na to mít technologický postup.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...