Jump to content
BlueRS

Únik chladící kapaliny

Recommended Posts

ono je to trošku inak , ten podtlakový prípravok je luxusná vec ktorou to naplníš za pár minút a už hladina neklesne ... stará metoda dolievania a sledovania funguje rovnako , akurát je to na dlhšie , dolievať , dorieďovať , skúsiť či to topí , skúšobná jazda a pod ... 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo byl to autorizovaný servis, právě proto to budu sledovat a tajně doufat, že to bylo jen zavzdušněné

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keď som menil ten chladič tak dolial som nádržku do maxima. Naštartoval som motor nechal chvílku bežať, vypol som dolial som znova do maxima a išiel som si spraviť okružnú jazdu s tým, že počkal som kým sa olej nezahreje aspoň na 70°C a potom som si spravil trocha svižnejšiu jazdu. Po tejto jazde som otvoril viečko tlak tam bol. Dolial som znova po max. 

 

Po asi 5tkm sa mi hladina znížila z max na min, tak som dolial. Teraz som kontroloval kvapalinu po cca 6tkm a už neklesla, tlak v nádržke minimálny. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zdravím vás, mám stejný problém. Chtěl jsem se vás zeptat jak vás to vyšlo cenově. Tlaky jsme zkoušeli, pumpa neteče, olej nepřibývá. Nádržka je prázdá až při provozní teplotě(když ujedu 10km+), při volnoběhu je vše vpořádku. 

Předem děkuji za odpovědi KARLOS28

 

Edited by KARLOS28

Share this post


Link to post
Share on other sites

AK nepočítam prvé pokusy "servisu" tak cena opravy ma vyšla +-300€

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím Vás, 

Hlásim sa s podobným problémom. 2.0Tdi 110kw, Z ničoho nič začalo vyhadzovať vodu cez expanznú nádobu von. V Škodovke navrhli výmenu vodnej pumpy plus rozvody. 

Po výmene auto fungovalo, až do situácie kedy som išiel asi 10km zastavil na semafore a všimol si, že motor ma zvýšene otáčky a regeneruje DPF. Regenerácia prebehla a po následnom vytočení motora do otáčok vypísalo hlásenie "skontrolujte hladinu chladiacej kvapaliny". 

Dolial som a čakal som na ďalšiu regeneráciu či sa bude reakcia opakovať. Pri ďalšej regenerácii som auto odstavil a nádobka bola naplnená úplne doplna. Regenerácia skončila, opäť som pokračoval v jazde a po pár km chladiaca von.

 

Mali ste niekto podobný problém? Neviem kde začať, podozrenie je na prasknuté tesnenie alebo hlavu.

Ďakujem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...