Přejít na obsah

Karoq dodací lhůta


Optik

Doporučené příspěvky

před 12 hodinami, havrosh napsal:

 

A opravdu za to muze skodovka ze neco podcenila? Nebo za to muze spatne pripravena legislativa, ktera nastavila nova pravidla homologaci, pozde vydala provadeci predpisy a homologacni autority v cele EU takovy napor najednou nezvladnou?

 

V médiích proskočilo, že údajně automobilky spoléhaly na odklad nové legislativy, který ovšem nepřišel a pak najednou zahltily homologacemi zkušebny v celé EU. Ale nakonec jako zákazníkovi mi to může být jedno. Mě se také moji zákazníci neptají jaké mám problémy se subdodavateli apod., prostě zaplatili a chtějí zboží v termínu... Ale to už jsme jinde, nám nezbývá nic jiného než čekat a čekat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď mi volal dealer, že moje auto dorazilo v pátek na prodejnu. Objednáno 11.1. Teď řeší doklady a přihlášení (je to na operák), takže auto bych si mohl vyzvednout ve druhém týdnu v červenci. Vzhledem k tomu, že ale dojíždím ještě stávající leasing až do října, tak si reálně auto budu přebírat až na začátku října. To bude dlouhý léto kol100

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Martab napsal:

Vzhledem k tomu že nemá problémy jen Škoda, ale i ostatní výrobci (namátkou https://www.autorevue.cz/novy-caterham-vam-dodaji-nejdrive-za-rok-a-pul-mohou-za-to-i-emise) tak bude pravda tak asi nějak napůl.

 Ale nemůžeš srovnávat Caterham, což je ruční výroba, s klasickou sériovou automobilkou. Ale je pravda, že i ostatní výrobci mají dlouhé dodací lhůty, záleží na modelu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, velkepeni napsal:

Predajca ho bude ukazovat ludom a mozno aj jazdit a potom stocia km. Zivo si to viem predtavit. Isto by som im tam auto nenechal tak dlho

Vzhledem k tomu, že to je auto leasingovky, tak si to nelajsnou. Věřím, že kdyby to bylo soukromníkovi, tak to tak klidně udělají. Jinak taky bych si to auto vzal radši co nejdřív, ale nebudu platit leasing 2x na dvě auta, když jezdit stejně můžu jen s jedním. To bych vyhodil 30 tisíc. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Martab V tom případě jasně, všichni čekali na poslední chvíli, jestli to ekoteroristi v Bruselu prosadí a pak teprve začali objednávat kapacity v měřících laboratořích. A ty nejsou nafukovací. To by skoro bylo na žalobu na EK, protože to bude mít obroský negativní dopad na automobilový průmysl. Prostě dám všem jen 15 měsíců na předělání všeho je hrozně málo, zejména když jsou omezené testovací kapacity. A argument, že to věděli dopředu neobstojí. Bodem nula je moment schválení legislativy. Nikdo normální nezačne vyhazovat miliony na re-homologace, když není jistý, že to bude platit. Kdyby to neschválili, takto jsou vyhozený peníze. otázka je, co by je vyšlo finančně lépe ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já když vidím tu tabulku s výrobní výlukou bez možnosti expedice u motorizace 2.0 TDI 4x4, tak se pomalu připravuju na r. 2019.

 

Dobře, že jsem už to čekání fakt přestal řešit a teď už v tom hledám jen pozitiva. Jetdím a neplatím servisy, pojištění, dálniční poplatky, ... auto budu mít už MR 2019 (a dost možná třeba i 2020) :lol:, mezitím se třeba vychytají další mouchy (viz. např. teď ta kravina s tím virtuálním pedálem) no a možná si nakonec přehodím motorizaci na 2.0 TSI 4x4, která podle slov prodejce měla být zařazena do výrobního programu někdy na konci r. 2018 a na kterou jsem nechtěl čekat, když jsem auto letos v lednu objednával. V té době jsem si fakt nemyslel, že takhle dlouho ale nakonec nejspíš stejně čekat nedobrovolně budu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 hour ago, BirK said:

No já když vidím tu tabulku s výrobní výlukou bez možnosti expedice u motorizace 2.0 TDI 4x4, tak se pomalu připravuju na r. 2019.

 

Dobře, že jsem už to čekání fakt přestal řešit a teď už v tom hledám jen pozitiva. Jetdím a neplatím servisy, pojištění, dálniční poplatky, ... auto budu mít už MR 2019 (a dost možná třeba i 2020) :lol:, mezitím se třeba vychytají další mouchy (viz. např. teď ta kravina s tím virtuálním pedálem) no a možná si nakonec přehodím motorizaci na 2.0 TSI 4x4, která podle slov prodejce měla být zařazena do výrobního programu někdy na konci r. 2018 a na kterou jsem nechtěl čekat, když jsem auto letos v lednu objednával. V té době jsem si fakt nemyslel, že takhle dlouho ale nakonec nejspíš stejně čekat nedobrovolně budu.

Jak se da jezdit a neplatit servis, pojisteni, dalnicni poplatky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chápu to stejně, nicméně pro nás zákazníky to stejně znamená, že si na auta minimálně do toho listopadu počkáme. O dvě stránky nazad jsem psal, že poslední informaci od prodejce o dodání vozu mám KT 38 - 40. Ještě mi ani nedali vědět, že to nebude dřív než KT 46. Pokud by to tak mělo být a ta tabulka nelže, to už bych asi vážně změnil 2.0 TDI 4x4 110 kW na 2.0 TSI 4x4 140 kW, které jak vidím jsou v náběhu o 2 týdny později.

 

Jak zmínil @Tragedie_v_JZD tak s tímhle určitě ani prodejce nepočítal a začíná mě znepokojovat představa, že se mi brzy ozve, že takhle to asi dál nepůjde. Jediníé co hraje v můj prospěch je to, že naše auto mi prodali oni a slib je slib :)

 

P.S. Ta tabulka uvádí platnost k 21.6.2018 a jak vidím co se s těmi termíny děje, tak bych se vůbec nedivil, kdyby i ta tabulka třeba za týden vypadala jinak. Třeba bude nějaký tlak na změnu/udělení výjimky v legislativě, třeba se najde nějaký kompromis, možná až výrobci (nejen Škoda) začnou reportovat desetitisíce odstavených aut na letištích a parkovištích a nebude dál kam s nimi. To už je skoro na to natočit o tom film :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No když jsem viděl tu tabulku a četl informace v médiích, tak jsem volal prodejci jak to vypadá a jestli nehrozí, že budu v říjnu bez auta. A za chvíli mi volal zpátky, že auto přivezli v pátek na prodejnu, což bylo pro mě celkem milé překvápko.  Jak jsem psal, objednáno bylo v polovině ledna. Celkem nechápu, proč by nemohli dodávat i auta  vyrobená po červencové odstávce. Pokud ta jsou homologovaná podle stávajích pravidel, tak snad je vše OK až do startu platnosti  WLTP, což je od září. Leda že by po červencové odstávce už vyráběli jen MR2019 a ty jsou zatím bez homologace. To je fakt na palici. Že tu jezdí statisíce starých kouřících pleček, to nikomu nevadí, ale budou se vozit po autech, která jsou momentálně ta nejčistější . No fakt nevymyslíš :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pochybuju, že dojde k nějaké výjimce. Škoda se bude tvářit, že je všechno ok. Tak jako to dělala v minulosti v případě dlouhých dob dodání. A pokud by někdo cekl na adresu zelených neomarxistů, tak ho novináři sežerou.

 

Co si to vlastně vy chamtivci dovolujete, chtít jezdit autem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7 hours ago, lirap said:

V médiích proskočilo, že údajně automobilky spoléhaly na odklad nové legislativy, který ovšem nepřišel a pak najednou zahltily homologacemi zkušebny v celé EU.

Nektera media ne vzdy objektivne informuji. Navic bezne se stava ze existuje zakon a neni jasna provadeci vyhlaska a to nemusi byt problem EU, ale narodni implementace zakona.

Takze to kdo za to muze jsou jen hospodske spekulace.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já taky nesoudím, kdo za co může... a je mi to vcelku jedno... Ale já jsem zákazník a chci vozidlo v termínu, který mi jasně avizovali cca od února až do začátku června a celou dobu to bylo 26-28 KT. Objednáno v polovině ledna. A nyní možná podle tabulky 38 KT, tohle je ten zásadní problém. 

P.S.: MR 2019 se vyrábí od 31 KT tj. po dovolené ve škodovce, proto ty homologace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

14 hours ago, Tragedie_v_JZD said:

Ma od dealera pujcenou predvadecku do dodani auta....

 

(dealer si asi rve vlasy)

No to je samozrejme zajimave a prijemne. Otazkou ale je, za kolik to auto kupuje. Jestli to je za listovku minus nejaka slusna a celkem ne neobvykla sleva, tak to musi prodejce nadotovat z penez ostatnich zakazniku. Jestli to ale je za listovku, tak to asi neni uplne zadarmo a mozna si ten prodejce ty vlasy zas tak uplne netrha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Frozzy napsal:

No to je samozrejme zajimave a prijemne. Otazkou ale je, za kolik to auto kupuje. Jestli to je za listovku minus nejaka slusna a celkem ne neobvykla sleva, tak to musi prodejce nadotovat z penez ostatnich zakazniku. Jestli to ale je za listovku, tak to asi neni uplne zadarmo a mozna si ten prodejce ty vlasy zas tak uplne netrha.

 

Tak vzhledem k tomu, ze to auto (pokud si vybavuju) uz pár měsíců má, a ještě par hodne mesicu mit bude.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny , jsem zde nový, ale již dlouho pročítám vlákno dodací lhůta u Karoqu. Od té doby co jsem si objednal (8. Března) Karoqa 2.0 TDI Style. No,co říct? Stále čekám a jak to tak vidím, tak ještě dlouho budu:rock: . 

Vidinu odjezdu na dovolenou v novém autě jsem už pohřbil, původně datum výroby byl poslední týden v červnu a do 20 července měl stát doma v garáži, ale po posledním rozhovoru s prodejcem mi spadla čelist:wallbash: 37 týden do výroby, ale co tady čtu ,tak Vánoce to jistí!

Prosím, kde se dá dohledat ta tabulka dodacích termínů o které tu píšete? 

Jestli se objeví na Škoda plus podobný Karoq , který jsem objednal tak asi objednávku zruším a půjdu do předváděčky , která bude mít max. 5 tkm. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tabulku "Výrobní situace ŠA s ohledem na WLTP" najdeš o jednu stranu zpět v příspěvku od uživatele "lirap".

 

Pro zajímavost jsem taky projížděl dostupné vozy v programu Škoda+, ale hodně jich tam je s poznámkou, že k odběru budou až od data X (a to bylo většinou tak někdy koncem r. 2018, některé dokonce až 2019). Od svého prodejce vím, že jsou vždy vázaní nějakou minimální dobou, po kterou si auto musejí nechat pro účely předvádění a nesmějí ho prodat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mi spíš u předváděček vadí ta nepraktická výbava- 19cky kola, panorama střecha , Vario sedačky , což zvyšuje cenu a nepotřebný. 

19cky kola - drahý pneu , vyšší spotřeba a tvrdý 

Panorama- mám , v zimě je zima na hlavu, v létě pere slunce, celý rok je zatažená roletka

Vario taky mám a k ničemu, na stěhování mám káru.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...