Přejít na obsah

Karoq dodací lhůta


Optik

Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, Frozzy napsal:

Proboha to je porad dokola.  Firma potrebuje 20 novych aut, tak nechaji v provozu nejaka stavajici auta, ktera ovsem tak nejak neexistuji, protoze s temi co jsou, jezdi ti stavajici zamestnanci.??? Mam 40 lidi, 40 aut a prijmu 20 novych lidi. Vyresim to tim, ze ty auta, ktera jsem ani neplanoval vyradit, budou jezdit dal? Nejak se naklonuji na tech 60? Teda sorry, tak tyhle pocty jsou na me moc. :-) A nebo si nejaka auta za drahy peniz pujci? No dobre, ale kde? Na trhu ta auta proste chybi, od koho si vsichni ti, co je nutne potrebuji, auta napujcuji? Z nejake nezname obrovske pujcovny, co tu nekde je a nikdo o ni nevi? A s tim leasingem je to taky dobre. Nutne potrebuji auto, jdu si pro nej. A resenim je, ze to auto neni, jen si v klidu pockam????? Leasingovka nemuze prodavat produkty, protoze dodavatel selhal, jak to takhle muze ekonomicky fungovat?  Jak tohle muze pripadat nekomu normalni, to snad je mysleno jako vtip, ne?

Jsem pekar, zivi me prodej rohliku, ale ja je nemam cim rozvazet. Tak klidne pockam pul roku, vzdyt se nic nedeje.

 

Ty jsi mne asi úplně přesně nepochopil.

Když potřebuji ve firmě nahradit stávající auta, tak objednám nové škodovky a ta stávající nechám zatím jezdit déle. Správci autoparku s těmi dlouhými dodacími lhůtami počítají.

Když potřebuji třeba 20 nových aut, třeba pro nově přijaté lidi, tak si je zatím půjčím z půjčovny, objednám u ŠA a až dorazí, ukončím tu půjčovnu. A ano, půjčovny auta mají, a ano, ceny za takové půjčování (třeba na dobu měsíc až půl roku) jsou za levný peníz.

Když nechci, nebo neumím, výše uvedené možnosti, tak obejdu nejbližší autosalony a nakoupím prvních dvacet skladovek, na které u nich narazím, bez ohledu na značku.

 

Nevím, jak si s tím poradí jinde, já jen vím, že takto to řešíme v naší firmě, které má vozový park postavený na škodovkách (Octavie a pár Superbů) a každý rok vyměníme cca 30ks aut.

 

A taky jsem nikde nepsal, že mi tato dnešní situace připadá normální. Jen to, že je to realita dnešních dnů. Změnit to může zákazník, tak, že masově začně kupovat jiná auta a ŠA se vyprdne.

 

A čistě teoreticky, neřekl bych, že na trhu absolutně auta chybí. Podívejte se kolem sebe na zacpaný ulice. Jenom se zpomaluje cyklus obnovy a dlouho to trvá od objednávky k dodání nového. Takže stávající majitelé aut musí počkat a odložit prodej či likvidaci stávajícího vozu. Samozřejmě, jsou i noví zájemci co dosud neměli nic, ale takových asi bude velmi málo.

 

Chceš opravdu nutně auto, třeba dnes? hrozně nutně potřebuješ to auto na rozvoz rohlíků? ... otevři si nabídku škoda Plus a tam na tebe vyleze 2300ks octavií a cca 90ks karoqů - lehce jetá auta. To by na rohlíky mělo stačit.

 

 

 

 

 

  • Líbí se mi 3
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, na ŠA tlačím jak to jen jde. Stížnost prostřednictvím dealera, teď přes oficiální linku péče o zákazníka. První stížnosti v červnu a teď opakovaná... Můžu Vám říct, že vše bez nějakého písemného stanoviska ŠA, dealerovi pouze telefon, že s tím (sleva, nebo nějaká doplňková výbava gratis) nic dělat nehodlají. Konkrétně mě absolutně nic bez reakce. Prostě jeden člověk je vůbec nezajímá. Nevím jak dlouho se budou moct takhle chovat, ale já jsem s ŠA do firmy skončil... Mám tam 3x Peugeot a jedno VW, teď jsem zkusil Karoqa no a jen čekám... P.S.: Jen se děsím toho jestli budou stejně reagovat "nereagovat" při nějakých event. problémech s autem...

Editováno: , autor: lirap
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 5. 2018 na 15:32, BirK napsal:

Tak já zatím stále marně čekám na nějakou příznivější zprávu o termínu výroby, sice už to momentálně není ten strašák v podobě 01/2019, chvíli jsem byl dokonce v letošním létě, no aktuálně je to spíš ten podzim (KT 38 - 40).

 

Útěchou mi může být to, že už budu mít MR 2019 s více či méně drobnými vylepšeními a dopřeju si něco navíc do výbavy, když už jsou teď známé změny které přijdou.

Tak jsem byl navštívit svého prodejce a prohodil s ním pár slov o aktuální situaci, možnostech změn v konfiguraci, slevách, ... Předběžným termínem výroby jsem se OPĚT posunul, aktuálně je to KT 45-47. Pomalu ale jistě se naplňují moje obavy o dodání v 2019, kdy by se ze mě stal skutečně "Zarok".

 

Ns druhé straně mně potvrdil, že s rozměrem kol 19" by neměl být problém, stejně tak jako s ostatními diskutovanými prvky výbavy. Kromě toho je prý více než reálné, že současně s výrobením by auto dostalo rovnou i velký TP, takže bych se alespoň vyhnul dlouhodobému odstavení auta někde na letištních plochách. O možmostech přehození na Sportline jsme zatím jen vtipkovali :t

 

Jo, a porovnáním mé objednávky a současného stavu + aktuálního konfigurátoru jsem zjistil, že ŠA zdražila metalické barvy o 500 Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas tu na to vlakno MR 2019. Zmeny moc velke nejsou, dva nove motory, zadni podrucka u Ambition a vyse, DCC, filtr u benzinu, jiny cudlik na volantu, skrabka na led, ktera ma merku na hloubu dezenu (to neni vtip, to opravdu SA prezentuje jako soucast modelove zmeny 2019).  Snad i snizeny podvozek pro Sportline.

Jedina vyrazna zmena je, ze na rozdil od MR 2018, kde sis auto objednal a dostal, tak u MR 2019 si auto objednas a  .... pockas si na MR 2020.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ty kluky v ŠA úplně lituji, jak oni dělají maximum proto, aby bylo všechno v pořádku... A zákazník čeká a čeká a čeká... Nechtělo to začít s homologacemi trochu dřív, jako u jiných automobilek..., co pane tiskový mluvčí?

 

https://auto.idnes.cz/ceny-skoda-octzavia-superb-d09-/automoto.aspx?c=A180815_163455_automoto_fdv 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě z těchto článků vyplývá, že Volkswagen group s tím má největší problémy a ne že do nich někdo kope. Nejžádanější modely, mezi něž počítám i Karoq 1.5 TSI i 2.0 TDI by měli mít hotové a ne je nechávat někde na poli. Ale tady se asi budou lidi zastávat ŠA i kdyby čekali na auto dva roky. Možná zaměstnanci ŠA, kterým je jedno, že auto se vyrábí na pole na odstavnou plochu a ne pro zákazníka. Oni prostě jedou dál a stotisícové odměny je neminou...

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu vsuvka, ale lecos to dokresluje. Kolega si objednal Tiguan v květnu. V červenci ho prodejce oslovil, že se již jeho objednané 1.4 TSI přestalo vyrábět a bude výluka výroby. Tak že se má rozhodnout, jestli objednávku zruší, nebo si počká na 1,5 TSI s GPF do listopadu (přesně to, co kolega nechtěl). Ta to vidíte. Výrobce (v tomto případě VW) v tom vymáchá zákazníkovi hubu a hotovo.

Editováno: , autor: Clerfayt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, Clerfayt napsal:

Trochu vsuvka, ale lecos to dokresluje. Kolega si objednal Tiguan v květnu. V červenci ho prodejce oslovil, že se již jeho objednané 1.4 TSI přestalo vyrábět a bude výluka výroby. Tak že se má rozhodnout, jestli objednávku zruší, nebo si počká na 1,5 TSI s GPF do listopadu (přesně to, co kolega nechtěl). Ta to vidíte. Výrobce (v tomto případě VW) v tom vymáchá zákazníkovi hubu a hotovo.

 

No ale alespoň to s ním někdo řešil... Já objednáno v lednu s tím, že bude do konce června... V červnu po mém dotazu na dealera přijde pouze info, že budu už mít MR 2019 s GPF a nejdřív v září... Ale jak jsem psal již dříve, podle ŠA všechno v pořádku, makáme...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi to příjde zvláštní, a navíc to s tím modelovým rokem. Jednak z té věty není patrné, o jaký MR se vlastně jedná a kromě toho by mi přišlo divné mít MR 2018 a do velkého TP psát 2019, resp. nenapadá mě důvod, proč by to tak někdo dělal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...