Přejít na obsah

Karoq dodací lhůta


Optik

Doporučené příspěvky

Ono co si budeme povídat[mention=91919]Habi001[/mention]. Nehodlám se nikoho zastávat - jsem tady sám za sebe, ale... Zde z fóra není nikdo bez chyby, ani ty ne, ikdyž jsi zde braný jako odborník a vážený člen fóra.

 

Nechej na hlavě a zbytečně nereaguj na nějaké mínusové stavy. Taky si jich pár přidal a né vždy zcela objektivně. Všichni zde přítomní už zcela jistě vědí, odkud kolikrát vítr vane.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Tragedie_v_JZD napsal:

 

Tak ono některé varianty žádný výpadek ani neměly... 

To je pravda, ale mě překvapilo že jeli hned za sebou , to není zvykem. Tak jsem se jel podívat přímo ke skladišti aut a Karoqu jsem napočítal asi 4, ale to je tak obrovský areál a hlavně tam stojí všechny značky aut, že se nedá rozeznat jedno od druhého.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za mě naprosto v pohodě[mention=91919]Habi001[/mention]. Jen nevidím důvod, proč by tu na sebe měli lidi, v rámci fóra, slovně útočit a udělovat mínusy.

 

Fórum beru jako sdělení zkusěností mezi zůčastněnými a respektování názoru každého uživatele, který ma na něho právo.

 

Bohužel jak je zvykem, se fórum zvrhlo do nelibosti k ostatním uživatelům a narážkám na odlišný názor. Tohle bohužel na zahraničních fórech nepozoruji.

 

Omlouvám se a zároveň končím s OT.

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jak je to s homologacemi motorů, ale na webu škody-auto je mezi dostupnými motory uveden JEN jeden benzínový motor - 1,0 TSI. V konfigurátoru je naopak zase jen motor 1,5 TSI (+ diesely). 

SA v tom má pořádný bo...l. Nejen, že na auto čekáme stejně dlouho jako za dob totáče (homologace je jen výmluva). Ale výrobce není schopen si najmout ani pár lidí, kteří budou udržovat aktuální a funkční webové stránky, konfigurátor, .... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, BirK napsal:

1.5 TSI coby jediný benzín je pouze u výbavy Style a pravděpodobně to tak také zůstane. Při výbavě Active a Ambition se k nim v konfigurátoru normálně nabízí i 1.0 TSI.

 

To je mozne. Proc ale neni motor 1,5 TSI uveden na strance, kde je na webu predstavovan vuz Karoq? Mezi dostupnymi motory je jen 1,0 TSI a 1,6 TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Web skoda-auto je aktualizovany jeste hur nez konfigurator, a to je co rict :) 

Napr. ten bazmek s nahledama na style/ambition nema active (koukam ze active tam celkove chybi), ve style vybave je jen jedna barva interieru,

haha zmenit cenu od se jim podarilo, ale jen na jednom miste.

Editováno: , autor: cvak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tedy ne že by se mi současná situace líbila, nebo že by byly konfigurátor (či ceníky) zrovna přehledné, ale skoro mi to tady začíná připadat jako na pohřbu... samá plačka :rolleyes:

 

Prostě se s tím musíte smířit, anebo zamířit ke konkurenci (pokud je tedy na tom lépe).

Zde to těžko vyřešíte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci se Mladoboleslavské ŠA nijak zastávat, ale myslím, že teď mají úplně jiné starosti a jsem si téměř jistý, že ze současné situace, kdy vyrábějí Karoq, z nichž většina z nich se jim hromadí na odstavných parkovištích, nejsou nikterak odvázaní a nijak zvlášť z ní ani neprofitují.

 

Až do nedávna něměli v cenících ani v konfigurátoru výbavu Active a našli se tací, co remcali, kde že je ta nejlevnější výbava a proč už ji nezařadili do nabídky, když se třeba u sousedů v zahraničí už objevila. Sotva ji ŠA do nabídky zařadila, zase se najdou tací, co jim vadí, že ve výběru nejsou všechny motorizace. Až se situace ustálí a všechny dostupné motorizace budou v nabídce, zase se najdou tací, co budou hledat nedostatky jinde.

 

Na ceníky a motorizace se váží údaje o spotřebe a emisích CO2, které musí výrobce do těchto materiálů uvádět. S tím souviselo i prodlení ŠA se zveřejněním ceníků a spuštěním konfigurátoru pro MR 2019, protože pro řadu motorizací neměli tyto údaje ještě k dispozici (součást probíhajích homologací). Správně tak nemohli nabízet něco, k čemu neuváděli úřady nařízené informace, a zase se našli tací, co poukazovali na liknavost ŠA. Nakonec našli kompromis ve stávající podobě, a sice, že si prosadili, aby mohli veřejnosti nové ceníky alespoň zveřejnit s tím, že se tam dodnes uvádí, že " Uvedená nabídka je pouze indikativní a není nabídkou ve smyslu § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Aktuální cenu a specifikaci vybraného modelu Vám na požádání sdělí Váš autorizovaný prodejce vozů ŠKODA." Něco podobného ve vzahu k CO2 měli až do nedávna uvedeno v PDF cenících, kde odkazovali na autorizované prodejce vozů ŠKODA v případech, kdy vás zajímaly konkrétní údaje o emisích CO2 u konkrétních motorizací. Dnes při pohledu do stejného ceníku je tato informace nahrazena sdělením, že "O dostupnosti dalších motorizací se informujte u Vašeho prodejce ŠKODA.".

 

Není těžké z dostupných informací a materiálů vydedukovat, že "emisní výluka" se nedotkla, anebo jen mizivě, právě motorizací 1.0 TSI a 1.6 TDI. To je taky zřejmě důvod toho, proč je v současné podobě webových stránek ŠA zmínka právě jen o těchto motorizacích. 2.0 TDI je na tom zatím zřejmě bídně (čekám na něj od 01/2018) a u 1.5 TSI zřejmě teprve nedávno došlo k dokončení homologace, anebo je těsně před dokončením. Za to, že v konfigurátoru jsou v tuto chvíli dostupné všechny současně nabízené motorizace buďme jen rádi a není potřeba to kritizovat. Osobně uvítám tuto variantu, kdy si alespoň mohu udělat představu o ceně.

 

Jistě by se ve ŠA našel šikovný programátor, který by za dopoledne mohl všechny informace naházet na web, ale to by je musel mít nejdřív k dispozici. Jsem si jistý, že tam nesedí manažeři u kulatého stolu se založenýma rukama, a nesmějí se nad tím, jak se po fórech uživatelé rozčilují nad jejich neschopností a něříkají si, že jim to ještě více osolí tím, že budou záměrně uvádět neaktuální informace. Hodnoty emisí CO2 budou jiné u výbavy Active, jiné u výbavy Style, jiné u stejné výbavy, ale s jinými rozměry pneumatik a dokonce jiné, když tam bude navíc třeba jen tažné zařízení. Až budou tyto údaje dané, a ono to bude uváděno v rozmezí od - do, pak se jistě dostane na řadu i ten programátor a aktualizace všech potřebných informačních kanálů.

 

Já už jsem otupěl, měl jsem auto mít letos v červnu, pak v srpnu, potom na přelomu září/října, teď už se bavíme o konci listopadu a ani to prý nemusí být konečné. Nelíbí se mi to, stejně jako většině zde, ale ani já, ani prodejce a ani nikdo jiný s tím vůbec nic nenadělá. Dospěl jsem do stavu, kdy se nijak zvlášť netěším, protože čím víc je člověk natěšený, tím hůře snáší to čekání.

 

Uff, moc se omlouvám za dlouhé čtení, ale píši jak mi jdou slova na mysl a neuměl jsem to zkrátit. Peace :)

  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolím si nesouhlasit s posledním odstavcem, tedy, že "... ani prodejce a ani nikdo jiný s tím vůbec nic nenadělá ". Někdo s tím v ŠA jistě něco udělá a dělá, a někdo je určitě rovněž, alespoň z části, odpovědný za současnou situaci. Někdo prostě neodhadl termíny náběhu nových motorizací, délku vývoje, délku homologací, podcenil rychlost náběhu nové legislativy, či pozdě objednal homologace v laboratořích, atd. V situaci, kdy jiné automobilky mají homologaci komplet hotovou a jiné ne, je zcela určitě zaviněna lidským faktorem v nějakém bodě celého administrativního procesu. Nicméně nemá smysl hledat viníka konkrétně a veřejně ho lynčovat.  Jsem přesvědčen, že ŠA dělá maximum pro urychlené vyřešení situace, protože současný stav jim přináší jen vyšší náklady, snižuje cacheflow a omezuje zisk a to se zcela určitě nelíbí vrcholovému managementu ŠA a hlavně investorům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motorizace mají vývoj dávno za sebou, problém jsou homologacae. A tvrzení že ostatní výrobci mají homologováno, s tím bych byl hodně opatrný:
Hyindai
i20 - jen 1.2 DOHC 55 KW a v jediné výbavě

ix20 - jen 1.6 CVVT 92 KW  manuál/automat a jen dvě akční výbavy

Citroen

C4 Picasso - 1.2 PureTech, 1.5 HDI s manuálem nebo 2.0 HDI automat v nejvyšší výbavě

Dacia

Duster - chybí 1.2 TCe (nebo spíše nově už by mělo být 1.3 TCe, zatím není)
Lodgy a Dokker - to samé, jen 1.6 SCe a Blue dCi

Logan - 1.0 SCe, jen v nejvyšší výbavě 0.9 TCe

Renault

Clio - chybí jakákoli atmosféra, jen TCe a dCi

Captur - jen TCe a dCi 90, chybí výkonnější motor

Megane - jen 1.3 TCe, chybí dřívější 1.6 z verze GT, dCi taky jen ve verzi 115

Kadjar - dvě verze 1.3 TCe a 1.5 dCi 115

Talisman, Espace - ceníky chybí

 

dalo by se určitě pokračovat, jen se mi už nechce hledat. Prostě homologace dělají problém všem a nedělám si iluze, že by v ŠA byli ze současné situace šťastní. 

Ohledně dlouhých dodacích lhůt, ano, jsou dlouhé, ale nikdo nenutí koupit přímo Karoq a každý si může svobodně dát ŠA najevo, že ze současnou situací není spokojen a koupit vozidlo u konkurence.

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a když tady čtu sloh od Birka, tak máme asi podobné pocity, že člověk po devíti měsících čekání, tak nějak rezignuje. Ale, že za nastalou situaci někdo nese zodpovědnost o tom není pochyb a ŠA by na to měla reagovat směrem k zákazníkovi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda auto na nás jako na zákazníky kašle, vymlouvá se na homologace (neříkám, že to nezdržely, ale nejsou důvodem ročních dodacích lhůt). Automobilka hřeší na to, že "čecháček" kupuje "škodovky". Dealery automobilka pořádně neinformuje, web mají ve stavu, že by se za něj mohl stydět amatér, zákazníkům dává zcela zavádějící informace (9.9.2018 mi např. z infolinky ŠA odpověděli, že na Karoq s motorem 1,5 TSI se čeká od 10-12 týdnů (!!).

Vím, že s tím moc neuděláme. Ale to máme jenom mlčet a nechat si líbit to, jak se nám smějí do ksichtu?

Ano, ŠA by měla reagovat směrem k zákazníkovi. Ale ona raději zvýší cenu aut a navýší mzdy . A zákazník zase "utře" ….

  • Pozitivní 3
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...