Přejít na obsah

Karoq dodací lhůta


Optik

Doporučené příspěvky

@pigo a to počkej, až si auto vyzvedneš a zaplatíš - to už je pak často nebudeš vůbec zajímat (čest vyjímkám).
Jinak co tak slyším kolem, stihl jsem auto zavčas. Za dva měsíce bylo dodáno. Teď už zase haprují dodávky nějakých dílů apod., takže se vše prodlužuje....Kamiq je na tom prý s dodací lhůtou taky dost špatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci strašit, ale kupí se hodně problémů a to s dílama(dodávky+kvalita) k tomu se přidávájí problémy se softwarem no a pak covid ať u nás ve ŠA anebo hlavně u dodavatelů. Takže některé vozy "standartního typu" jsou vyrobeny klidně do 3 týdnů no a pak stačí například DSG, sedadla suedia a odsouvají se v plánu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Objednané 25.9. pri objednaní plánovaná výroba 51-53 týždeň.

 

Posledné info minulý týždeň - "vůz má již přiřazenou výrobní zakázku" - ale nič viac.

 

Kluci zo škody by to mohli vylepšiť - servis medzi predajom a dodaním spraví z jednorázového zákazníka zákazníka na celý život.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normálně se ŠA nezastávám, ale tady v tomhle si tyhle rozumy raději nechej pro sebe. Já objednal 2. 7. 2020 a 3. 9. 2020se auto vyrobilo. Jednalo se už o dobu, kdy dodavatelé začli zase dodávat, jak měli. Pokud jsi ty kupoval na začátku 2. vlny pandemie, fakt se divíš, že to jde pomalu? Aktuálně třeba mají problémy s dodávkou sedadel - spousta aut je rozdělaných a čeká se, až dojdou atd. Mimochodem, aktuálně čekám na skříň z Moebelixu objednanou a zaplacenou 4.10.2020. Je 8.12.2020 a možná už tento rok ani nedojde (poslední možnost prý 15.12.) - to sem píšu proto, aby jsi viděl, že blbou skříň z Německa trvá vyrobit déle, než za jak dlouho vyrobili moje auto.


Druhou věcí také je, co sis objednal, v jaké výbavě atd. Proměnnými do výsledného dne dodání je více než dost a zájemců o nic méně....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@PetriCZECH

To nie, to sme sa zle pochopili :) jasne ze musím počítať s tým ze pandémia to zasiahne, to máš pravdu určite.

 

Ale, čo by ŠA mohla vylepšiť je práve informovanie o stave. Ak by nebolo tohoto fóra, neviem nič (veľká vdaka všetkým v tomto vlákne a na fóre celkovo!!!) 

 

Stačilo by ak by ŠA sprístupnila na nejakom zákazníkom účte informácie čo má autosalón. Na to by som sa pozrel každý deň a nemusel by som otravovať autosalón :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to vždy o daném prodejci, jak ke svým zákazníkům přistupuje. Myslím, že toho slušného by nezabilo zákazníka informovat, např. co 14 dnů, jak se to má s jeho zakázkou, jestli došlo k nějaké změně apod. Případně si ta pravidla informování nastavit při koupi tak, ať se člověk nemusí zbytečně dotazovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...