Přejít na obsah

Padající otáčky, ztráta výkonu


fithusk

Doporučené příspěvky

Omlouvám se, že zakládám toto téma asi tady už někde bude, ale v této situaci opravdu nemám náladu na prohledávání fóra. Dnes jsem jel do obchodu cesta tam byla úplně v pohodě, před obchodem jsem počkal se zhasnutým motorem, poslechl si rádio, ale cestou zpět mi motor začal škubat, přestal mít výkon a otáčky padaly tak, že motor málem chcípl. Nevíte čím by to mohlo být? Rozdový řetěz? Děkuji všem za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontrolka Motoru blkiá. napojil jsem to na vag a toto je vycet chyb

P0303 Misfire Detected in #3 Cylinder – vynechávání třetího válce

P0501 Vehicle spped sensor: implausible signal

P1103 Mass Air flow sensor signal higher than expected/Lambda sensor heating – nějaká literatura říká vyhřívání lambdy,

P1403 EGR System: Regulation Divergence – nesrovnalosti regulace EGR ventilu.

P1570 Engine start blocked by imobilizer – to jsem nedávno jenom zkoušel nastartovat bez immo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chci se zeptat zda je možné, když odejde cívka zapalovaní, aby to nějaký čas před tím občas hodit chybu

16490 tlak v sacím potrubí/tlak vzduchu (G71/F96)- neverohodný signál

Jednou svítila kontrolka elektroniky a byla tam tato chyba, po smazání se včera na volnoběh zatřásl motor a chyba se objevila zas a dnes už rovnou chyba zapalovaní na 3. válci. a motor mrtvej. Přehodil jsem cívku na 2. a chyba se přesunula tam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to dnes vyměnil. Cena za všechny 3 kusy cca 1530,- originál VW-groub. Auto je výrazneji citlivější na plyn a bez razů po rychlém sešlapnutí plynu na neutrál. Ani se na neutrál netřese mikrovibracemi. Zda se chyba tlaku vrátí budem pozorovat v průběhu času, auto není totíž moje, ale švagra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Mam podobny problem.

Na volnobeh bezi asi jen 3 valce. Motor se klepe a s nim cele auto.

Ale jen na volnobeh.

Diagnostika neukazala vubec nic.

Auto jezdi jak ma. Jen na ten volnobeh se to klepe. Pri jizde clovek absolutne nic nepozna, protoze funguji vsechny valce jak maji.

Jen volnobeh to proste nejde nejak :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zdravím, mám Fabii 1.2HTP 40kW (AWY) a poslední měsíc mám dost velký problémy s kolísáním otáček.
Projevy: na neutrál kolísají třeba na křižovatce tak, že motor skoro chcípne (zatím se tak nestalo, ale párkrát nechybělo moc) - video motor a otáčkoměr.
Ale horší je to za jízdy - mezi cca 2700 a 3200 auto dost cuká, obzvlášť při větším sešlápnutí plynu. A minulý týden se mi stalo to, že jsem jel do kopce na trojku, snažil se trochu rozjet a auto silně cuklo a otáčky se zastavily na 3000 a víc prostě auto netočilo a rozsvítila se kontrolka motoru, která okamžitě po přeřazení na čtyřku zhasla a auto zas jelo normálně (cukola furt, ale točilo až k červeným). Když jsem pak zastavil a zkusil načíst chyby z ECU (mám jen čínskej OBD2 adapter a appku Torque pro Android), byla tam chyba "cylinder 1 misfire p0301"
Pročítal jsem tu několik příspěvků, ale většinou to končilo radou udělat malou generálku, což je dost peněz, který do jedničkový fábie investovat nechci.
Proto se ptám, mohl by to způsobovat něco jinýho?

Právě kvůli té chybě ecu mě napadlo, jestli by to nemohly být svíčky nebo je tam prej něco jako žhavící cívky(jsem úplný amatér). Jsou nějaké způsoby, jak tohle ověřit?
Ukáže něco víc klasická VAG diagnostika, než ta moje OBD2 bluetooth?
A taky jsem někde(tady na fóru) četl, že byto mohl způsobovat EGR ventil, je nějaká možnost tohle ověřit? 
PS. Pokud by měla oprava stát víc jak 10 000 Kč, tak na to asi kašlu a půjde na ND.  

Díky moc všem za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...