Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Škoda Rapid club oficál - facebooková skupina adružující majitele Rapidů od r.v. 2012 https://www.facebook.com/Rapid.club.of/ - pořádá 8.-10.6.2018 sraz Rapidů v kempu u přehrady Seč - http://www.autokempsec.cz/

     

    Rezervaci chatek (1 chatka = 4 lůžka) můžete uskutečnit přes e-mail kemp@autokempsec.cz , nebo přes telefon 774 372 987. Při rezervaci, ať už po telefonu nebo -e mailem, uveďte paní na telefonu heslo RAPID! 1f642.png

     

    NĚCO MÁLO O SRAZU (staženo z FB).
    V kempu i mimo kemp budou různé soutěže ale i vyžití. V kempu bude naše občerstvení formou nějakého selátka a naražené bečky. Aby jste mohli vzít i rodinky, chystáme se oslovit pár společností, aby nám tam nafoukli skákací hrad, postavili nějakou trampolínu, atp... Taky jsme se rozhodli v daném místě sraz oslovit nejbližší dětský domov. Děti z dětského domova pozveme taky, nabídneme zábavu, kdo bude chtít, povozí ve svém Rapidu ,ať starém nebo novém, ani vyhladovět je nenecháme. Na místě bude i uspořádána sbírka. Abychom měli jistotu, že se peníze k dětem opravdu dostanou, bude vedle sbírky i schránka, kam budete moci napsat, co za vybrané peníze máme koupit do dětského domova, abychom jen nepředali peníze.

    Byli bychom taky rádi, kdyby jste o této velké akci řekli všem, co znáte, i těm, kteří Rapida nebo R-ko nemají, aby se přišli podívat, načerpat inspiraci nebo se jen odreagovat 1f642.png:)

    Samozřejmě klubáci mají přednost, ale ani veřejnosti se nebráníme a dalším nápadům, jak tuto skvěle vyhlížející akci zpestřit. Nápady můžete zasílat na e-mail michal.dreslerovicz@gmail.com.

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Aktualizace letáku:

    5af2ed26464e2_Srazrapid.thumb.jpg.73d27957c8f3d97ca0ef89a6c0a58315.jpg

    Přihlášení účastníci:

    5af2ed9331674_Srazrapid2.thumb.jpg.91194401ed901905fbafdfd1e7c21a2c.jpg

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    https://www.facebook.com/events/1239550146177262/?ti=cl

     

    Rapiďáci pozor! 26.5.2018 bude ukončena předregistrace účastníků. Kdo chcete své pořadové číslo na přání předepsané, prosím zaregistrujte se tady.

    http://rapid-club.hundertgang.cz/ucastnik

     

    Při příjezdu k Seči sledujte tyto dopravní značky, tdovedou Vás přímo na místo srazu.

    32806931_1826948500659790_2193245644070584320_n.thumb.jpg.36e726802f07a5cb64e8e88a28dbcbba.jpg32927087_1826948557326451_4198649407391924224_n.thumb.jpg.56d781e49e9869991061ab8046609c3c.jpg

     

    Editováno na miklisek

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    aha, to je zase Caimanovina:Dno jede tam někdo s dětma, miminem třeba? Já na Hundertgang třeba nejedu protože je to daleko a ubytko na pikaču...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Není to od Kajmana, organizuje to nadšenec Lukáš Javůrek z FB skupiny Rapid club oficiál. Jirka mu jen pomáhá registrací, s AOSkou a měřením sprintů.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak pánové a dámy, sraz Rapidů začíná už za pár hodin! Podle ohlasů na FB stránce klubu to vypadá na velice hojnou účast vč. Rapidů ze Slovenska. Tak kdo máte chuť, udělejte si výlet v sobotu na Seč! Myslím, že to bude stát za to.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ačkoliv jsem že zdravotních důvodů nebyl, sraz se podle ohlasů a FB dost vydařil. Sledujte FB skupinu Škoda Rapid Club Oficiál.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    1541409162_Sraz5.thumb.jpg.faff367a5951fc76f9dc11ead8952c6b.jpg837530007_Sraz6.thumb.jpg.5d739a95f2e30e424a5b8d4b2c4f283d.jpg286861718_Sraz3.thumb.jpg.3abeb2b8b695211746623bd33eb863b6.jpg868514784_Sraz4.thumb.jpg.7a4a00633b35f3a2467a4dc9cc12d1aa.jpg134573506_Sraz7.thumb.jpg.1d7a7ed802e05d1f3ea2ffe56d143f5c.jpg1261549218_Sraz8.thumb.jpg.25306d1205689b5dcbcbffc2aa419cde.jpg815742478_Sraz9.thumb.jpg.a74b420aed8a23fee0d1e8236dd220d6.jpg1407319947_Sraz10.thumb.jpg.eb0b93839867ff7473e545ea20df71f4.jpg1618842959_Sraz11.thumb.jpg.4be3bf7846d0f2b518048aa2a6d6210e.jpg1702064444_Sraz13.thumb.jpg.681df5aa2f54718e09a90afb830cd7d6.jpg1224138270_Sraz14.thumb.jpg.0c12f44b9174f726b976b563411bc2e5.jpg588348598_Sraz2.thumb.jpg.4e5789941daba41eacf0ede6ce07da27.jpg1231333991_Sraz12.thumb.jpg.f6f5a8daac70c1d94f8f8e6286a8d1c5.jpg998587506_Sraz15.thumb.jpg.d4b52d20656eac5cd8a3f236497f872d.jpg993282036_Sraz16.thumb.jpg.61c814ff8018e4a142d1b17462d30551.jpg1042486496_Sraz18.thumb.jpg.ef891318b0e7fe52de10d54989667908.jpg753320432_Sraz19.thumb.jpg.d737e1050a2822b45838de370d4a7ee6.jpg688648568_Sraz20.thumb.jpg.0dadee5fa57535f02f066d6ad170b5b9.jpg1262409623_Sraz17.thumb.jpg.669f3091b3ff8bca8e427ccd46d5a832.jpg

    Sraz 1.jpg1122697689_Sraz25.thumb.jpg.c4eef57243ca91df49dbb03018b7f32b.jpg1887341379_Sraz24.thumb.jpg.60f3598591003f03af43c3afff897ca0.jpg2115985132_Sraz23.thumb.jpg.7b2d8f5449143f222e38cedc4705c6bc.jpg1972768323_Sraz22.thumb.jpg.8dce837db9e545aece529f0416668857.jpg53812435_Sraz21.thumb.jpg.18bffbf54a2a3c935133e7db2819fc3e.jpg1703226350_Sraz26.thumb.jpg.418ca737c7e13aefb406e9ae51796d39.jpg849497784_Sraz27.thumb.jpg.18e6d7e3a1f42c05967f820c2dc24129.jpg

     

     

    Editováno na miklisek

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Mám dojem, že ten žlutý rapid moc dobře znám

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno)

    Pořád přemýšlím odkud bys ho znal, a ty myslíš toho původního žlutého krasavce..vid.. 😉

    Editováno na Steefo Minárik

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od miklisek
        Do RAPIDa MR 2013 jsem dodělával dešťový senzor (viz https://forum.skodahome.cz/topic/129199-světelný-a-dešťový-senzor-dodatečná-montáž/?do=findComment&comment=2217630) a neoriginální světelný asistent Made in PRC (viz https://forum.skodahome.cz/topic/136330-automatický-spínač-světel-neoriginální-řešení-made-in-prc/). Tento asistent jsem dával proto, že starý 17 pinový spínač světel neumožňuje propojení s origo senzorem deště/světla na skle. Nic ale není nemožné a kolegové rapidisti na ruském fóru drive.ru přišli, jak na to. Inspirace je zde: https://www.drive2.ru/l/457046918653018332/ , https://www.drive2.ru/l/7318540/ https://www.drive2.ru/l/5977289/ , https://www.drive2.ru/b/1664258/ , https://www.drive2.ru/l/471551126290825950/ ,  .
         
        Soupis materiálu
        - spínač světel 5JA 941 431 A

        - svorkovnice 10 pólová 6R0 972 930 A

        - BCM 7H0 937 090 D

        - vodiče 0,35 mm, různé barvy, cca 1 m od každého, (zkratí se dle potřeby při zapojovaní), pro propojení spínače T10 s T17 a s BCM
        - vodič 0,5 mm zelenožlutý, cca cca 2x 0,75 m (zkratí se dle potřeby při zapojovaní), pro propojení BCM a PB
        - vodič 0,5 mm modrý, cca 1,5 m (zkratí se dle potřeby při zapojovaní), pro propojení BCM a zpětných světel
        - vodiče 1,0 mm modrý a červený , cca 1,5 m (zkratí se dle potřeby při zapojovaní), pro propojení BCM a PB
        - vodič 1,5 mm zelenožlutý, cca cca 2x 0,75 m (zkratí se dle potřeby při zapojovaní), pro propojení BCM a PB
         
        Piny do svorkovnic
        000 979 009 E (N 907 947 01) - 16 ks

         
        000 979 242 E (N103 190 05) - 2 ks

         
        000 979 025 E (A 018 545 8726) - 4 ks

         
        N 904 291 01 (nebo 000 979 135 E nebo N 907 326 03) - 6 ks

         
        000 979 152E (nebo 000 979 243E) - 2ks

         
        000 979 151E (A013 545 76 26) - 1 ks

         
        000 979 150E (A013 545 86 26 ) - 2 ks

         
        - plochý faston pro kabel 1 - 1,5 mm - 20 ks
        - plochý faston pro kabel 2 - 2,5 mm - 15 ks
        - textilní automobilová izolační páska TESA 51025-00002-10 https://www.tme.eu/cz/details/tesa-51025-19/profesionalni-vybaveni-car-audio/tesa/51025-00002-10/
        - elektrikářské stahovací pásky 2,5x100 mm
         
        Schéma zapojení

         
        Zapojení pinů do svorkovnic
        BCM T73a (černá)

         
        BCM T73b (bílá)

         
        Připojení vodičů ve svorkovnici přístrojů

         
        Připojení vodičů v pojistkovém boxu

         
        Napájení BCM T73a/63 a T73b/68 pro tlumená světla

         
        Propojení napájení zadní mlhovky
        Nejprve je nutné přerušit napájení kontrolky mlhovky (nově si řídí BCM); dvě možnosti:
        - vyjmout a zaizolovat pin T32/13 na svorkovnici u přístrojů.
        - (realizováno u mého auta) zjistit který z dvou tenkých šedo-bílých vodičů u pojistky 37 vede ke kontolce v přístojích (proměřit), ten přerušit a oba konce zaizolovat.
        Napájení zadní mlhovky lze realizovat dvěma způsoby:
        - zavést vodič 0,35mm2 přímo ze svorkovnice T10/5 do svorkovnice T73b/43; u pojistky 37 přerušit silný přívod 1mm2 a na konec vodiče u pojistky připojit na vodič 0,5mm2 od T73a/6. Druhý volný konec původního vodiče k pojistce 37 zaizolovat.
        - (realizováno u mého auta) propojit piny ve svorkovnici T17/9 a T10/5 (vodič 0,35mm2); u pojistky 37 přerušit silný přívod 1mm2; na konec vodiče u pojistky napojit vodič 0,5mm2 od T73a/6; na druhý konec přerušeného vodiče (vedoucí od spínače světel) napojit vodič 0,35 mm2 od T73b/43 .

         
        Připojení kabelů od svorkovnice T10 na kabely vedoucí do svorkovnice T17
        - oholit izolaci na kabelu, nový kabel namotat a utemovat na původní vodič

        - z fastonu odtříhnout kontakt, zůstane jen krimpovací část

        - zamáčknout všechny packy, zaizolovat

         
        Úprava vypínače DLR v pojistkovém bloku na dvoupólový vypínač
        V originálním schématu RAPIDA se světelným asistentem jsou na každou stranu auta samostatné vodiče k žárovce DLR, ale chybí možnost vypnutí DLR. Pro šťouraly v autě je ale možnost vypnutí DLR výhodná, použije se např. při opravách, úpravách nebo ladění, kdy je nutnost mít zapnuté zapalování. Použit malý kolébkový dvoupólový vypínač, vložený a zatavený do obalu původního vypínače 5J0 941 503. Je jen potřeba trochu rozšířit původní okénko a ořezat výstupky.
         
         
        Napojení vodičů pro vypínání DLR - vodiče směrem od vypínače k pojistkovému boxu:
        - spojení kabelů provedeno stejným způsobem jako u kabeláže T17->T10
        - proměřením zjistit, který kabel vede na jakou stranu auta, originální žlutozelený vodič označit barevnou páskou

        - nezapomenout označit jeden pár kabelů (nebo použít jinou barvu) aby bylo dodrženo správné zapojení pozice v BCM a strany auta (T73a/5 -> pravá strana, T73b/3 -> levá strana).

         
        Záslepka původního 17-pinového konektoru
        Aby se zabránilo případnému zkratu stále živých vodičů v původním 17 pinovém konektoru, vyrobil jsem ze starého čínského T17 spínače světel záslepku, která slouží zároveň jako propojka pozice 1 a 7 - napájení dálkových světel.
        Z těla spínače odříznout připojovací část,

        z mosazného plechu 0,5 mm vyrobit propojku pozice 1 a 7,

        která se vloží do tělesa záslepky

        a zalepit tavným lepidlem, které vytvoří izolační víko.

         
        Propojení zpětných světel
        Obě zpětná světla musí být napájena z pinu T73b/12. Původní zapojení sice funguje, vše svítí, ale diagnostika hlásí to chybu Back-up lamps 00901 a svítí kontrolka hlídání žárovek na palubce . V levém prahu u řidiče se  jeden z černomodrých vodičů (ten pro zpětné světlo) přeruší, zaizoluje a napojí se na něj nový vodič vedoucí na T73b/12 (viz schéma zapojení).
        Propojení pravého zpětného světla s levým je vidět na fotkách. Původní černomodrý vodič ke zpětnému světlu v pravém prahu u spolujezdce se přeruší a zaizoluje. Lze udělat i tak, že se příslušný pin ve svorkovnici pravého světla na pozici 1 vyjme (zaizolovat) a nahradí se pinem na vodiči k levému světlu. Tam se musí vodič připojit k původnímu černomodrému vodiči z pozice 1 svorkovnice, např. bočním připojením nebo dokonaleji novým pinem společným pro původní vodič a nový vodič od pravého světla. Piny mají číslo 000 979 150 E.
         

         
        Úprava napájení kamery ve verzi s čínskou parkovací kamerou a čínským rádiem:
        Napájení +12V kamery nelze brát přímo od zpětného světla (jak je obvykle uvedeno na schématech u kamer), se zapnutým zapalováním kamera funguje ale  při nastartování motoru začne obraz skákat a rádio posléze hodí chybu obrazu. U mého auta jsem napájení napojil na hnědý vodič od CAN-BUS dekodéru s označením BRAKE, některá dražší rádia mají přímo konektor pro obraz i napájení kamery s kabelovou redukcí pro zapojení kabeláže kamery (obraz CINCH, napájení JACK). Existují také zařízení pro stabilizaci napájení kamery, na Aliexpress.com naleznete pod heslem Filter Car Rear View Back up Reverse Camera.
         
        Kódování

         
      • Od Olin
        Podzimní 27.sraz SKODAHOME.cz "Zdibský okruh"
         
        * Jízda pravidelnosti
        * Mezi první vítěze patřila jména A. Vitvar, B. Sojka …
        * Veteráni všech značek včetně motocyklů vítáni
        * 22.09.2018 v tradičním prostředí Triocampu Praha 8 – Dolní Chabry, Ústacká ulice
         
        80-01 Zdibský okruh
         
        V roce 1937 se začala psát historie Zdibského okruhu. Na trati se utkaly jak motocykly, tak i automobily. Mezi vítěze prvního ročníku se zapsali takové legendy, jako byli Antonín Vitvar na Jawě, či Bruno Sojka na Bugatti. Druhý ročník v roce 1938 byl zároveň posledním. Vše přerušila válka, a po ní již k obnovení Zdibského okruhu  nedošlo.
         
        27.sraz SKODAHOME.cz jízda pravidelnosti
         
        Letošní podzimní setkání bude opět ve znamení Zdibského okruhu, kdy jsme opět připravili jízdu pravidelnosti o putovní pohár, který věnoval náš partner SKODAMOTOR.cz. Původní okruh měřil 4,3 km a jezdil se na deset kol. Nyní má okruh 4 km a pojede se na tři kola, ve kterých jezdci musí dosáhnout v každém kole stejného času.  
         
        Srazu se mohou zúčastnit všechna vozidla s okřídleným šípem ve znaku a VW koncern. Veteráni (do roku 1988) mohou přijet s jakoukoli značkou vozu a letos jsou vítány i motocykly do roku 1988.
         
        Program srazu
         
        Pátek 21.09.2018
        Sraz začíná již v pátek.
        Kemp je pro účastníky otevřen od 15.00 do 21.00 hodin.
        O pozdějším příjezdu informujte pořadatele srazu.
        Večer bude následovat pokec o všem možném .
         
        Sobota 22.09.2018
        Kemp pro příjezd účastníků je otevřen od 8.00 hodin
        Poté následuje příprava aut na soutěž a jejich vystavení.
         
        13:00 - bude odstartována jízda pravidelnosti Zdibský okruh. Auta budou odstartována v minutových intervalech.
         
        Soutěží se o:
        Putovní pohár SKODATOUR – SKODAHOME.cz  – jízda pravidelnosti
        3x pohár SKODATOUR.2014 – jízda pravidelnosti
        3x ocenění poroty (nej. auta)
        15:00 - 16:00 - Tombola
        16:00 - 17:00 - Vyhlášení výsledků soutěží
        Večer bude následovat volná zábava plná pokecu nejen o Škodovkách
         
        Neděle 23.09.2018
        Po probuzení, snídani a vystřízlivění prosíme účastníky, aby do 12.00 opustili kemp, pokud se předem nedohodnou na pozdějším odjezdu s majiteli kempu.
         
        Vstupné je 270,-Kč za auto, plus vstupenka 10,- Kč za každou osobu, která je následně i slosovatelná v tombole o zajímavé ceny.  Počet vstupenek na osobu není omezen.
         
        Partneři srazu
        ŠKODA Auto, AAA Auto, Mototechna, Auto Kelly, OB Autodíly.cz, IPAK Tonery, SKODAMOTOR.cz,
        Mediální partneři
        www.VW-Scene.cz Faster magazín,
      • Od Albion
        Zdravím celý Superb Club CZ&SK.
        No, nalejme si pseudopocit oddychu, relaxu a pohody z ďaľšieho Superb zrazu, ktorý sa bude konať:
        7-8-9.9.2018 v areáli Kempingu Zlaté Piesky Bratislava.
        Jedná sa o medzinárodný zraz majiteľov áut škoda superb všetkých generácií a motorizácií, na ktorý Vás všetkých ako organizátor oficiálne pozývam.
        Kemp má bungalovy a chatky.
        Bungalov má tri postele, wc, sprchu, kuchynku a chladničku.
        Chatka má len 3/4 postele a elektriku.(niektoré aj chladničku).
        V kempe sú spoločné wc, sprchy, kuchynka a práčka, ktoré zväčša využijú ubytovaní v chatkách, stanoch a karavanoch.
        Pri objednávaní ubytovania nezabudnite povedať/napísať SUPERBZRAZ!!!
        Budú nás dávať blízko seba.
        Všetko sa dá platiť len V HOTOVOSTI! (€)
        WIFI je len na recepcii kempu +-50m.
        Stránka kepu s kontaktami na objednanie ubytovania:
        https://intercamp.sk
        Poniektorí tam budeme už od štvrtka 6.9. tak kľudne prídite aj skôr.
        Teším sa na Vás všetkých, a NAZDRAVIEEE...
         
        Včerajšie fotky z kempu:
         












      • Od miklisek
        Mám v plánu dát na RAPIDa lišty do spodní částí dveří, podobně jako to má třeba SUPERB SPORT LINE. Nelíbí se mě totiž klasická fólie bývalého STYLE paketu, která má dva proužky, nechce se mi ani dávat nějaká plná samolepka, kterou by mi udělali v jakékoliv reklamce na zakázku. Chci mít prostě na dveřích lištu, která vystupuje trochu nad povrch. Tvarově se mi ale žádná zatím moc nelíbila, třeba ta od Kopáčka http://www.superskoda.com/Skoda/RAPID/Rapid-side-doors-bottom-stripes-glossy-black-4pcs-set-SPORT-LINE je designový děs.
        Nakonec jsem objednal z Alíku "chromované" lišty. Uvozovky píšu záměrně, protože je to jen nerez vyleštěný do chormového lesku. Jak to vypadá v reálu na jednom španělském Toledu vidíte dole, já bych lištu dal o pár mm níže a zadní lištu rádiusem obráceně, aby to navazovalo tvarově na hranu dveří:

        To že to je jakoby chrom mi ani tak nevadí, protože je stejně chci dát do černého lesku, aby to ladilo s lištou v nárazníku. No a tady je jádro pudla. Jakou technologii povrchovky zvolit?
        - potažení černou lesklou fólií
        - Plastdip nebo Foliatec gumový nátěr lesklou černou
        - nastříkání základovkou Body 960 Wash Primer, pak nastříkat černou lesklou a přes to 2K bezbarvý lesklý lak
        - nastříkání u lakýrníka
        Co byste zvolili vy, kdo má nějaké zkušenosti s podobnými tuzingovými úpravami podobných dílů? Pročetl jsem toho na webu hodně a zkušenosti jsou různé.
         
         
      • Od miklisek
        Tohle asi bude na internetu tisící návod na instalaci lampičky W8 s difůzními LEDkami do koncernového auta. V našem případě je to RAPID.
        Já jsem zvolil trochu jiný způsob připojení redukce, než se v návodech obvykle vyskytuje. Navíc u RAPIDa je ještě jedna odlišnost, kterou nikdo nejspíš neřešil a to připojení zadní stropní lampičky tak, aby šla vypnout/zapnout společně s přední lampičkou spínačem na přední lampičce.
         
        Můj zdroj lampičky byl alliexpress.com za slušných 55 USD : https://www.aliexpress.com/item/CHESHUNZAI-For-Passat-Lingyu-1-8-T-2009-2011-PASSAT-B5-Top-light-Interior-Dome-Light/32827365531.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.zR9sgF
        Je třeba ještě dokoupit zásuvku VW číslo 893 971 993 pro připojení původní 3 pinové svorkovnici. U mě opět zdroj alík https://www.aliexpress.com/item/5-30-100sets-3pin-2-8mm-auto-wire-harness-connector-893-971-993-893971993-for-VW/32800075130.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.7eYv22 (kdo by chtěl realizovat úpravu, mám ještě 4 ks, za poštovné rád pošlu). Výhodou je, že součástí jsou i piny.
         
        První prací je ořezání lůžka pro 6 pinovou svorkovnici, jinak se lampička do stropu nevejde kvůli kaslíku na brýle. Doporučuji nejprve si označit, kde jsou piny 1 až 6.

         
        Protože jsem nechtěl použít redukci z prostorových důvodů (mám ve stropu kabelů už až až), využil jsem místa pro druhý mikrofon. Ve svorkovnici jsem vytvořil tři drážky pro vodiče, aby mohly jít směrem nahoru.

         
        Vodiče jsem zapojil klasicky jako ostatní (pořadí svorkovice -> piny na lampičce): 1->3; 2->5; 3->4. Vodiče jsem napájel na packy a zaizoloval smršťovací bužírkou.
        Na fotce je vidět i umístění 3 pinové svorkovnce v lůžku mikrofonu. Mechovou vložku, která je v lůžku, jsem ořízl na tloušťku asi 2 mm, aby svorkovnice zapadla co nejvíce dolů. A aby svorkovnice mezi zobáčky dobře držela, omotal jsem tělo svorkovnice 2x PVC elektrikářskou páskou.

         
        Žlutý vodič vpravo na fotce na pinu 1 lampičky je napájení osvětlení tlačítek. Vede do 2 pinového konektoru, který je společný pro tento žlutý vodič osvětlení tlačítek, vedoucí A sloupkem, a pro šecivý vodič připojení propojení se zadní lampičkou. Šedý vodič je připájen ke prostřednímu pinu pravého tlačítka čtecí lampičky.

         
        Mikrofon je zacvaknut v pravém lůžku, vodiče jsou vyvedeny směrem doleva.

         
        Finální podoba lampičky před instalací do stropu....
         

        ....a po usazení do něj.

         
        Zbývá mi už jen doladit barvy LEDek vpředu (4xT10) a vzadu (sufitky) a hlavně předělat osvětlení tlačítek na zelené a připojit jejich napájení k ovladači světel. 
    ×