Přejít na obsah

Auto bribržďuje


czmirage

Doporučené příspěvky

Mám problém s brzdami. Auto nepravidelně začne pribržďovat až se to někdy i kousne. Vyměnil jsem nejdříve brzdový válec ale po chvíli zase. Pak i posilovač brzd. Měsíc klid a zase. Pedál začne brzdit hned. Je natlakovany. Přes noc zase povolí. Ale někdy nájezdu 50km a vpoho. Někdy jedu 10km a už cítím jak je pedál tvrdý. Pak jen povolim kovovou hadičku k ABS odstrikne se trocha brzdovky a je to O.K. už nevím co s tím. Brzdový posilovač jsem bral z druhé ruky. 

 

Pribrzduje vždy právě přední kolo. Někdy je disk až červený

Editováno: , autor: czmirage
Dopsání poznatku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na hadičku bych to neviděl. To by nebyl tvrdý brzdový pedál a nepomohlo by povolení trubky u ABS. Bude něco s brzdový válcem, když se v něm drží tlak. Nevím jak je to dělané teď, ale dříve se nastavovala vůle mezi tyčkou, která jde z posilovače a tlačí na píst v brzdovém válci. Když se nebrzdí, tak tam musí být trochu vůle, aby se otevřeli ventily mezi válce a nádržkou s brzdovou kapalinou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejdříve jsem vyměnil válec.protože nepumpoval jak měl. To bylo jasné, že je K.O. Jelikož to pořád zlobilo po namontování, tak jsme ho trochu přibrušovali. Protože se nedá korigovat jak bylo psáno v jednom komentáři. Skoro rok to bylo O.K. pak ale stejná závada,, ale válec fungoval jak mel. Nakonec jsem tedy vyměnil posilovač. Teoreticky by mohl být nyní problém opět v tom válci, protože je přibroušen. Asi budu muset zkusit znovu koupit ten válec. A uvidí se. 

A co hadička k posilovaci? Četl jsem že je tam taky nějaký zpětný ventil. Dá se nějak inteligentně otestovat ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V dílenské příručce nic o nastavování délky tyčky nepíšou. Nevím kdy si co brousil, ale pokud si brousil dosedací plochu, tak by to mohlo způsobovat to co myslím. Mohlo by stačit, alespoň na zkoušku, dát mezi válec a posilovač nějakou podložku.

 

Hadička na vzduch (podtlak) k posilovači to dělat nebude.

Editováno: , autor: McMatej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tomu nerozumím, co to dělalo před tím a proč jste to brousili a proč by tam neměla jít dát podložka (na šroub mezi válec a posilovač dát obyčejnou plochou podložku, nebo jen válec povolit a mezi přírubu válce a posilovač vsunout pásek plechu, nebo jen nechat válec povolený....).

 

Namaloval jsem obrázek, abysme si rozumněli. Není to správný válec, jde o princip.

 

Podtlakovy_posilovac_brzd_a.jpg

Editováno: , autor: McMatej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevylučoval bych taky pedál. Jestli se správně vrací. U Felicie to bývalo časté, že se trochu přidřel, nevracel se do základní polohy a výsledek ten samý co je na obrázku. Neodtíkala brzdovka zpět do nádržky. Ale bývalo to častější v letě při vysokých teplotách, když se teplem roztáhlo futro na pedálu. Tady to třeba teplota nemusí ovlivňovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...