Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
itsman

Superb III - osobně nedoporučuji

    Doporučené příspěvky

    Vloženo (upraveno )

    Ahoj všem,

    chci se s vámi rozdělit o zkušenost s koupí nového vozu Škoda Superb III.

     

    Auto mám od září a najel jsem jen 3.000 km. Důvod? Neustále něco opravují v rámci záruky. Neuvěřitelné je, co může za opravdu zfušované auto opustit závod Škoda a navíc jak rychle od toho servis dává ruce pryč. A to mluvím o autě za skoro milion korun!

     

    - špatně namontovaná přední kapota (jasně měněné přední šrouby, které drží kapotu) - takhle vyjelo ze závodu

    - po 14ti dnech výměna setrvačníku - chod motoru doprovázel neuvěřitelně hlasitý hluk - upozorňuji, že šlo o nový vůz a tohle prošlo výstupní kontrolou

    - neustále bliká kontrolka, že nefunguje přední potkávací světlo - stává se nepravidelně a nikdo to neumí vysvětlit

    -  vy vysokých otáčkách zní něco nestandardního z moturu, je to zvuk, který dle znalců do motoru prostě nepatří - škodovka se se mnou hádá, že je to normální

    - přepínače intenzity větrání skřípou, musela se vyměnit celá ovládací deska klimatizace

    - uzávěr popelníku špatně doléhá, na jedná straně dokonce o 7mm (u auta za milion korun?)

    - baterka (svítící) v kufru nefunguje od začátku, nejde přepínat

    - od začátku je volat doleva (byl 5x na geometrii u autorizovaného dealera, kde jsem ho koupil) a stále je doleva. neuvěřitelné, že neumí seřídit ani volant

    - víko od nádrže, v barvě auta to první, špatně doléhá. nejen že špatně drží, ale je i viditelně špatně napasované na linie vozu - působí, jakoby bylo více zatlačené

    - pravý zadní blatník nepasuje na zadní nárazník - asi o 3 mm - je to viditelný i z velké dálky

    - anténa (žraločí ploutev) má již nyní viditelnou vůli a to je auto jen několik měsíců staré - zatéká pod ní, špatně těsní

    - ...

     

    Píšu vám tohle, abych vás snad možná odradil od koupě nového Superba. Já jsem se hrozně na auto těšil, šetřil a část peněz si půjčil a teď už 4. měsíc řeším záruku a dohaduju se Škodovkou, která se k tomu staví opravdu hrozně. Jsem připraven jít i do soudního sporu. Auto nechci, není v bezvadným stavu a ztratil jsem veškerou důvěru i ke Škodovce.

     

    Dealer mě tahá již 4. měsíc za nos a nic nevyřídil. Všechno neustále prodlužuje a mlží. Zástupci dealera mluví každý jinak, neustále mě uklidňují a opakují stejné fráze a od auta se dištacují. Bohužel mám ale smlouvu s nim, takže to vlastně řeším jen s nimi a oni pak se Škodovou. 

     

    Snad máte lepší zkušenosti, užívejte aut.

     

    mějte se

     

     

     

     

    Editováno na itsman

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    ... je mi jedno, co na tebe jak působí. Korejský auta nekupuju a je to už moje 3. Škodovka. Bohužel ale poslední. jiný, než "německý" auto, ale kupovat nebudu. Spíš jsem chtěl popsat, jak na to Škodovka a dealer ser... a využít k tomu tohle fórum. Díky jejich přístupu tohle ale nebude poslední věc, co s tím udělám. stálo mě to 4 měsíce života, nervů a stále bez výsledku.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    No zaprvé nechápu, jak mohlo s takovými závadami vůbec dojít k převzetí auta. To je první věc. Dál netuším, proč auto dávno není vrácené. Od září s 3 000km 5x na geometrii? Proboha, buď kecáš a nebo je ten právní totální ňouma.

     

    K podobným výlevům, kde jde o snahu se pomstít přistupuju vždy s rezervou. Pokud už si pisatel dá práci s registrací, tak by si pro maximální účinek logicky také měl dát trochu práce s doložením konkrétních informací. Je tady jedna fotka.

    • Upvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Závady typu víčko nádrže, spasování karoserie a vychýlený volant - nepřebral bych vůz, resp. přebral po opravení.

     

    Zbytek je podle mého diletanství a špatný přístup servisu, který bych okamžitě změnil. V ČR je přes 230 autorizovaných servisů, jsem si jistý, že jinde by se chovali jinak.

     

    Je smutné, že na tebe "vyšel" nepovedený kus, ale není to důvod plivat obecně na celej model, potažmo značku.

    • Upvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    V 2. 3. 2018 na 17:10, Kane13 napsal:

    Je smutné, že na tebe "vyšel" nepovedený kus, ale není to důvod plivat obecně na celej model, potažmo značku.

     

    Já myslím, že těch problémů je hodně a má je mnoho lidí. Stačí si přečíst například toto téma:

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×