Přejít na obsah

Srovnání podvozku OIII RS a OII RS


mischicka

Doporučené příspěvky

Je tu někdo, kdo jezdí či jezdil obě generace RS a může proovnat podvozek?

Ani po třech letech jsem si totiž nezvykl na chování OIII RS v zatáčkách a přijde mi, že OII RS v tomhle byla daleko větší "žehlička". Na dvojce jsem ale jezdil se superbáckými koly s menším ET, takže teď nevím, zda to byla zásluha kol, nebo je dvojový podvozek prostě lepší.

Má tedy někdo relevantní zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem po přidání distančních podložek předek 1,5cm a zadej 3cm na každém kole.. jsem zaznamenal enormní změnu jízdích vlastností v zatáčce na Oct III. RS TDI.

Jinak ano, také se mi zdálo že Oct II. RS seděla lépe.. ale měl jsme ji v benzínu.. takže to nebude úplně srovnatelné.. :-/ 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdil jsem jak v O2 RS tak v O3 RS, oboje osmnáctipalcová kola (O3 na zimu 17) a to není ani jiná liga, to je jiný sport. O3 má výrazně lepší jízdní vlastnosti než OII a to jak z hlediska komfortu tak z hlediska jistoty jízdních vlastností (zkuste si v O2 prudce brzdit z vysoké rychlosti například). Oboje benzín, podotýkám (umím si představit, že diesel může mít malinko jiné naladění).

 

Jinak dost velký rozdíl v jízdních vlastnostech můžou dělat i kola - mezi 17 a 18 palci jsou kromě komfortu i drobné rozdíly třeba při prudší změně směru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 3. 2018 na 8:59, Ulipek napsal:

Já jsem po přidání distančních podložek předek 1,5cm a zadej 3cm na každém kole.. jsem zaznamenal enormní změnu jízdích vlastností v zatáčce na Oct III. RS TDI.

Jinak ano, také se mi zdálo že Oct II. RS seděla lépe.. ale měl jsme ji v benzínu.. takže to nebude úplně srovnatelné.. :-/ 

Nad podložkami právě přemýšlím, pořád mi OIII RS nesedí jak seděla OII RS.
 

V 1. 3. 2018 na 9:29, ELXEL napsal:

Jezdil jsem jak v O2 RS tak v O3 RS, oboje osmnáctipalcová kola (O3 na zimu 17) a to není ani jiná liga, to je jiný sport. O3 má výrazně lepší jízdní vlastnosti než OII a to jak z hlediska komfortu tak z hlediska jistoty jízdních vlastností (zkuste si v O2 prudce brzdit z vysoké rychlosti například). Oboje benzín, podotýkám (umím si představit, že diesel může mít malinko jiné naladění).

 

Jinak dost velký rozdíl v jízdních vlastnostech můžou dělat i kola - mezi 17 a 18 palci jsou kromě komfortu i drobné rozdíly třeba při prudší změně směru.

Já to mám ale naopak - z OII RS mám lepší (jistější) pocit, než z OIII RS. Obojí benzín, obojí 18" kola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mozem porovnat OIIRSFL na 18-tkach vs 0IIIRSFL na 19-tkach - zima 205/50/17 a trojka je na tom rozhodne lepšie. Istejšie prejazdy zakrut, vacsia stabilita pri sport jazde. Tam kde išla dvojka do smyku, ide este trojka vo svojej stope - idealny priklad je zjazd z Pristavneho mosta do Petrzalky ( pre znalých ) :) 

 

Obidve boli s Eibach Pro Kit pružinami.

 

Inak kamarát dal na OIIIRS podložky Eibach a velky rozdiel voci serii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to musí být v pružinách :-D

Jak jsem psal, srovnávám OII RS a OIII RS a můžu porovnat na obojím 18" kola, tak na OIII RS 19", která zatím jezdím jednu sezónu a přijde mi to naprosto naopak - dvojka i na zimních 16" (ale taky z SII s menším ET) sedí líp, než OIII RS na originál 18" nebo 19"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...