hraboshh Vloženo 6. Březen 2018 Sdílet Vloženo 6. Březen 2018 Ahoj, měl bych na vás jako laik dotaz ohledně zapojení hadic u palivového filtru. Minulej týden mi v servisu měnili palivovej filtr. Když jsem se na to koukal, tak podle dílenské příručky jsou hadice k, tandemu a zpětná od tandemu přehozeny. Je možné, že to špatně zapojili? Podle dílenské příručky by třetí výstup z leva měl jít k tandemu a poslední vystup an filtru by měl jít od tandemu přes snímač teploty paliva. Nevím, jaká je konstrukce toho palivového filtru, tak nevím, jestli můžou být ty hadice přehozené. Může to mít nějaký vliv na chod motoru? Ještě jsem se koukal na googlu na nějaké obrázky motorů 2.0tdi a zdálo se mi, že tam je to taky přehozené, tak jsem z toho zmatenej. Diky za každou připomínku. Motor 2.0 tdi, 103kw, BMM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 6. Březen 2018 Sdílet Vloženo 6. Březen 2018 Môj názor je ten, že hadice by nemali byť prehodené, inak ten filter neplní svoju úlohu. Pozri do dielenskej príručky nech do servisu nejdeš nadarmo a reklamuj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.