Přejít na obsah

Motor 2,0 TSI 140 kW


rimsy2

Doporučené příspěvky

  • o 9 měsíců později...
  • o 9 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...

Pokud by někoho zajímalo, tak aktuálně mám informaci přímo z info Škoda Auto:

 
Automatické převodovky DSG :
- benzinové a naftové verze - vždy 7-mi stupňové
- plug-in hybrid - vždy 6-ti stupňová 
 
- pro motory s točivým momentem do 250 Nm (1.5 TSI evo, EA211) - DQ200 se suchými spojkami
- pro motory s točivým momentem nad 250 Nm (2.0 TSI, kód EA888, 2.0 TDI evo, kód EA288) - DQ400 s mokrými spojkami
- pro plug-in hybrid - DQ400e s mokrými spojkami
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

 

chtěl bych se zeptat jestli má někdo informaci o tom, zda uvedený motor (2.0 TSI 140kw, kód EA888, rok 2021) má kombinaci přímého i nepřímého vstřiku. V technickém popisu je v katalogu napsáno pouze přímé vstřikování - viz příloha 2021.pdf

 

Nicméně to samé bylo napsáno i u předchozích motorů. např. v roce 2016 - viz příloha 2016.pdf a o těchto motorech mám informaci, že mají kombinovaný přímý i nepřímý vstřik paliva.

 

Předem díky za jakékoli info.

 

Omlouvám se, jestli už někde téma je založeno - hledal jsem, ale přesně toto co hledám jsem nenašel.

 

 

 

2016.pdf 2021.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kopíruji :-) Lepší bohužel není, i v tomto případě platí, že dobře už bylo. Přišel o nepřímý vstřik zůstal pouze přímý se zvýšeným tlakem 350 barů. Má nové turbo (typ nevím) a snížené vnitřní tření (co tím mají na mysli netuším). Ještě že jsem jej stihnul koupit ve verzi DKZA :-)    https://www.automotiveworld.com/news-releases/a-new-engine-for-a-new-generation-2-0-tsi-190ps-dsg-now-available-for-the-seat-leon/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Také mám DNN, pokud někdo má k tomuto motoru nějaká data, tak předem díky moc.

 

 

A mám ještě jeden dotaz. Možná budu vypadat jako trubka. Jen ze zvědavosti jsem chtěl kouknout na olejovou měrku, ale je proti vytažení jištěna dvěma plastovými zobáčky u hrdla trubky . Je tam nějaký grif nebo to mám vyrvat silou? Dost to drží a nerad bych to pos.. Na Octávce tenhle zlepšovák nebyl. (ani na žádném autě co jsem zatím měl)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Mě to u tohoto motoru drželo tak silně, že jsem si už víc "zabrat" netroufl a zastavil jsem se v servisu . Bylo to zcela nové auto, takže šlo o autorizovaný servis. Technik se blahosklonně usmíval (bylo mi jasné co si o mě myslí :-))) ) ale taky mu to na poprvé nešlo :-) . Pak prohlásil, že něco prostě musí povolit a že když to nejde silou, tak že to půjde ještě větší silou a ono to šlo :-)). Říkal, že hladinu oleje asi od doby co motor opustil místo svého vzniku nikdo nekontroloval a proto to tak drželo.... Sám jsem se bál takhle "fest" zabrat, protože to plastové "hrdélko" ve kterém ta měrka je působí samo o sobě značně subtilním dojmem....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Dnes jsem zajel se zahřátým motorem do nákupního centra, odstavil to pod střechou na rovné podlaze. Zašel jsem si nakoupit, dal tomu čas, aby stekl olej do vany. Pak jsem lehce zatáhnul za měrku a šlo to téměř bez odporu. Jak bylo všechno prohřáté, tak se nic nebránilo, neměl jsem strach, že ty zobáčky prasknou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Dobrý den, chci se zeptat, zda má někdo informaci, od kdy přesně se do Superbu III facelift dává motor 2.0 TSI 140 kw pouze s přímým vstřikem paliva. Vybírám ojetinu a chci verzi s přímým i nepřímým. Myslím, že to tu přesně nikdo nepsal. Předem díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Malé info a nejaké skúseností pre tých, čo zvažujú kúpu auta s týmto motorom. Mám auto vyrobené v 05/2022, kód motora DNNA. Prejav motora je trochu ako keby to bol naftový motor, ale samozrejme bez vibrácií typických pre TDI, záťah je naozaj v nízkych otáčkach. V kombinácií s DSG v režime D radí prevody veľmi skoro, sedmička tam je už pri sedemdesiatke. Ak ale akceleruje cez tempomat, napr. zo 70 na 90, sám si podradí aj o dva prevodové stupne, takže nejaké trasenie z podtáčanie sa nekoná.
Čo sa týka spotreby, na krátke trasy to nie je, tam papá, dlhšie trasy po okreskách sa dajú jazdiť pod 6 litrov.

Prikladám jeden screenshot, okresné cesty cez obce, v obciach kde sa dalo tempomatových 60, mimo obcí podľa profilu trate a premávky tempomatových 75 až 95 s tým, že som sa snažil zbytočne nebrzdiť a bola to skôr jazda na spotrebu.

 

Screenshot_20220601_092815.thumb.jpg.ba78d303e49496dc254a910454b91e2a.jpg

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na delších trasách je to skutečně paráda a i delší dálniční přesuny se v o3 a 140 na tempomatu ase dají za 5,8-6,1 s plným autem (3,5K Km v Itálii jsme jeli za 6,0). Na krátkých je to bída no, protože se zahřívá katalyzátor, takže se posílá daleko více benzínu než by bylo skutečně třeba. Ale to je bolest všech těchto motorů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Dlhé trasy sú super, a presne ako píšeš, ako dokážeš íst plynulo, tak aj 130-140 je za zhruba za 6 litrov. Dnes som inak skúšal na trase Nitra-Bratislava, že ak dokážeš ísť celú trasu 110, tak ideš spotrebou dole k 5 litrom. Dokonca som teraz jazdil takmer výhradne dlhé trasy (po meste možno 100 km) a dal som na jednu nádrž 1225 km tak, že to ešte písalo dojazd 20 km. Boli to eko jazdy, ale zase nie 90-kou za kamiónom (aj keď sa hrajem s myšlienku, že by som to raz zo zaujímavosti vyskúšal), ale väčšinou podľa predpisov a okrem dnešnej trasy z tej Nitry po Trnavu, vždy predpisovo, alebo max. 10 km/h pod povolenou rýchlosťou ak som vyhodnotil, že kvôli hustote premávky nemalo zmysel ísť rýchlejšie.
Viem si predstaviť, že trochu trpezlivejší vodič na dlhšej trase napríklad na dovolenku dokáže spraviť na nádrž aj 1300-1400 kilometrov. Chce to trpezlivosť, alebo takú premávku, aby sa ani neoplatilo ísť rýchlejšie, ale okolo tej 120-ky je ten motor s adaptívnym tempomatom úžasne fungujúcou kombináciou, a to obzvlášť v eko režime, kedy skôr uberá plyn a plynulejšie akceleruje. Som veľmi spokojný s touto motorizáciou.

P.s.: Koľko by to papalo v takej Octavii liftback, keby sa robila aj verzia iba s predným pohonom? Verím, že tam by sa dali bez problémov dosiahnuť aj hodnoty začínajúce štvorkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Souhlasím s výše uvedeným - bydlím v Praze a dlouhodobou spotřebu mám cca 8,3 l / 100 km. Když je ale dopravní špička a všude ucpáno a popojíždí se (Jižní spojka, Blanka atd.), tak nemám problém se dostat i nad 10 litrů... Pro jistotu bych ale zkusil něco na pročištění vstřiků (VIF, Liqui Moly apod.).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem za odpovede. 

No myslel som presne takto mesto (ja konkrétne Praha) kedy proste každú chvíľu stojíte niekde na svetlách. Napríklad dnes skoro 11 litrov, síce nebola žiadna veľká zápcha, len dosť svetiel ale i tak som z toho prekvapený :) tak asi s autom nič zvláštne nebude.

Na starom aute (nafta) vif používam, na benzínový čakám z alzy :)) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pre zaujímavosť, dnes ráno som jazdil trochu po Bratislave, hustá premávka, ale až a nejakých 200 metrov žiadne zápchy, a po 9 kilometroch bola priemerná spotreba 14 litrov. Podotýkam, že jazda s vypnutým stop-štart systémom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...