Jump to content

Recommended Posts

Posted

Pri dnesnej hustote premavky si mozme jazdu malokedy uzit ☺ 

Ale musim povedat,ze tento motor je naozaj spraveny dobre a da s nim jazdit svizne ale aj velmi usporne, podobne ako s dieslom.

ALe otazka je len kolko kilometrov takyto motor vydrzi ☺

Posted
před 3 hodinami, havrosh napsal:

Spotreba super, ale prumerna rychlost nic moc... ale na jizdu s ditetem dobry :-)

 

BTW: Chcete si jizdu uzit nebo usetrit par kapek benzinu???

 

 Přesně tak, já si užívám,ale mám průměr 8,6 l/100km  a  moc to neřeším ;)

  • Líbí se mi 2
Posted

Mimo obca 100 v obvi 60. Sem tam prerabka na ceste a auto stoji. V meste krasavec sa splha k 7 a aj na dialnici pri 130 mi aktualnu ukazovalo 7. Len ma sem tam zamrzi normal mode ako podtaca motor. Dlho nevydrzi podla mna. Ale na zaruku 100k km by mohol a potom ma netrapi

  • 1 month later...
Posted

Ahoj,

 

srovnatelná cesta a doprava mezi obcemi do Brna, spotřeba Karoq 5.0 l/100, stejná cesta a styl jízdy Skoda Rapid 1,2 TSi 81Kw, 4,8 l/100

  • 2 weeks later...
Posted

Tak zatím po 700km spotřeba 7,4, ježdění převážně po Brně, občas okolí, ale s hodně lehkou nohou, v kolonách ty rozjezdy jsou na spotřebu děs, jinak na dlouhé trasy paráda, s Rapidem 1,2 Tsi 81Kw byla dlouhodobá spotřeba nějakých 6,4. Motor 1,5 táhne snad až od 2000 otáček nějak rozoumně, Rapid už od 1500. Mám tu v Brně takový dlouhý kopec, který jsem s Rapidem jezdil v pohodě na 4ku - aktuální spotřeba nějakých 11-13 litrů, s Karokem je to na spotřebu dost podobné, akorát na tu 4ku se v tom kopci docela podtáčí a nechce se mu, takže tam občas skočí vyšší spotřeba, no čekal jsem že větší motor 1,5 to bude zvládat do kopce lépe jak 1,2, ale teda nic moc.

Posted

myslet zmamená houby vědět … :) velikost motoru na to jaksi nemá vliv, jako jeho výkon, zpřevodování, průběh točivého momentu a hlavně... váha auta :) 

 

rapid váží 1100 kilo, karoq váží 1320 kilo. rychlým výpočtem se dostaneme k tomu, že u rapida to je 13 kilo / kw, u karoqa to vychází na 12 kilo / kw. takze v podstate… zadny velky rozdil cekat nemuzes.

Posted
před 11 hodinami, Tragedie_v_JZD napsal:

myslet zmamená houby vědět … :) velikost motoru na to jaksi nemá vliv, jako jeho výkon, zpřevodování, průběh točivého momentu a hlavně... váha auta :) 

 

rapid váží 1100 kilo, karoq váží 1320 kilo. rychlým výpočtem se dostaneme k tomu, že u rapida to je 13 kilo / kw, u karoqa to vychází na 12 kilo / kw. takze v podstate… zadny velky rozdil cekat nemuzes.

 

Jasně máš pravdu, každopáně po všech těch recencích na netu kde se rozplývají jak je ta nová 1,5 v Karoqu super, sem čekal trošku víc...

Posted
On 7/31/2018 at 11:13 AM, Dzarin said:

Mám tu v Brně takový dlouhý kopec, který jsem s Rapidem jezdil v pohodě na 4ku - aktuální spotřeba nějakých 11-13 litrů, s Karokem je to na spotřebu dost podobné, akorát na tu 4ku se v tom kopci docela podtáčí a nechce se mu, takže tam občas skočí vyšší spotřeba, no čekal jsem že větší motor 1,5 to bude zvládat do kopce lépe jak 1,2, ale teda nic moc.

Pokud ti to podtaci, tak neni problem podradit rucne, pripadne prepnout na rezim sport.

 

Nedivej se na aktualni spotrebu do kopce, vypovidajici je spotreba celkova prumerna... Navic mas novej nezajetej motor, az si vse sedne tak to klesne (nijak dramaticky, ale klesne).

Tedka jsem jel Viden -> Strakonice -> Praha -> Brno -> Viden (200km po D1, jinak okresky (dalnicni znamky mam na druhem aute a tretim aute)) a spotreba 6,3

 

Posted (edited)

@Peppo To seš borec, já 8,6l/100  v modu sport, to jezdíš v modu ecco a na spotřebu a vyřazuješ do kopce? 

Já  jsem s 1,5 motorem spokojen, mouchy má, za mne lepší volba než 3válec.

Edited by cilda1
  • Líbí se mi 1
  • 3 weeks later...
Posted

1.5 TSI manual, Brno-Makarska, většinou tempomat na 130, občas vic, občas míň, 2 lidi, normál naložený kufr, zhruba hodina kolona na hranicích se Slovinskem a v Omiši. Nyní najeto 3000. Spotřeba i dálníční projev mile překvapily, i ze 130 na 160 zrychluje ještě svižně (samozřejmě do kopce je to horší).

 

IMG_20180818_120107.thumb.jpg.61b288e4c5d0b631dfff8a33c064bfc7.jpg

 

A zpět bez kolon.

 

IMG_20180826_061949.thumb.jpg.88ac593834bd9ea60f8003512fecdb4b.jpg

 

 

Posted

@Dzarin - pěkná práce :palec2: Osobně zatím nemám moc zkušeností s benzínovými turbomotory (jezdím výhradně benzínové atmosféry), ale za měsíc začnu svoji zkušenost taky tvořit. 

Teď v srpnu jsem měl na dovče půjčenou Octavii 1,4 TSi G-Tec (ale bez plynu:rtfm:), a na to, že jsme jezdili dost v horách, na dálnici a pak v Athénách, tak spotřeba byla 6,1, což mě mile překvapilo. To mi dává naději, že s Karoqem a jeho spotřebou by to nemuselo být tak hrozné. 

  • 4 weeks later...
Posted

Mám motor 1.5 TSi manuální převodovka, filtr pevných částic, MR 2019.
Auto včera ráno převzato a rovnou jsem jel na letiště do Vídně pro manželku. Najeto 500km a průměrná spotřeba 8.2 . Jel jsem docela pomalu do 110km/h.
Taková spotřeba mě docela děsí, snad se to zlepší. Výkon motoru také docela zklamání. Hlavně druhý rychlostní stupeň vůbec netáhne. Pokud ale motor vytočím přes 2500 otáček, tak už to jede docela dobře.  Odstupňování převodovky, hlavně 5 a 6 stupeň jsem moc nepochopil. Mezi 4 a 5 nevidím skoro žádný rozdíl. Typoval bych jak jeden zub maximálně :)
Stupeň 6 se dá navolit už od 60 km/h bez problému. Panel štít často hlásí, abych přeřadil z 4 rovnou na 6 :)  

 

Posted

Podobně jako @Josef Síkora mám od včerejška 1.5 s manuálem a prvních 200km převážně po dálnici proti silnému větru a pojíždění v Praze mám spotřebu 8.2. Motor je samozřejmě úplně syrový, takže ta spotřeba klesne a motor trochu ožije. Jinak to zpřevodování mi přijde lepší než třeba v Octavii 1.4 G-TEC 81kW, kde jsem při rozjezdu vždy zahrabal, pak to vystřelilo. 

Po městě se dá v pohodě jezdit na 4. Jinak na dálnici i proti větru auto jelo pěkně, zrychlovalo slušně i ze 130km/h na 6.st. Samozřejmě hodnotím to v kontextu toho, že jsem zvyklý na atmo motor se 130k a 165N.m.

Posted

Treba sa opytat sudruhov zo Skoda auto ako mysleli tie tabulkove spotreby co  uvádzaju . Som zvedavý či ich upravia  aj po novej homologizacii kde sa meria realnejsie a aj dlhsie.

Posted
před 53 minutami, Peppo napsal:

Treba sa opytat sudruhov zo Skoda auto ako mysleli tie tabulkove spotreby co  uvádzaju . Som zvedavý či ich upravia  aj po novej homologizacii kde sa meria realnejsie a aj dlhsie.

Já jsem dostal od prodejce certifikát kde máš spotřebu paliva po novém měření a je vyšší. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...