Přejít na obsah

RS 245 vs RS 220 výkon


9300

Doporučené příspěvky

Zdravím,

před pár dny jsme si vyzvedl svoji RS245, motor samozřejmě ze začátku šetřím, jen jsem chtěl zkusit  výkonnostní rozdíl oproti kolegově RS 220 2014, no a musím říct že u 220 je zrychlení pružnější (na 3 zrychlení z 80 na 130 např) je tam opravdu znatelný rozdíl, není to pouze můj názor. U nových aut by neměl být výkon omezen nebo se pletu?

 

Předem děkuji za každou reakci. :-)

 

EDIT: oba jsou to manuály

Editováno: , autor: 9300
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne jak rika Habi, take mam tu zkusenost. Nicmene je pravda, ze tam jisty rozdil je. Mam znameho jednoho nejmenovaneho novinare z jednoho velice znameho online motomagazinu. Delali na trati v Moste porovnani RS230 po FL a RS245. Obe zajete (cca 5tkm) a celkovy vysledek byl, ze diky zprevodovani a o neco nizsi vaze RS230 te 245 na rovinkach pomerne razantne ujizdela. Nezachranilo to ani to, ze 245 byla o neco rychlejsi v zatackach. Celkovy vysledek byl u kazdeho kole lepsi pro 230tku. Tehdy se to resilo se Skodovkou, jak je to vlastne mozne a ta se nedobrala zadneho vysledku. Vysel tedy clanek bez porovnani casu na trati :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto uz prestan, jsi fakt neskutecnej. Tohle zacina byt na ban. Bavime se tu o srovnani vykonu 2 variant benzinoveho dvoulitru RS a ty sem opet, jako vzdy zacnes kecat svoje subjektivni “nazory” (hejty) na Skodu. Kdo se Te na nejakou Cupru ptal?? Nekdo proste Seat nechce, uz to pochop. Na tomto foru jsi jen a pouze z duvodu hejtu na Skodu. Coz jestli ti stoji za cas a namahu, tak mi to pripadne spis jako nejaky komplex, nez opravody dislike Skody. Vykon je jaky je. Ja si svoje RS nechal poladit od APR a jsem spokojen. Nicmene to sem nepatri. Jen chci rict, ze Tvuj offtopicovy hate ve vetsine temat je uz pro smich. O to vic, ze se Seatem... A 2 roky starej Golf je zase lepsi, nez Cupra co. Kdyz bych tedy chtel hatchback, tak sahnu rozhodne po nem (pripadne Variant).

 

Bojler: jj myslis zabeh, to ano. Nicmene takovy rozdil to udelat u dnesnich motoru nemuze, navic jak sam vidis, tak tento “problem” u RS245 je. Zabeh je hlavne dulezity pro zivotnost motoru.

 

 

  • Pozitivní 6
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, kokta7 napsal:

RS245 jsem měl půjčenou na 4 dny a stále malý výkon, jízdní vlastnosti v apexech stále o hodně horší(na autě byly PZERO).... 2,5 roku stará cupra stále má lepší parametry.

 

Přečti si článek v posledním vydání v tomto časupisu Leona porazil i Hyundai, protože Cupra jaksi

přestala brzdit. Výkon u vozu možná dobrý, ale potřebuješ ho také zastavit :D

485ae985-2522-4f37-862d-d8912bd85678.png

Editováno: , autor: Boleslavák
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Porad ovsem nechapu, proc tu teda jsi. Kdyz je Skoda tak desna a vzdy si najdes cas na nesouvisejici hate a na pripomenuti, ze mas jakousi Cupru (navic ta je jiz dnes taky jinde ;)). Opravdu to tu nikoho nezajima a nebavi. Pokud nemas nic k tematu, tak bud se bez uspokojovat na forum Seatu a nebo si tady v sekci hospoda zaloz tema “koktuv koutek uspokojeni” a tam si hazej svoje hejty. Nikdo to cist nebude a Ty budes mit radost, ze jsi pohejtil na skodovackem forum. Ja tedy koncim s OT a ostatnim doporucuji to stejne, jinak kokta nepochopi, ze nas jeho Seat nezajima :D

PS: neskodilo by trocha koncernove znalosti a ovedomit si, ze kdyby nebylo Skodovky, tak tu dnes jiz Seat par let neni. To se to ale hejti.

  • Pozitivní 3
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, iphonik4 napsal:

Bojler: jj myslis zabeh, to ano. Nicmene takovy rozdil to udelat u dnesnich motoru nemuze, navic jak sam vidis, tak tento “problem” u RS245 je. Zabeh je hlavne dulezity pro zivotnost motoru.

 

no bohuzel ten rozdil byt muze, tocim pomerne dost aut a stejne motorizace ve stejnem vyrobnim obdobi jednou napric firmou pomerne dost odlisne. tim ovsem nerikam, ze za tim nejsou dlouhe prevody. auto se da kazdopadne zajet pomerne vyrazne odlisne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajimave. Je pravda, ze ja u svoji v prubehu zabehu pozoroval narust vykonu. A to jsem ji poprve dal za usi ve 3.500 km. V cca 7.000 zacala jet uplne jinak no. Nicmene jsem netusil ze i po zabehu jsou takove rozdily. Tak ci tak pripad, ktery jsem rekl byla obe novinarska auta, takze predpokladam, ze zabeh mela stejny... [emoji3] [emoji3]

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prvni zkusenost jsem takhle mel v dobe, kdy se do prace koupilo naraz asi 20 Superbu - stejna motorizace a stacilo zkusit tri ruzne kusy a rozdily byly. To same pak v dalsich autech, kde jsem se na to i vic zameroval. Spatnym zachazenim a jizdnim stylem jde auto s 85kW zabit tak, ze na dalnici neudrzi 140km/h do kopce. Kdybych nezazil, neuverim. Ale to uz je mimo tema.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...