Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Placka1

Tandemove čerpadlo únik nafty či oleje

    Doporučené příspěvky

    Vloženo (upraveno )

    Ahoj škodaváci, měnil jsem těsnění pod dandemakem protože nafta či olej prolínal a bylo dosti viditelné. A po pár set km se to objevilo znovu. Řekl bych že je to nemoc PD motoru. Těsnění plechové. Nemáte s tím zkušenost někdo?

     

    Editováno na Placka1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Myslíš těsnění mezi hlavou a tandemovkou, nebo pod víkem tandemovky?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Párkrát jsem měl tandemový čerpadlo dole, ale většinou to bylo v rámci výměny těsnění pod hlavou válců. To těsnění jsem dal vždy nový a nikdy nebyl problém.

    Vzhledem k to mu, že je tam plechový, prolisovaný těsnění, tak dosedací plochy musí být čistý a hlavně nepoškozený, pak to musí těsnit.

    Pokus se tam např. při čištění udělají vrypy, tak bude asi problém a nejhorší je, že vzhledem k tlakům paliva co jdou z tandemovýho čerpadla, tak nějaký klingerit nebo něco podobnýho tam neobstojí. 

     

    Na svým autě jsem přetěsňoval to plechový víko dandemovky LUK a tam jde místo plechovýho těsnění dát klingeritový, protože tady je tlak jen co dá podávačka v nádrži, tedy asi 0,5 -0,7 baru.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Taky jsem už měnil to těsnění v práci kdysi a zákazník už nepřijel. Teď jsem to vyměnil na dvou vozech se stejným motorem a prolíná to zpět. Čistil jsem to hadříkem jen od oleje. Tak že vrypy nemohou být. Jelikož nemám momenťák tak jsem si šrouby označil a dotáhl na značku plus trochu více. 

    Ten kligerit co ty píšeš to je to těsnění z "gumy? " Koukal jsem na něj na internetu. Byl by lepší než plechové? Ještě jsem přemýšlel, že bych tam dal slabou vrstvu silikonu. A jestli mě to nase.. tak to asi udělám :D. Nechci riskovat olej v naftě i když tam kde to uniká tak je tam přívod a odvod nafty aspoň myslím. Jinak děkuji za odpověď .

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Klingerit není guma. Je to spíš podobné azbestu. https://www.google.cz/search?q=klingerit&rls=com.microsoft:cs-CZ:IE-Address&dcr=0&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi6urTV4OvZAhXByaQKHdrpCXgQsAQIUQ&biw=1911&bih=976

    S tandemovým čerpadlem zkušenost nemám, ale s klingeritem jo. Myslím, že utěsní cokoliv. Jen při vysokých tlacích bych volil co nejtenší, asi 0,5 mm, a dostatečně rovnoměrně stáhnout.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ano už vím o co jde, většinou na EGR ventil se pouziva. Dík za odepsání 

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nemá s tím mým problémem ještě někdo zkušenost? Neviděli jste to u svých TDI ? A jak jste to řešili ? 

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×