Přejít na obsah

CITIGOe iV


Ady2410

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

No cena cca 2 x vyšší než obyčejné Citigo se spalovacím motorem ??? Svět se asi zbláznil, nebo jak jsem psal někde jinde zde na fóru, tak vlastnit automobil v budoucím  čase, bude jen pro bohaté snoby. Ale asi to tak mocní tohoto světa chtějí, že se tak protěžuje elektrifikace. A tak třeba  touto cestou chtějí asi radikálně snížit počty aut na planetě. Kdo bude chtít jezdit, tak jen sdílená auta, nebo platit za vlastní stroj jak mourovatej......... No potěš koště!!!!!?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono to má dvě strany mince, ano, drahé to je, to bez debaty, na druhou stranu to má dvojnásobný dojezd proti eUP!, výkonnější motor a ten při uvedení stál myslím kolem 630tis, minulý rok kolem nějakých 550tis. A i v základu bude mít elektro nejspíš věci jako automatická klimatizace, vyhřívání sedadel (většinou to elektromobily mají kvůli úspoře). A s podobnou výbanou vyjde 1.0 MPI ASG na nějakých 280tis ceníkově. takže to taky není 2x tolik (ale ano, bude záležet co bude ten základ u eCitigo, toto je jen spekulace, ale očeklával bych stejnou výbavu jako u toho eUP!u).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže trochu jinak. Dle mého názoru eUP předražený, ECitigo drahé, aspoň na to, co tahle auta umí a to vzhledem k jejich ekvivalentům se spalovacím motorem. Jako koncového zákazníka, který to všechno tvrdě platí, mě tzv. zelená demagogie může drbat někde nahoře na zádech............Jak to tak sleduji, tak nás média pomalu zpracovávají a za nějakou dobu všichni svorně budeme tvrdit, že ta cena je vlastně odpovídající. Samozřejmě každý na to má svůj názor, ale mě tahle mediální demagogie celkem vadí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, tak ta cena je pro běžného zákazníka vysoko, ale na elektromobil to není až taková hrůza. Spíš jsem to myslel tak, že ta cena za poslední roky dost klesla a pokud bude klesat dále... Toto je stejně spíš určeno tam kde jsou dotace, pak to může mýt smysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neovládá dnes Čína (nebo aspoň dělá vše proto, aby ho ovládla) světový trh s výrobou baterií pro elektromobilitu? Aby nám v budoucnu tady nenabízela např. jejich variantu čínského eCitiga za jejich výrobní ceny i s potřebnou ziskovostí třeba např. 200.000 - 250.000,- Kč. To by se koncern VW a nejenom on, asi divil. I když na tohle taky existuje obrana např. cla že. A to prý existuje volný trh!

Prostě mi nejde pořád do hlavy ta zelená politika EU, hnaná stále rychlejším tempem přes restrikci  motorismu. Nemyslím si, že to je ten zásadní a velký problém, který by měl  tento dnešní svět řešit. Připadá mi to, že je to jen forma obživy pár tisíců vyvolených sedících v EU a jejich stáda úředníků.  

Takhle někdy v budoucnosti bude dnešní eCitigo jen raritní kousek do sbírky k nějakým dalším autoveteránům?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ona celá ta dnešní energetická politika  Němců a potažmou  i z toho vyplývající výrobní budoucnost VW a tím i Škodovky  je nějaká divná a na pováženou a moc mi to logikou nezavání. A to ani nemusím číst články na webech, nebo hledat jiné informační zdroje. Stačí používat tzv. selské logické uvažování a pořád mi tam něco nehraje a nesedí. Psal jsem to tady již vícekrát a nemůžu se zbavit divného dojmu, že to bude pro Němce, potažmo pro VW a i pro Škodovku průser.

A jak jsem řekl dříve, pořád si myslím, že  eCitigo bude  v budoucnu raritní sbírkový kousek, doporučuji majetnějším kupovat do sbírky unikátních vozů. ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doufáš marně - ano, je to děs, nejvíc ta maska. Zvítězila opět ekonomika, přeci nebudou dělat nový nárazník, když se jedná o výrobu na dva roky. A možná ten největsí děs, maska, má být designovým přechodem mezi spalovací a elektrickou érou, aby si lidi zvykli na design vozů bez mřížky chladiče, která je na autech víc jak 100 let..    

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...