Jump to content
Ady2410

CITIGOe iV

Recommended Posts

Dneska jízda asi tak 10 km.Dálnice,okreska 3 třídy a město.Tahá to pěkně odspodu z rychlosti 50 na 90.Na dálnici to jezdí taky dobře.Jel jsem i 130-maximální rychlost a v pohodě.Filtrace nerovností OK na každém povrchu.Blinkry v zrcátkách super.Lane assist ani jednou nezablikal.Do města ideální a po okolí také.Celkově spokojenost.Moje třetí jízda s elektromobilem po Peugeotu iOn a BMW i3 REX.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A teraz napis kolo % baterky si mal pred. Jazdou a kolo po nej. 

Edited by atlan

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nevím,ale při 130 to dost klesalo dolů.Navíc to bylo ráno po 8 hodině a to bylo kolem -4 stupňů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nech sa páči - poriadna recenzia v CZ jazyku (aj s diskusiou):

https://youtu.be/vRsPSDt4t-s

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty vole, on tam nabijal z 20% na 99% na CCS rychlonabijacke 2 hodiny a 38 minut !?

 

https://youtu.be/vRsPSDt4t-s?t=1264

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

denial - áno... Ono sa to normálne nenabíja na 100%, to je fakt, ale tak chcem ísť poriadne dlhú cestu tak to chcem aj narvať čo to dá, no a hodinu a pol kvôli 200km sa mi zdá dosť... Za hodinu to ale nabilo na 80% v pohode, to je tiež dosť kilometrov. Je to mestské auto, no... A hlavne - čo by sme chceli za tie peniaze. (Tesla stojí násobne viac)

Edited by TTRapid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obrázok CitiGo ktoré bolo vystavené na malom elektrosalóne dnes v Bratislave. Oproti e-Up-u to vyzeralo ako úplne základná verzia - všade len čierne plasty (kľučky, spätné, a to cenovo sú na tom cca rovnako...). Neviem či aj predné svetlá neboli slabšie. Na technike to nič nemení, ale ľudia dnes dajú na dojem a ten bol trochu "chudobný".

Share this post


Link to post
Share on other sites

on má každý trh postavenou výbavu jinak.

Snad jen v ČR je Citigo iV rovnou v plné výbavě

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je nechutný termín, v té době už bude cena elektřiny pro elektromobilu vyšší než za naftu nebo benzín 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak Citigo se nestíhá vyrábět, je plno předváděček, které budou k mání stejně až v půlce roku, spousta prodejců ji mělo ve své garáži už na začátku prosince. A teď ty auta chybí. O e-Up ani Mii není takový zájem, dokonce Seat uvažuje, že ho u nás ani nebude prodávat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ďalšia recenzia - roadblog.cz :

https://www.youtube.com/watch?v=boEpOYqxaKw
Na rozdiel od Electro Dad je toto kanál pre všetky autá, nie iba elektrické, takže aj diskusia tu bude iná...

Snáď tam nájdete dajaké informácie.

Edited by TTRapid
doplnenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zajímavé, že první testované auta měli ve volantu plaketu iV a teď jí žádné dodané auto nemá. Jinak nějak zmizela z Google play aplikace Move&fun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak nám od ČEZu došel čip na nabíjení na veřejných stanicích po dobu 1 roku zdarma, aktivace trvá 1 měsíc :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes jsem se u prodejce konečně  projel a pocity jsou smíšené. Je to zvláštní to ticho při rozjezdu, super zrychlení, potřeba myslet úplně jinak, řadit B, zbytečně nebrzdí atp. No jako hračka ano, na ježdění rozhodně ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaroslav75 - každý má svůj názor a je to jeho rozhodnutí, myšlení je pořád stejné, pokud jezdíš ekonomicky tak jezdíš stejně jako s elektromobilem a najedeš na jedno tankování , nabití hodně ale můžeš taky jezdit od benzinky  k benzince nebo od zásuvky k zásuvce. Rozdíl samozřejmě je, že klasiku natankuješ za pár minut a elektriku za pár hodin ale o tom to je, takové auto si kupuje ten  co mu to vyhovuje. Tohle CG je stavěné na ježdění kolem komína ale to si myslím je jaká koliv verze CG.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To souhlasím, i když  každé Citigo jede jako z parku, není to dálniční maratonec. e iV může koupit ten, kdo je solárním baronem, exhibicionistou nebo prostě neví co s penězama a časem. Je to prostě úlet. A to jsem nezmínil značně tvrdší a hrkavější podvozek než naše firemní CG se sportovním podvodem a stejně jako e iV 16" koly, s kterým jsem najezdil vcelku dost km. Holt hmotnost baterek je znatelná. e iV jednoznačně chybí pádla pod volantem pro "řazení" do B, resp. volbu stupně rekuperace. S mojí výškou 189 cm je volič hodně nízko, u robotické převodovky je toto v pohodě, ale u e iV, kde je třeba s voličem "pracovat" mi to vadilo. Abych jen nekritizoval, palubka s 3D efektem fólie, panel s rádiem z UP!u, blinkry v zrcátkách a lane asist, super posun, kvituji, jen ta kontrolka nad vnitřním zrcátkem je tak trochu jako v korejích před deseti lety.

Edited by jaroslav75
  • Like 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proč si myslíš že iV si koupí někdo kdo je jak ty říkáš  solárním baronem, exhibicionistou nebo prostě neví co s penězama a časem? Článků kdy se ti iV vyplatí je spousta (porovnání klasického CG vs CG-iV) Při našem firemním nájezdu jsou náklady zpět za cca 2,5 roku pro někoho cca 100tis km. Jinak v zimně nás teď stojí 1km na iV 33haleřů průměrná spotřeba 15kW.

To jsem nezapočítal, že když mám auto ve firmě neplatím silniční daň, dálniční známku což u nás úsek Ostrava - Frýdek Místek vyžaduje, stání v modré zóně za dáčo a momentálně mohu tankovat 1 rok u ČEZU za děkuji.

Samozřejmě je jasné, že ne každému vyhovuje posed za volantem, mne osobně taky chybí možnost si volant více přitáhnout k tělu, co se týče klacku tak pokud si vyšší může to činit problémy, já používám rekuperaci č 4 tak stačí klacek dát jen dopředu a on si to sám přepne na č. 4 čili (B). Kaplička na zrcátku mohla být asi vyřešena efektivněji ale je podobná z Tiguana, já bych třeba než lane assist přivítal city safe

Podvozek si myslím, že je naladěn podobně jako klasické CG. Máme obě CG na 16" kolech a žádný masochizmus to není, teda aspoň pro mne ne. A to mám druhá kola 16x7" obutá na 195/45. Můžeš to dát na 14" a bude to jak kačenka na vodě :-) Jinak i3 od BMW na 19" kolech a galuskách to je tvrďárna :-)

 

Ale je to pořád dokola :-) za tebe prostě ne, nekoupíš si ho nebo vaše firma a za mne prostě ano a dává nám iV smysl.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Súhlasím z môjho pohľadu optimálne auto do mesta s minimálnym nákladom a odpisom do 2 rokov, nič lepšie na trhu momentálne nie je, pre podnikateľa a 95% nájazdom v meste pre servisnú činnosť.

Odoslané z LIO-AL00 pomocou Tapatalku
 

Edited by Pawouk
Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 1 hodinou, h2o napsal:

Proč si myslíš že iV si koupí někdo kdo je jak ty říkáš  solárním baronem, exhibicionistou nebo prostě neví co s penězama a časem? Článků kdy se ti iV vyplatí je spousta (porovnání klasického CG vs CG-iV) Při našem firemním nájezdu jsou náklady zpět za cca 2,5 roku pro někoho cca 100tis km. Jinak v zimně nás teď stojí 1km na iV 33haleřů průměrná spotřeba 15kW.

 

aby ses nedivil, to co píšeš je nyní, při současných cenách el. energie a bez spotřební daně o které už se začíná hovořit...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By PTiCA
      U nového elektrického modelu Citigo iV se udává u motoru s kapacitou 36,8 kWh dojezd 225–274 km v cyklu WLTP.
       
      Nevíte co přesně obnáší cykl WLTP? Jaký je postup testování?
    • By micka
      Ahojte, prosím o radu ohledně fungování zamykání. Mám centrál, ale bez dálkového ovládání. Pro odemknutí kufru a spolujezdcových dveří musím: 1. odemknout klíčem řidičovy dveře, 2. zapnout zapalování(!), 3. zmáčknout tlačítko odemknout na dveřích.
      Pro zamknutí všech dveří a kufru stačí zamknout dveře řidiče. Pokud pak auto rychle (v rámci vteřin, max minut) odemknu, odemkne se vše. Po čase se ale odemknou už jen řidičovy dveře.
      Je to standardní chování, nebo se s tím dá něco udělat, aby se vždy odemklo vše? Štve mě to hlavně kvůli přístupu do kufru, protože předtím musím vždy vlézt do auta a zapnout zapalování.
      Vím, že u aut co nemají centrál se dveře spolujezdce ode/zamykají klikou zevnitř, ale kufr se odemkne spolu s dveřmi.
      Mám VW UP 3dv. 3/2012. 
      Díky.
    • By _Denis_
      Prodám 3-ramenný kožený volant pro vozy Škoda s multifunkcí - původem z Octavie III.
       
      Perfektní stav, najeto cca 40.000km. 2 povrchová poškození kůže, jedno vlevo, druhé dole (viz. foto). Plně funkční multifunkce bez jakéhokoli "oleštění".
      Prodávám bez rámečku a bez airbagu.
      Původní cena 3.500,- Kč za volant a 3.000,- Kč za multifunkci.
      Nyní 990,- Kč za volant a 1.490,- Kč za multifunkci.

      Zájemci prosím pište SZ, nebo volejte. Dotazy rád zodpovím.
      Osobní předání možné na Frýdeckomístecku a po dohodě výjimečně také blízké okolí, jiné lokality možno pokrýt Českou Poštou.
×
×
  • Create New...