Jump to content

Recommended Posts

Skor by som si vedel predstavit obmedzovac nastaveny na 60 a ist podla premavky, ako tempomatom na 50 v meste. Inak na tych spatnych zrkadlach nieco bude, nie som sam, co si vsimol, ze treba davat obrovsky pozor a jednoducho v nich nevidno vsetko. Ostatne auta ich maju asi lomene na eliminaciu mrtveho uhla, tu pravdepodobne dali len obycajne zrkadlo.

Link to post
Share on other sites

Ja mám nastavené 55km/h tachometrových, aby to bolo v reále tých 50 a nikoho som tým neobmedzoval...? Zrkadlá sa mi zdajú v pohode... Pred tým som mal Citroen C3 Picasso a vôbec som si nevšimol, že by Citigo bolo horšie... Pozeral som na opotrebenie pneumatík a zdajú sa byť zjazdené rovnomerne. Ale je pravda, že pri nájazde 8600km je to ešte skoro hodnotiť...

Link to post
Share on other sites

Ondřej Hluchý píše: Ja mám nastavené 55km/h tachometrových, aby to bolo v reále tých 50 a nikoho som tým neobmedzoval...? Zrkadlá sa mi zdajú v pohode... Pred tým som mal Citroen C3 Picasso a vôbec som si nevšimol, že by Citigo bolo horšie... Pozeral som na opotrebenie pneumatík a zdajú sa byť zjazdené rovnomerne. Ale je pravda, že pri nájazde 8600km je to ešte skoro hodnotiť...

 

Tempomat používám naprosto stejně, zapnu těsně před obcí a nechám to jet. Dneska měří alespoň u nás ručními přístroji schovaní za rohem domů v kdejaké vesničce. A pak když nespěchám na poloprázdné dálnici nastavím 110 abych byl nad 3000 otáčkami a nechám to jet.

Jinak zkus pro zajímavost pokud někde sjíždíš prudší kopec nastavit před ním třeba 70 a jestli zrychlí bez nastavené rekuperace a pak druhý pokus s nastavenou. Zda se to prostě bude chovat jinak.

Já s CNG když mám třeba nastaveno 90 a sjiždím prudší kopec kde se nezatáčí tak to nechám, ono se to rozjede třeba na 105 a pak si to zase tempomat chytne na té 90.

 

To xxc: Já mám CG 2012 a tam je levé zrcátko rozdělené na dvě části, přesně pro eliminaci mrtvéhu úhlu. Je to na novějších nějak jinak, protože jak píši, dnes jsem si to na dálnici ověřil, žádné auto se mně neschovalo tak, abych ho neviděl buď v zrcátku nebo periferně vedle sebe.

Edited by HWSpeedy
Doplnění citace
Link to post
Share on other sites

Ahoj. Dnes som mal možnosť otestovať ten tempomat pri prejazde obcou Prašník, ktorý je fak dlhý a plný všelijakých prevýšení, klesaní, roviniek a tempomat držal zvolenú rýchlosť úplne bez problémov aj v prudšom klesaní. A pri tempomate je jedno, či mám zvolený režim D, či B, auto udržuje nastavenú rýchlosť. Počítam, že ten kopec by musel mať klesanie väčšie ako 20%, aby som tomu systému rekuperácie, ktorý tempomat využíva musel nejako pomáhať brzdením pomocou brzdy. Samozrejme, ak by som letel dolu ostrým kopcom 110 a chcel hneď spomaliť na 50, tak len rekuperácia na to stačiť nebude. Ale pri predvídavej jazde je to v pohode. Pri tempomate v spaľovacom aute by motor nemal takú brzdnú silu a musel by systém zapájať aj brzdy. Tu v elektrickom Citigu by možno brzdy prišli na slovo len vtedy, ak by batéria bola príliš nabitá a nedokázala by prijať zrekuperovanú energiu... Takže asi tak...?

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By PTiCA
      CITIGOᵉ iV je první sériově vyráběný, čistě elektrický vůz ŠKODA, který je poháněn výhradně elektromotorem o výkonu 61 kW. ŠKODA CITIGOᵉ iV tak nabízí i lokálně zcela bezemisní jízdu při nízkých provozních nákladech. Díky kompaktním rozměrům a dynamickému elektromotoru je vůz CITIGOᵉ iV skvěle připraven pro provoz v moderních městech. Oproti svému předchůdci s konvenčním spalovacím motorem se může pochlubit skvělou nabídkou prostoru a také řadou novinek v oblasti bezpečnostních asistentů, infotainmentu, konektivity a v oblasti techniky. Nové elektrické CITIGOᵉ iV vás vážně dokáže překvapit!
       
      TD-CITIGOe-iV-cz.pdf
       

    • By BigFoot007
      Ahojte,
       
      Chcem sa opytat na Skoda Connect v elektrickom Citigu (bude kupovane na Slovensku).
       
      Je uz v aute stavana SIM karta alebo musim do auta vlozit svoju SIMku?
       
      Ako to funguje do buducna? Predpokladam ze prvy rok, mozno dva by sluzba mohla byt v cene vozidla a neskor si za danu sluzbu zaplatim (predplatim)? Co to zhruba stoji?
       
      Aby som vysvetlil dovody, pride mi fajn mat moznost vychladit/vykurit auto na dialku, ako jaj moznost zapnut/vypnut nabijanie na dialku.
       
      Vopred dakujem za akekolvek info.
       
    • By jurajsunjb
      Ahojte aké sú reálne dojazdy na jedno nabitie? Ďakujem.

      Odoslané z LIO-AL00 pomocou Tapatalku
       
    • By Daniel Zikmund
      Zajímalo by mě, zda někdo z přítomných majitelů CItigoe iV (nebo znalců Škoda) nemá informace ohledně ceny předepsaných servisních prohlídek? Jedná se o elektroauto, kde jsou obvykle servisní úkony levnější, tudíž i garanční prohlídky odhaduji na méně. Zvažuji pořízení Citigoe iV na operativní leasing a zvažuji, zda zahrnout servis - ten rozdíl v ceně může být 300 - 500 Kč/měsíc (v mém případě 500 * 48 měsíců = 24 000 Kč) a odhaduji, že když si garančky (dle servisních intervalů každé dva roky, tedy 2x za období mého OL pronájmu) zaplatím sám, tak budu na 1/4 ceny.
       
      Děkuji za informace!
    • By jurajsunjb
      Super, uvazujem ze kupim aj wallbox, nakolko to bude sice moje prve auto na elektro, ale do buducna uz neplanujem kupovat spalovaka, takze wallbox sa hodi. Len ma zaraza ta cena wallboxu, videl som aj lacnejsie alternativy , i ked podla info je v cene zaratana aj instalacia a obhliadka, takze este sa rozhodnem ci kupim original alebo si kupim lacnejsie od ineho vyrobcu a kamarat elektrikar zapoji.Ako dlho sa realne nabijalo na klasickej 220V zasuvke? Aplikacia funguje Ok na vzdialene vyhrievanie vozidla a kontrolu nabitia? Musi sa platit nejaky poplatok na rocnej baze za aplikaciu?Je mozne cez SIMkartu vyuzivat v aute aj internet ako pri triede Super B a myslim ze je to mozne aj v novej Octavii? Moj predajca ma dost slabe info zatial, ze vraj aj celkovo v SR su tieto info poskromne, comu nejako nechapem preco, ale sme v tej vychodnej europe kde sa v BA to auto vyraba takze neviem kde soudruzi  udelali chybu :) Dakujem za info. Juraj.
×
×
  • Create New...