Přejít na obsah

Vybitá autobaterie - jak otevřít auto


mnagos

Doporučené příspěvky

před 8 minutami, LucasCZE napsal:

Vlez pod auto a napajeni pripoj na alternator, tam by ses mel dostat. Jestli mas kryt pod motorem, tak ten musis sundat... Nejdriv ale zkus, jestli nemas dost proudu na otevreni kufru. Ten nepotrebuje tolik stavy... ;)

Jsem myslel, jestli nevíte nějakej fígl, jak tu kapotu otevřít. Lehat pod auto, je jako to poslední, co by jsem dělal. Jinak jsem elektrikář a kam co připojit vím moc dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím všechny potřebuji poradit, mám RS O2 před faceliftem motor bwa bez jakéhokoliv zámku ve dveřích, stalo se mi že jsem zaparkoval zapomněl vypnout světla takže svítili parkovačky, druhý den vybitá baterie a bez zámku není možné se do auta dostat. chci jít cestou nejmenšího poškození a pokud to je nějak možné nerozbíjet okýnko. Tudíž následně proběhly tyto pokusy:

 

Sundán spodní kryt motoru vytažené světlo to u baterie tudíž přístup na baterku, baterku jsme dali nabíjet ale klíčky bohužel nefungují bliká na nich červené světýlko nejspíš došlo k rozhození kódování, vlivem vybité baterie nebo nevím ale přijde mi nesmysl aby se toto stalo pokaždé když se v autě vybije baterie aby nebylo možné se tam dostat a vybíjet okýnko. Jediné co se stane když se baterie odpojí začne houkat alarm, tudíž se nedostanu ani do auta ani nelze otevřít kapota což by asi stejně nepomohlo když nejdou klíčky, i jsem pro jistotu zkusil vyměnit baterii v klíčku a nic. Zkoušeli jsme jít alespoň po lanku na otevření kapoty dírou od světla a zkusit otevřít alespoň kapotu ale bezúspešně je tam to pitomé saní do masky a přes to ruku už  dál dozadu nikdo nedáme. 

 

Existuje ještě nějaký možný šetrný způsob jak se dostat dovnitř bez rozbití okénka?