Jump to content
s-tony

Výměna motorového oleje

Recommended Posts

Ahoj, já jsem objednán na příští týden na první garančku po dvou letech. Cena odhadovaná 5500kč, při donesení vlastního oleje cena cca 2000 + poplatek 300kč+dph za ten vlastní olej. Tak uvidím jak to nakonec bude. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě dotaz k mému předchozímu příspěvku, odkud / jaký olej kupujete? Ze servisu napsali, že to musí být 0W20 Longlife 4, ale mám docela problém ho najít a kolik by ho mělo být? 4 nebo 5 litrů?

 

Je to např. tento? 

CASTROL EDGE TITANIUM FST, LL IV Motorový olej

Případně

TOTAL QUARTZ INEO LONG LIFE

Díky moc

Edited by SamotCZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SamotCZ to ti odpověděli zvláštně. Předepsaná je jen norma, pro prodloužený interval 508.00 nebo 504.00, což bys měl najít i v manuálu. 0W20 to být nemusí, ale dávají ho ve výrobě kvůli emisím. Oba tvoje oleje normu splňují.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já odpověděl, tak jak jsem odpověděl, z prostého důvodu. Teď, když jsem byl na první prohlídce, ano, již mám 30k najeto, servis se cukal s vlastním olejem. Tak jsem sehnal originální VW 0w-20, a bylo po cukání 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

@petercheco měl jsem na mysli ten servis. :-) Jo, to je paradox...koupíš u nich origo olej a hned ušetříš hromadu peněz.

 

Taky žvažuji, co bude TSI chutnat víc, jestli 0W30 nebo 0W20. V SM testu to nevypadalo, že by motor trpěl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PLNĚ SYNTETICKÝ MOTOROVÝ OLEJ CARTECHNIC LONGLIFE III 5W-30 (1 L), SPECIFIKACE VW 504.00/507.00

PLNĚ SYNTETICKÝ MOTOROVÝ OLEJ CARTECHNIC LONGLIFE III 5W-30 (1 L), SPECIFIKACE VW 504.00/507.00

Longlife III je vysoce výkonný lehkoběžný motorový olej se syntetickými technologiemi. Je speciálně vyvinut pro benzínové a dieselové motory vozů skupiny VW s prodlouženým intervalem údržby.
Longlife III je vysoce výkonný lehkoběžný motorový olej se syntetickými technologiemi. Je speciálně vyvinut pro benzínové a dieselové motory vozů skupiny VW s prodlouženým intervalem údržby.
Vlastnosti:
Snižuje spotřebu paliva a tvorbu emisí.
Dlouhá životnost motoru díky výjimečné ochraně proti opotřebení
Lehký běh motoru a rychlé dodání oleje při nízkých teplotách.
Vhodné také pro vozidla s filtrem pevných částic.
Mísitelný se srovnatelnými motorovými oleji s příslušnými specifikacemi.
Specifikace a schválení: ACEA A3/B4-04/C3-04; VW 504.00 a 507.00

  • Kód zboží: 2204070
  • Výrobce: NĚMECKO
  • Cena s DPH: 160,-  (6,22 €)
  • Cena bez DPH: 132.23 Kč
  • Dostupnost: skladem
Ceník poštovného

NOVÝ DÍL

KS
 
PLNĚ SYNTETICKÝ MOTOROVÝ OLEJ CARTECHNIC LONGLIFE III 5W-30 (1 L), SPECIFIKACE VW 504.00/507.00(24919)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky mám tento měsíc první garančku s Rapidem 1.0 TSi 70 kw. Jsem upřímně zvědav co tam dají, zda 5 nebo 0-W30. Je možnost výberu, nebo to mají servisy jasně dané? Jinak pokud tam dají 0-W30, je asi lepší pak po roce sám vyměnit a dát 5-W30 ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dají to co budou mít dle předepsané specifikace VW a mě dali 5w30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak už mám asi měsíc po garančce. Olej dali 5-W30 longlife. Zeptám se (možná hloupě) na otázku. Plánuju po roce nebo max. 15 tisících km vyměnit olej sám (protože do další garančky za dva roky se najede víc jak 30 tisíc km).

 

Zajímá mne, zda je longlife olej v něčem jiný o proti běžnému ? Nebo je longlife špatný ? Trochu si říkám, že asi ne, když tam bude max. 15 tisíc km.

 

Díky 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buď si zpětně přečti a vyhodnoť co je na fóru o LL anebo si ho po 15.000 vyměň jako ostaní sám, nic tím nepokazíš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LL olej bude lepší než klasický, ale oni on si neudrží svoje vlasnosti po 30 000km a 2 roky.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konečně se chystám na první výměnu oleje, ještě před prohlídkou. AS bere vlastní, ale že prý "když je to první výměna, tak by bylo lepší, aby tam dali jejich." A při dotazu na záruku měli celkem kecy, že když vznikne vada související s olejem, tak za ni neručí.

Je nějaký relevantní důvod nechat to poprvé na nich, nebo je zbytečné to řešit a když si pohlídám, aby poznačili přinesený typ, tak se nemám čeho obávat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je jasné, že jim jde o peníze, ale protože je to ještě v rámci záruky, tak bych je tu první výměnu nechal udělat komplet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V rámci záruky to bude i potom, páč je 5letá. Jako je mi jasný, o co primárně jde...jen jestli mi něco neuniklo...Jaký olej tam dají, to vím přesně a mají marži asi 500 Kč na litr.

Edited by Twisted

Share this post


Link to post
Share on other sites

První nebo 3ti pořád je to to same...

Snaží se jen lidem prodat 3x předražený olej a ostatní ND máj taky 2x předražený....

To co se snaží bych nazval snahou o přivlastnění si cizích věci mimo noc...

Řešením je dovézt do asi

všechen předvídatelný matros a platin jen práci.... 

 

Edited by zwan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já si nosil vlastní oleje ze spolehlivého zdroje poměrně dlouho a u více Škodovek, co jsem měl a dělal bych to tak dále, kdybych se s majitelem servisu nedohodl na přijatelnější ceně. Je ale pravda, že s motorem jsem nikdy problém neměl, takže netuším, jak hodně by se Škoda cukala skrze to, že jsem měl vlastní olej. Počítám, že takové věci se ale dají dobře prokázat. Servis, kam jsem jezdil kdysi, vždy značil do zakázky, že byl vlastní olej a jeho specifikaci. Servis, kam jezdím teď, mi nikdy žádné poznámky do faktury ani zakázkového listu nedával, nevím, jak do informačního systému.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud je záruka 5-letá a uznají ti ji, tak bych taky vzal hned svůj olej. Většinu náhradních dílů mají hrozně předraženou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, mohu pro motor 1.0 TSI s GPF použít olej se specifikací VW 504 00/ 507 00 (5w-30/0w-30), nebo s GPF už jsem odkázaný pouze na normu VW 508 00/ 509 00 (0w-20)? Olej bude měněn po roce/15tis km. Děkuji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyby jsi trochu pohledal tady, nebo u jiných modelů, které mají totožný motor s GPF tak už to tady bylo xx krát. AS dávají většinou dle 504/507 5w30 co zde píšou uživatelé fóra a mě ho dali taky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...