Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Zdravím všechny vespolek,

    začínám být ze svého auta zoufalý.Posledních 14 dní mám problém s teplým motorem. Jakmile jedu (třeba 20km a více), zastavím na parkovišti na nějakou chvíli, pak už nemůžu odjet. To samé, když třeba stojím na parkovišti na volnoběh po jízdě (5 min) a asi se více ohřeje motorový prostor, začnou klesat otáčky na 500ot/min, dusí se a nebo rovnou chcípne. Dnes se mi to stalo v čekání v koloně na semaforu, kdy jsem zase stál na místě a v intervalech pár minut popojížděl. Po 10 minutách se mi povedlo na minimální výkon přes spojku popojet pár minut do ústraní. Po dalších 30 minutách čekání se mi povedlo rozjet a odjet - auto z počátku vůbec netáhlo- poté co se trochu ofoukal motorový prostor začalo jet normálně.

     

    Takže souhrn - děje je to pouze, když je teplý motor a motorový prostor

                            otáčky spadnou na volnoběh na 500 ot/min a auto se dusí (vůbec nereaguje na přidávání plynovým pedálem)

                            vyměnil jsem vzduchový filtr, svíčky za origo ngk - žádná změna

                            zkoušel jsem odpojit váhu vzduchu (žádná změna)

                            během jízdy se chová normálně

                            nesvítí žádná kontrolka, diagnostika neukazuje žádnou chybu
                            vyfoceny staré svíčky 

                            závada se projevuje na benzín i LPG

                            v přiložených videích je natočeno chování

     

     

    Jedná se o Superba I 2005 1.8T 110kW (chip 140kW) přestavěný na LPG.

     

    Budu vděčný za každou radu. V servise mě přijmou až 25.4. , ale radši bych tu závadu odstranil dříve.

     

    20180411_171428.mp4

    20180411_171510.mp4

    20180412_090213.jpg

    20180412_154656.mp4

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno)

    Klapku jsem vyčistil a žádná změna. U elektroniky žádný bordel nebyl. Zkoušel jsem vyndat konektor od čidla teploty nasátého vzduchu a ejhle, otáčky hned vyskočí na normální úroveň. Vyměnil jsem tedy za nové čidlo, ale problém je pořád ten samý. Stane se ta samá situace i s novým čidlem, vypojím konektor a funguje. Diagnostika ukázala chybu klapky, ale může to mít spojitost? Že když vyndám konektor od čidla teploty, klapka se rozeběhne? Nechce se mi hned naslepo kupovat nová, je to celkem drahá sranda.

    Editováno na Jamarino

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od R.jakubco
        Predám octáviu 1.8t LPG Agu. Rv 2002. https://auto.bazos.sk/inzerat/82330593/Octavia-combi-18Turbo-LPG.php
      • Od kuba.svejda
        Zdravím všechny,
          začala mě zlobit má Fabie I 1.4 16V 74kW AUB r.v.2000 najeto 179,5 tis. km.
         
          Budou to tak dva měsíce co se to stalo poprvé, přijdu k autu otevřu dveře - zatlačí čerpadlo. Sednu za volant zapnu zapalování - zatlačí čerpadlo. Nastartuji, motor škytne a zhasne. Když vypnu a znovu zapnu zapalování čerpadlo už nezatlačí (není slyšet jak hučí). Normálně hučí docela hlasitě a dlouho.
         
          Zkontroloval jsem pojistku několikrát zamkl a odemkl auto a najednou po několika pokusech čerpadlo zatlačilo, nastartoval jsem a v pohodě jezdil a startoval dál.
          Bohužel stalo se to znovu a to zhruba po měsíci, ale opět se to nějak samo vyřešilo a jezdilo se dál.
          Po dalších dvou týdnech ovšem nastal stav kdy nezbylo nic jiného než odtah.
         
          Pojistka 61 je v pořádku, zkoušel jsem i jinou. Palivové relé spíná (cvaká). U palivového čerpadla na konektoru naméřím 12V, ale čerpadlo neběží.
          Vyndal jsem čerpadlo z nádrže, celé ho rozdělal, proměřil kabely, které jsou v pořádku a vyzkoušel samotné srdce čerpadla připojit ke zdroji 12V - čerpadlo se rozběhlo. Vše jsem složil do původního stavu a auto v pohodě nastartovalo.
          Stejný scénář se opakoval zhruba po týdnu.
         
          Dnes mě však trápí jiný problém - při jízdě zhasíná motor. Auto přestane reagovat na plyn a motor se jen pomalu dotáčí přes převodovku (otáčky pomalu klesají, když vyšlápnu spojku okamžitě spadnou na nulu).
          Ovšem včera motor nezhasl úplně ale točil jen 2000 otáček a nereagoval na plyn jak kdyby byl v nějakém tom nouzáku či co. Po několika přeřazeních, ale spíše šlo o čas se motor vzpamatoval.
         
          Aby to nebylo moc jednoduché za celou dobu se nerozsvítila žádná kontrola (krom rezervy) a byť i přes to připojím VAG není v jednotkách žádná chyba.
         
          Setkal jste se s tím už někdo? Co bylo špatné? Pomýšlel jsem na samotné čerpadlo, ale nesedí mi tam ta jízda s omezeným výkonem. Navíc problém s nastartování když projdu k autu se zatím znovu neopakoval.
         
          Uvítám jakýkoliv nápad, děkuji.
        Kuba
      • Od LukiX
        Prodám 2x nový nepoužitý filtr oleje značky Toptran - používal jsem pro O1 1.8T RS, číslo dílu dle škoda: 06A 115 561 B
         
        Cena za oba 150 Kč. Mohu zaslat i poštou po platbě na účet předem, popř osobní předání Ostrava.
      • Od DavidFelda
        Ahoj,
         
        felda mi z niceho nic zacala delat lumparnu, s kterou si nevi rady ani v autoservisu
         
        felda slape jak hodinky, ma mesic po technicke, vse OK, pokud neni v "zavadovem stavu", co tim myslim ted vysvetlim:
         
        1) jak dostat feldu do "zavadoveho stavu":
        - jet s feldou, aby se motor zahral do provozni teploty
        - zastavit a vypnout motor
        - pockat 15 minut (kdyz pockate 1-5 minut, tak se vam to nepodari, vse pujde normalne)
        - nastartovat (felda nastartuje)
        - ted uz jen staci jemne (nebo jakkoliv jinak) seslapnout plyn, felda se zacne dusit a kdyz date nohu z plynu, udusi se a chcipne, pokud se snazite pridavat plyn, udusi se jeste rychleji a taky chcipne
        (v tuto chvili tenhle postup funguje na 100%)
         
        2) co felda dela v "zavadovem stavu":
        - neni mozne ji nastartovat
        - ze zacatku zavadove stavu kdyz startujete, tak naskoci, ale hned se udusi a chcipne
        - po case zkouseni v zavadovem stavu uz ani motor nenaskoci, jen starter toci motorem a nic
         
        3) jak feldu dostat ze "zavadoveho stavu"
        - vzdy mi zatim zabralo dlouho pockat a tim myslim 30-60 minut, pak uz zase nastartovat jde a vse je opet zas jak svycarske hodinky
         
        4) poznamky
        - autoservis i ja, jsme zkouseli diagnostiku (VCDS) a zadne chyby to nehlasi
        - v autoservisu vycistili senzor vahy vzduchu (pry to primo neni vaha vzduchu ale jen neco na ten zpusob), zde tvrdili 90% sance na vyreseni problemu (coz se bohuzel ukazalo jako nepravda)
        - nechal jsem je jeste vymenit palivovy filtr
        - nic, co udelali v autoservisu nepomohlo
        - zdalo se mi ve 2 ze 4 pripadu (zatim se mi problem stal 4x) jsem pri tech pokusech nastartovat v zavadovem stavu zaslechl neprirozene bouchnuti v motorovem prostoru, zadna velka rana, ale neco tam slyset bylo, jako kdyby neco bylo zasekle a pak se odseklo a do neceho to bouchlo......no zkuste si popsat slovy nejaky zvuk
        - dlouhodobe mi blbne palivomer, obcas kdyz mam treba plnou nadrz ukazuje 75% nadrze, pri dalsim nastartovani se to vetsinou zas vrati do normalu/realu, ale tohle se mi deje od zacatku co tuhle feldu mam (mesic a pul), ale problem se startovanim trva "jen" poslednich par dni
        - v zavadovem stavu jsem zkousel vypojit vahu vzduchu, nic se nezmenilo, nastartovat furt neslo
        - v zavadovem stavu jsem zkousel vypojit teplomer motoru, nic se nezmenilo, nastartovat furt neslo
         
        Vecer se pravidelne modlim, ale ani to nepomohlo...
         
        Diky za kazdy napad, beru vse co vas napada Pokud chcete nejake dalsi info, zeptejte se a pokud dokazu dodat, dodam.
         

      • Od deny2322
        Nazdar mám problém... auto už dlhšiu dobu dymí bielim dymom pri zohriatom motore a celkom papa olej vraj by malo byť vadné turbo tak som sa chystal na repas v najbližšej dobe (jazdil som s tým pol roka auto dymilo nič viac) no teraz z ničoho nič prestalo turbo ťahať auto som dal na VAG mechanik vymazal chyby a auto išlo v poriadku ako nové akurát po dvoch štartoch zasvietila kontrolka motora auto stále ide bez nejakých zmien, turbo ťaha akurát to stále dymí. Po napojení na diagnostiku vyhodilo dve chyby 17795 - ridici modul,interni zavada a 16490 - obvod mereni absolutniho tlaku saciho potrubi/barometrickeho tlaku - rozsah provoznich hodnot. deň na to pri studenom štarte začala nezmyselne skákať ručička otáčok ako na videu a motor nechce naštartovať..štartuje až na 3-4 pokus.. kým je studený otáčky sú trochu vyšie a kolíšu po zohriatí je však všetko ok. 

        Octavia 1,8T , 135kw , 2001 RS
        video-1487191294.mp4
    ×