Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Zdravim, 

    moc si nevim rady a nevim jak moc to mam resit, tak bych se rad zeptal nekoho kdo v tom umi vic chodit. Pokud na prilozene fotografii jedu prstem po okrajovem horizontalnim vzorku  tak v jeho posledni 1/3 citim takovy stupinek. Pokud prstem tahnu od vnitrni po vnejsi cast tohoto vzorku tak ma stupinek charakter padu ze shora dolu. tzn. ve stredu kola je vic materialu nez na okraji.

     

    > Vsechna kola maji tlak 2,3. Mereno za studena. 

    > Jezdim sam, nenalozeny hlavne dalnice , zatacky cas od casu sekam

    > Na zimnich kolech nic takoveho neni 

    > Nemam prehled o predchozim tlaku gum

    > Auto netahne do stran, nic nevibruje, nehuci, neklepe, spotreba neni mimo normal

    > Jev je videt na vsech kolech priblizne stejne a je jak na leve tak prave casti kola

    > Od prezuti na letni sem ujel 400Km a nemam vubec poneti jestli to tam bylo pri predani. Vsiml sem si toho az jak kolo bylo zasrany

     

     

     

     

    20180416_225035.jpg

    20180416_225025.jpg

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Myslis stupinky mezi vzorkem ? V mistech kde je z boku sipka ? Jestli jo tak ti znacka kde je cca 1,6mm vzorku. Jestli myslis jiny tak je na fokach nejak oznac

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Cervena horizontalni cara oznacuje hranu prechodu mezi mistem s vic materialu a mene materialu. Pri pohledu na fotografii je to z leva do prava -> vice-> mene. 

    Ctverec pak oznacuje kde je videt ten prechod. Omlouvam se nevim jak to dobre popsat. 

    kolo_s_oznacenim.jpg

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×