Petr Rašplička Posted April 26, 2018 Share Posted April 26, 2018 Zdravím, chystam se měnit brzdové kotouce a desky na předek u RS TSI (340mm) otazka je jaké zvolit kotouce a destičky jako náhradu za original. Byli mi doporučené Zimmerman ale našel sem na ne par negativních recenzi, naopak ATE powerdisc si lidé pochvalují, ale nenasel sem je v provedení 340mm. Takže se obracím na vás, co dat. Nebráním se jakékoliv značce, nejlépe bych si chtěl polepšit oproti originalum, se kterými sem byl ovšem spokojen... Big brake kit je momentálně mimo cenovou hladinu. nevim jak je s trmenem jestli je možné osadit i větší kotouč než 340mm.. nebráním se jakkekoliv alternative, zkušenosti.. díky Petr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ulipek Posted April 26, 2018 Share Posted April 26, 2018 Rozhodně bych nešel ani do Zimmermanu ani do ATE.. Originál je v porovnání s nima lepší. Kotouče bych nechal originál a desky třeba ferodo ds2500. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr Rašplička Posted April 26, 2018 Author Share Posted April 26, 2018 před 1 hodinou, Ulipek napsal: Rozhodně bych nešel ani do Zimmermanu ani do ATE.. Originál je v porovnání s nima lepší. Kotouče bych nechal originál a desky třeba ferodo ds2500. Dobre když je to tak, nechám si poradit. a co clubsporty; jsou o tolik lepší? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ulipek Posted April 26, 2018 Share Posted April 26, 2018 Já s tím zkušenost nemám.. Ale už jsem slyšel od pár lidí že je to jiná liga.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr Rašplička Posted April 26, 2018 Author Share Posted April 26, 2018 Před hodinou, Ulipek napsal: Já s tím zkušenost nemám.. Ale už jsem slyšel od pár lidí že je to jiná liga.. Tak půjdu do nich teda, lepší brzdy už stoji balik a ve finale ten rozdíl oproti orig. Není tak strašný.. a jestliže se jedna o jinou ligu, tak to prubnu.. díky za radu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marfan Posted February 27, 2022 Share Posted February 27, 2022 Ma niekto skusenost s kotucmi Rottinger ? A ake dosky k tomu dat ? Rozmyslal som nad ATE ceramic. Mam zvlnene ATE kotuce tak ma caka vymena. Len vzhladom na to ze rad jazdim autom svizne tak nechcem znova za 20tkm menit zvlnene kotuce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
virtual Posted February 28, 2022 Share Posted February 28, 2022 Já ještě brzdy na RS neměnil, ale jak je to těma clubsportama? Zkušenosti, čísla dílů, cena, jedná se jen o výměnu kotoučů příp. desek? @marfan A co originály, ty nevyhovují? Série na TSI (přední) mi přijde velmi dobrá... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ritch Posted February 28, 2022 Share Posted February 28, 2022 (edited) @virtual so seriou to funguje idealne,netreba vymyslat 😀 menil som komplet tovarenske TRW (kotuce,dosky predok,zadok) s momentalnym najazdom 28k na nich a max spokojnost.Dolezite prvych 1000km ich zabehnut,netlacit na pilu Edited February 28, 2022 by ritch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
virtual Posted February 28, 2022 Share Posted February 28, 2022 @ritch Dík za info, se sérií taky nemám problém, přechod z obyčejného na RS podvozek byl příjemný (auto líp sedí i brzdí), proto jsem se ptal, jestli marfanovi nevyhovuje. Popravdě při daily provozu brzdy moc nezatěžuju, naopak zadní kotouče nemám tak hladké a lesklé jako ty (se známkami reznutí), i když pravidelně používám radarový tempomat, který má prý používat víc zadní kotouče. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marfan Posted February 28, 2022 Share Posted February 28, 2022 před 5 hodinami, virtual napsal: Já ještě brzdy na RS neměnil, ale jak je to těma clubsportama? Zkušenosti, čísla dílů, cena, jedná se jen o výměnu kotoučů příp. desek? @marfan A co originály, ty nevyhovují? Série na TSI (přední) mi přijde velmi dobrá... Vyhovujú ale po 100tkm sa skrútili aj tak. Tak uvidím čo spravia tie Rotinger. Cenu som dostal na komplet celkom fajn tak uvidím či sa to oplatilo meniť. Pôvodne som chcel kotúče z GTI Clubsport a dosky Ferodo DS2500 ale cena tých kotúčov je dosť vysoká. Mám síce menší výkon ako niektorý na benzínových RS ale mám ťažšie auto, takže ak si to valím po dialnici alebo využívam auto čo to dá tak by som rád aby to brzdilo veľmi dobre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
virtual Posted February 28, 2022 Share Posted February 28, 2022 @marfan Tomu rozumím, kola, podvozek a brzdy taky považuju za důležitější než třeba výkon motoru... Podle obrázku ve vlákně už máš ty větší brzdy vepředu, ne? Nevím, o kolik můžou být lepší případně zadní brzdy z RS245. Rotinger jsi bral jaký typ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marfan Posted February 28, 2022 Share Posted February 28, 2022 Mám ešte modelový rok s veľkými brzdami, vzadu som chcel dať veľké ale vykašľal som sa na to, to až keby mám benzínovú RS. Vybral som T5 verziu uvidím po čase či to bola dobrá voľba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hamoun Posted February 28, 2022 Share Posted February 28, 2022 Clubsport jsou fajn, ale zeby to byl jiny vesmir, tak to neni. Mam k tomu desky, co se k tomu davaji original. Brzdi to o kousek lepe nez original. Ocekavam od toho lepsi tepelnou odolnost, kterou vyzkousim poradne az na letnich gumach ... Cena neni nijak silena. ... @marfan .. pokud ti brzdy vydrzely 100tkm, nepotrebujes lepsi brzdy :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marfan Posted February 28, 2022 Share Posted February 28, 2022 Viaceré weby tie brzdy vychvalujú. Preto som pozeral aj tie Clubsport. Aj Zimmermann má niečo podobné. Ceny okolo 200-250€ za kotúč preto sa mi to zdalo veľa. Uvidím aké budú tie Rotinger určite sem napíšem svoje dojmi. Zajtra by som ich mal mať. V sobotu asi ich vymením. @hamoun Neviem povedať či je to dosť tých 100tkm ale to som nabehal tak polovicu po okreskách. Až teraz som začal dosť jazdiť dialnice a nie najpomalšie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hamoun Posted February 28, 2022 Share Posted February 28, 2022 okresky jsou na brzdy narocnejsi. ... nebo teda asi spis zpusob jezdeni. pomale okresky jsou asi setrnejsi, nez rychla dalnice za provozu :) neporovnaval bych Zimmermanny a Clubsport ... nebude to stejna kategorie. ale treba casem zmenim nazor. ocekavam tepelnou odobnost pri agresivnejsi jizde drzim pesti, at jsi spokojeny. pak napis reference. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PcGamer Posted February 28, 2022 Share Posted February 28, 2022 Nevim jak je to u RS, zda se vyrabi, ale ja mam Brembo Max a desticky Textar. A nemuzu si stezovat. Brzdi vyborne a hlavne nejsou kola od brzdoveho prachu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hamoun Posted February 28, 2022 Share Posted February 28, 2022 brzdy jsou kompromis. ty opravdu dobre brzdici brzdy brzdi jen za tepla a prasi a piskaji (nebo jsou jinak hlucne) pri kazdem brzdeni, rychle se sjedou desky i kotouce. cokoliv z toho uberete, zhorsujete brzdne vlastnosti ... brzdy schvalene na komunikace maji horsi tepelne vlastnosti ale brzdi i za studena. nikdo nechce piskajici brzdy a chce, at mu brzdy vydrzi hodne km ... a nejlepe i cista kola :) kazdy ma jine priority a chce neco jineho. kazdy jezdi jinak a naproste vetsine lidi staci uplne normlani brzdy, protoze i ty jsou bezpecne a rychlejsi jizdu s castejsim brzdenim zvladnou taky. pokud brzdy vydrzi vyssi desitky tisic km a jste s nima spokojeni, neni duvod je menit :) vzdy je to neco za neco. (a nemam na mysli karbonkeramiku, jen klasiku) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marfan Posted March 5, 2022 Share Posted March 5, 2022 Dneska som tie brzdy nahodil, bol som sa trocha povoziť prvých 30km to bolo také nemasné neslané (obrusovala sa farba). No a potom to už bolo dobre. Skúsil som potom aj také tvrdšie brzdenie a vtedy som bol milo prekvapený ako to aj nie celkom zabehnuté brzdí. Skúšal som najskôr 100 na 50 tri krát tak jemnejšie. Mal som z toho dobrý pocit. Potom na dialnici som skúsil dva krát z 200 na 100 no prvý krát to bolo ako z predchádzajúcimi brzdami no a druhý krát to bol citelný rozdiel. A podľa predstáv čoho som chcel dosiahnúť tou výmenou. Inak pri normálnom brzdení sa to správa úplne rovnako ako OEM brzdy ale ak sa pritlačí viac tak akoby sa zakusovali doštičky do kotúča, proste to oveľa citeľnejšie brzdí. Čas a viacej km ukáže či to bola dobrá voľba. Ak na nich dám aspoň 40-50tkm tak budem v podstate spokojný. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malawi Posted April 19, 2022 Share Posted April 19, 2022 (edited) Ahoj, nevíte někdo, k čemu jsou na vodících čepech brzd (předek i zadek, pouze horní čepy) ty gumičky, jež jsou navlečeny na čepu? Napadá mě jen to, že by vymezovaly vůli? Rozebral jsem komplet brzdy na RS a nevím proč, ale ty gumičky zvětšily svůj průměr a čep tak nejde zasunout zpět do třmenu, neboť ta hadička nedrží v tom prolisu čepu a při zasunování do třmenu se shrnuje a brání volnému pohybu čepu v třmenu. Raději přikládám foto…Předem díky za každý postřeh. Edited April 20, 2022 by Malawi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bouchy01 Posted August 4 Share Posted August 4 V budoucnu budu řešit brzdy na RS245. Jaké značky preferujete? Půjde zřejmě o kotouče i destičky. Lze něco dalšího zlepšit, či co je nutno vyměnit? S brzdami z výroby jsem spokojen, ale dost špiní. Životnost vidím na nějakých 65tkm, což je velký ústup od dob Fabie II, kde byla výdrž přes 90 tkm, a to brzdila jen přední kola. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.