Přejít na obsah

Napětí alternátoru


SkodaRapid

Doporučené příspěvky

Ahoj, dnes jsem měřil napětí na baterce s nastartovaným motorem. Hned po nastartování jsem naměřil 15.18V, po jízdě 2x10km jsem naměřil 14.6V. Nění těch 15.18V nějak moc? Nebo po nastartování to může být - a snaží se čím jak nejrychleji dobít baterku? Nějak nemůžu dohledat správnou informaci. Právě mám po servisní prohlídce a akorát mi řekli, že nebylo možné udělat zátěžový test, protože baterka je úplně vybitá nebo vadná. Ale jinak nemám žádné potíže. Kdyby mi to neřekli, tak to ani neřeším. Baterka má 5 let.

 

Předem díky za jakékoliv nasměrování.

Editováno: , autor: SkodaRapid
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem na začátku roku problém se startováním při silnějších mrazech. Po listopadové roční prohlídce v servisu jsem měl v protokolu zápis o slabé baterii. Nedbal jsem toho až do oněch mrazů, kdy jsem již nenastartoval. Baterii jsem hodil na nabíječku a již po půl hodině bylo na svorkách 17V. Baterii jsem rozebral (bezúdržbová) a zjistil, že první článek při nabíjení "nevaří". Takže jsem koupil Vartu 45Ah a i v silném mrazu motor naskočil při prvním otočení. Stáří původní baterie 5 let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...