Přejít na obsah

Divný zvuk při přidání plynu


Martin.sv

Doporučené příspěvky

Mam dotaz,

 

Na své druhé Octavii combi r.v. 2/2005, 1.9Tdi 77KW, BKC, (dotazeno z DE),  mám nalítáno cca 196tis. Km,  jsem vymenil turbo - po 13 letech preventivne (hvizdalo KKK), dale udelany vstriky u Dieselpoweru, kdy odesel egr a chladic (udelano rolbarem). Pri vymene vstiku bylo vymeneno v Dieselpoweru jeste spatne “vahadlo”, dan original. Posledni dobou se mi stava, ze se nepravidelne ozve zvuk od motoru, resp. Je slyset pres stred pristrojovky. Takovy bzucivy jev. Nekdy se to stane pri 80km/h nekdy pri 130km/h a vice a pod plnym plynem. Zkusil jsem to nahrat, je to zvuk jako sekacka. Zacne to vrcet. Tento jev se projevi pri slapani na plyn. Navic se to stava nepravidelne. Tesneni mi bohuzel na vstricich nevymenili v Dieselpoweru:-( pry jeste vydrzi,...

6713AE9B-85D1-4A16-A43E-A6471B294B4A.MOV

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, Martin.sv napsal:

Tesneni mi bohuzel na vstricich nevymenili v Dieselpoweru:-( pry jeste vydrzi,...

To jako vážně??? 4x sada 1417010997 na vstřikovače od Bosch za celkem cca 800-1000Kč je "úspora" při téhle opravě? Asi příprava na to, aby se tam lezlo brzy znovu ...

 

Zkus to nechat někým prošlápnout na místě a identifikovat přímo u motoru. Může to být cokoliv ...

Jen pro info, jakpak po servisu vypadaj korekce vstřikovačů na válcích, víš nebo máš možnost načíst?

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, nechal jsem tam dat tyto od http://www.dp-race.com/vstrikovaci-trysky-cenik/ na 1.9tdi a oni nevymeni tesneni, pry je ok jeste. Ale blbost v radech stokorun meli udelat. Chtel jsem po rolbarovi vymenu a ten to nechce udelat. Pry u tesneni jsou sroubky a boji se, aby nebyly k.o. Jsou na jedno pouziti pri vymene tesneni ci vstriku. 

 

Jen me prekvapuje vrcivy zvuk. Kdyz zavru otvory na privod do kabiny, tak zvuk se minimalizuje. Dela to az po vymene vsech soucasti. A spis pri delsi jizde a  pod plynem. Proste par minut a zase ticho. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To cos postnul jsou trysky samotné, tys nechal měnit taky, to byly po 196tkm špatný? Co bylo fakturováno kolem těch vstřiků a vahadla? Servis maj zde, nastavení vahadel 1450, seřízení/repas PD vstřiku za 360 bez materiálu, k tomu test, čištění ...

http://www.dp-race.com/dieselservis/

http://www.dp-race.com/cenik-vybranych-sluzeb/

Ano, šrouby držící vstřiky se maj měnit, ale to je běžný servis. 1ks šroubu 038103385A stojí kolem 90Kč a to taky není žádná darda, nechápu dnes "servisy" ... No a šroub na konci vahadla, co ovládá vstřik, ten se měnit nemusí pokud není opotřebovaný, jinak to taky není trága, cca od 120Kč vejš za WHT000530 ...

 

Ty pazvuky s tím mohou a nemusí přímo souviset, třeba je tam jen něco někde uvolněnýho, co ty zvuky vydává. Třeba právě kolem EGR. Je třeba zvednout kapotu a prověřit to přímo u motoru, ne jen poslechem v kabině B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, co jsem postnul,... tak to tam meli dat:-) tak jim budu verit!! Jinak ano, dle diagnostiky, byly spatne. Tchan jezdil k nejlevnejsim benzinkam.... 

 

behem vymeny vstriku bylo zjisteno nacnute vahadlo, ktere je u vacky. Tak jsem ho nechal vymenit za original (5.900,-kc) 

 

no nevim, zda neco uvolnene,... ale dela to pod plynem... a pri stani se to neprojevi. A pokud zastavim a pote se rozjedu, tak to obcas zmizi, resp. kdyz zvolnim jizdu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...