Přejít na obsah

1.9 TDI 81kW - kontrolka ASR, padajici otacky, duseni, zadny vykon


legenda

Doporučené příspěvky

Překontroluj nastavení rozvodů.

Dik za radu.Mal som z nejakeho dovodu Prasknuty rozvod remen a skocil mi rozvod,nastastie to vydrzalo,ale ajtak generalka hlavy ma neminie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
  • o 1 rok později...

Ahoj kluci

Jedná se o octávii r.v.2011 tdi 81kw

Za jízdy se rožne kontrolka asr a auto chcípne. Opětovné nastartování trvá cca 5 min. Diagnostiak píše: řídící jednotka motoru blokována. (regulace turba????)

Problém číslo 2 u čidla chladící kapaliny je přecvaklej drátek svítí žhavení 20 sec což znamená že je čidlo špatný (ají to píše vag) a auto chytne na drc. Pokud drátek spojím žhavení blikne jak má ale nechce nastartovat ají když je motor zahřátej. ( vag chybu nepíše)Budu vděčnej za každou radu, auto máme na opravu a majitel je už nevrlej.

Škoda auto je taky v koncích. Nestalo se to někumu? předem díky

Sorry rok výroby je 2001 na 2011 :)

Editováno: , autor: divx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těžko říct co tomu je...našel jsem tak zkuste co je tam psáno, jestli už jste to teda neprovedli. To čidlo bude asi KO, když to při přecvaklým kabliku startuje na drc(studenej motor), když spojíte drátek jednotka má, třeba chybně za to, že je motor teplej a v návaznosti s klasickou závadou(teplý starty) těžko startuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za link. Znovu sem se ..... s autem. Auto už jede ají chytá ale při zrychlování na 5rych. stupeň okolo 130 km/h se rožne již zmíněné asr hodí se do nouzáku a při vyšlápnutí spojky auto chcípne. Přes startér nechytne, na roztažení (vim že se to nemá dělat :) ) chytne okamžitě. Vag čistej a auto opět jede dokud se mu znovu pořádně nešlápne na krk při 5tce.

Viděl bych to na vyčištění turba ale proč chcípne motor a nejde nastartovat? to mě zaráží.

Díky za každou radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Zdravím pánové,

 

Můj problém : Tak jsem si jel z práce a najednou se rozžnula kontrolka ASR a motor přešel do nouzového režimu (pokud tomu mohu tak říkat, jelikož to je asi 3násobný nouzák v uvozovkách) zkrátka nouzák jede jak SDI, toto jelo jak 20kw, téměř to umřelo na cestě. S boží pomocí jsem dojel domů, udělal diag : výsledek N75 zkrat na kostru (byl měněn asi 3 měsíce zpět) a relé velkého topného výkonu + buzení ventilátoru (obojí je tam už rok a auto šlapalo jak hodinky), nastříkal jsem všechny kontakty, měnil palivový filtr, zkontroloval egr a jeho funkci, vyměnil všechny podtlakové hadice atd, problém přetrvává.. po restartu polohy klice asr kontrolka zmizi a chvili opet jede normalne ale pak totez.. volnobezne otacky to krasne drzi, pri zarazeni rychlosti a pridani plynu napr na 2K otacek se to sice rozjede ale hned zacnou padat az na volnobezne a musim zmacknout spojku, nebo by to kixlo.. jsem uz bezradny. Taktez je citit smrad spaleneho oleje.. nebo mozna spalin obecne, tezko povedet. Ale pouze az motor spadne do one zminovane chyby.. 

 

Setkal jste se s timto nekdo? Budu rad za jakekoliv tipy. PS: trošku se mi zdá že ubylo relativně dost oleje, ale nikde nic neteče, ani není mastné. 

Editováno: , autor: DMX543
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...