Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Dobrý den, 

    Asi před měsícem jsem koupil fabii 1.4 50 kW najeto 170xxx mám to jako na dojíždění do práce, ale má chybu v tom že auto za studena má slabý výkon že musí mít otáčky aby při rozjezdu skoro nechciplo :) po zahřátí je tento problém pohodě ale při jízdě cítím hlavně do kopce malé škubani ale fakt malé. Máte nejaky nápad?? Na autě jsem měnil svíčky. Zapalovací listů, palivovi filtr jsem chtěl bohužel koupil jsem špatný ale. Je. Vyměněn tepelné čídlo a wag nic neukazuje,  škrtici klapka je čistá napadá mě lamba sonda ale neznám příznaky,  ale říkám si jestli není moc bohatá směs,  a nebo vstřikovaci ventyl , děkuji za každou radu 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdravím., mám ten sami problém už si nevím rady, vyměnil jsem zapalovací listu, skrticka klapka čistá a nastavena, svíčky, filtr paliva a už nevím co dál. Na vag nic ukazuje a to jsem tam byl nejmíň 3x, napadá mě že by bylo ještě něco z palivovim čerpadlem co myslíte? Jinak už fakt nevím.. vstřiky jsou vyčištění... Díky za radu 1.4 mpi 50kw 2001.... No prostě mpi... Motor prd..... 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Chci zkusit momentálně dávat novou škrticí klapku , protože auto co jsem tak vytipoval tak jak kdyby měl problém se sytičem, a tyto auta už felicia 1,3 novější typy měli problém se škrtící klapkou , v letě když auto je na slunku tyto problémy nemám 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud se neobjeví žádná chyba v paměti závad,tak jsou takovéhle opravy na slepo vždy sázka do loterie.Jak už to bývá,člověk vymění po součástkách celé auto a problém bude v té poslední součástce.Já provozuji to,že se studeným autem nevyjíždím rovnou z parkoviště,ale vydám se na opačnou stranu,než je výjezd a napřed pomalu na jedničku to parkoviště dokola objedu.Pak už je po problému.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Taky jsem se naučil že auto chvilku nechám klofat a pak do toho sednu přesto ze začátku plyn je dost ostrý prostě něčím to musí být,  ale věřím že to bude tou škrtící klapkou ale  vyčistit to nestačí , hold na Felicii byla na lanko byl pokoj elektronický co je stojí za prd ale to je můj názor problém škrtící klapkou má přítelkyně  a to má modernější 1.4 16v 55kw život je dost kratka

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od Crafty
        Mám problém s Felicií, normálně startuje a jede, ale občas při jízdě (hlavně po dlažebních kostkách, nebo při jízdě z kopce) se chová jako kdybych vypnul klíček - má tendenci chcípnout, a přestane táhnout. Pak zase naskočí. Mohl by to dělat třeba palivový filtr nebo zasekávající se palivové čerpadlo?
      • Od Roxyn
        Zdarvím, rád bych se zeptal v čem může být problém, když během jízdy jsem přejížděl retarder (z 3 na 2 stupeň) tak se mi rozsvítila kontrolka dobíjení. Když jsem chtěl přidat plyn, tak auto zpomalovalo. Tak jsem to nechal na neutrál a zastavil. Vypl jsem motor a znovu nastartoval a vše bylo zase v pořádku, naštěstí jsem byl 30 metrů od domu. Měl někdo někdy stím taky problém nebo víte v čem to může být? Jedná se o Fabia 1, 1.2, 40kw, 2005

        Před pár dny když jsem ve 2 ráno při 2 stupních chtěl nastartovat a jet domů z práce tak mi to jen jednou škrtlo a dál nic, tak jsem to zkusil znovu obět to jen jednou škrtlo chvílí ticho a už se to nastartovalo. Ikdyž to nebylo klasícké několika škrtaní. (tento problém jsem měl i minulou zimu). A když jsem dojel domů (10km) dal jsem baterii na nabíječku tak ukazovala 3 ze 4 čárek nabití. (baterie minimálně stará 3 roky) Tak jsem to nechal uplně nabít a problém zatím nebyl (od té doby nebylo pod 2 stupně.) A dnes se mi rozsvítíla ta kontrolka.

        Baterie



        Baterii jsem začal nabíjet několik hodin, poté co se rozsvítila kontrolka. (Vozidlo stálo)


        Teď jsem šel zkusit domačknout tento kabel co vede k alternatoru, ale dal to nejde.

        A multimetr bohužel nemam tak nemůžu odzkoušet.

        Baterku jsem teda měl na nabíječce cca 2 hodiny (když jsem napojil bylo 3 ze 4 čárek a 13.1V to psalo na nabijecce. Teď to je doplna a píše 12.8V


      • Od Eflik
        Zdravim,
        nedavno se mi vyskytla takova drobnustka. Po nastartovani motoru mi sam od sebe chcipl, delal to same i pri prijezdu na krizovatku a vyrazeni. V sevrvise nasli VAGem 16490 Tlak v sacim potr./tlak vzduchu - nesmyslny signal. Technik tvrdi ze muze byt neco s nejakym retezem nebo neco, ze mohl poskocit. Ja jsem vycistil vzduchovou klapku a prestalo to chcipat. Ale porad motor kolisa a nema vykon. Pri seslapnuti plynu prudce to pod autem jakoby bruci, skoro az prdi v rytmu valcu, zeby nekde netesnilo vyfukove potrubi? Ale ze by tohle delalo takovy pokles vykonu a zhasinani motoru na volnobehu? Stekal se s tim nekdo. Jinak 1,2 12V r.03
        Pls. jestli nekoho cokoli napadne napiste to hned sem, zitra s tim du zase do servisu na vetsi analyzu a nerad bych se nechal napalit.
      • Od Michal Čech
        Zdravím,
        Moje RS začala zlobit,když je studený motor tak nastartuji třeba až na 7mý pokus,a když chytne tak se volnoběh drží na 1200 a postupně behem 2 minut klesne na 800,když se chci při tech 1200 otáčkách rozjet tak mi motor začne kuckat,cukat a nebo uplně  zdechne,musím to vytočit aspon na 2200 abych se rozjel bez zdechnutí.Když mám motor zahřátý tak sednu nastartuji a hned bez problému  jedu.komplet vedení hadic na odvetrávání klikovky vyměněny,cívky + svíčky vyměněny.VAG nic nehlásí.Je to AUQ.

        Prosím už si nevím rady,vím že na foru se toho hodne píše o špatných startech 1.8ček,ale jde mi o to zda někdo neměl styjný problém jako já s těma otáčkama.Za každou odpověd bych byl velice rád.
    ×