Doporučené příspěvky

    Ahoj mam O2FL 1.9 tdi 77kw BXE (chip). Aktualne najeto 180tis km. Pri 160tis km vymeneno nove original turbo Garrett. Stare jsem nechal v Turbocaru, kde mechanik rikal, je hodne zaolejovane,vule nejsou tak velike, muze byt problem i v motoru (pistni krouzky, propousti u ventilu) Neresil jsem to, asi chyba. Po namontovani noveho turba ujeto cca 5 tis km a nouzovy rezim. Mechanik zkontroloval vsechny souvisejici veci, hadice, blok magn. ventilu, cidlo tlaku,regulace turba jestli neni zatuhla..... vse ok..zbyva uz jen turbo. Sundal jsem vyfuk cast od turba a je tam dost speceneho oleje (viz priloha). Auto kdyz stoji dele na volnobeh(5min), tak pri rozjezdu trochu zakouri (modro sedy dym). Pri jizde nekouri.Spotreba oleje cca 1l na 8-10tis km. Otazka, co muze zpusobovat ten unik oleje a zapricinit to zaolejovani turba ve vyfukove casti?? Vadnemu turbu moc neverim. Pistni krouzky?? Nechce se mi verit, ze ve 180tis km je motor na GO. K autu se chova slusne, vymeny oleje po 10 tis km, za studena nehonene, turbo dochlazovani atd... Jede to naprosto normalne, zadna ztrata vykonu nic, chyta to super, teple, studene. Nechci vyhodit prachy za vycisteni turba a za par tis km to bude stejny.

    Pokud nekdo mate podobnou zkusenost nebo jakykoliv napad, dejte prosim vedet. Popr, jestli nekdo znate dobreho motorare,servis kde jen nevymenuji,ale resi problem, budu rad za jakoukoliv info.

    Dekuji za Vas cas.

    IMG_20180510_173820.jpg

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Myslim, ze moznosti jsou jenom ty, ktere uz jsi napsal. Tedy turbo, pistni krouzky nebo ventily. Muzes zkusit odpojit i hadici u mezichladice vzduchu, jestli je olej i tam. Pokud ano, tak tam se vetsinou olej dostava z netesniciho turba. Zaroven to muze byt dost nebezpecne, protoze az se tam nastrada tolik oleje, ze si ho motor nasaje, muze se pretocit a znicit. Trocha oleje tam samozrejme byt muze, ale pokud ti z tama vytece nekolik dcl, je to spatne. Ja kdyz hadici u mezichladice odpojim, vykape jen nekolik kapek oleje. Motor mam starsi BJB a najeto 267 tkm.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahoj, dekuji za postreh a reakci.vazim si toho.odpojit hadici od mezichladice k turbu jsem zkousel.je tam jan hooodne tenka vrstvicka oleje.temer odsud nespadla ani kapka.tam je to podle me v poradku.jeden ziskany postreh, ktery muze "napovedet".az sundam turbo, pokud bude vyfukove potrubi mezi motorem a turbem od oleje, pak to bude asi na tuty problem v motoru.pokud to bude suche, odhaduji turbo.jen zkratka porad mi nejde do hlavy, ze ve 180 je motor pri slusnem zachaseni ko.jeste jednik dik za nazor.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ventily y to být neměly, ve výfuku je větší tlak než okolní. Diletantský nápad - trubka, kterou odtéká olej z turba je průchodná?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahoj, dík za příspěvek. Žádný diletantský nápad. Je to dobrý postřeh.Když se měnilo turbo v tech 160tis, tak na to take nekolik lidi upozornovalo.Zkontrolovat pruchod trubky, ktera odvadi olej zpet do motoru. V tech 160tis se to zdalo byt ok, ale urcite az ted vyndam turbo na to mrknu.

    Dik.

    btw: mate chlapi nekdo predstavu, na kolik muze vyjit vymena tech pistnich krouzku a zda se to fin. vyplati?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Než budeš řešit generálku motoru za 50k, zkus nalít do oleje BG EPR (proplach, cca 3 kila), nechat to hoďku bublat a vyměnit olej. Spoustě lidí to od zapečených kroužků pomohlo.

    Pak bych tam nalil ještě to aditivum od nich na dekarbonizaci do nádrže (možná i dvě), protože to turbo je dost kekel, a jestli vypadá takhle, tak podobně budou vypadat sací trubky, válce a celej výfuk.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahoj, pokud by mělo dojít na výměnu pístních kroužků, tak souhlas. Za tu zkoužku člověk tolik nedá a za pokus to stojí. Dík za nápad. Máš s tím nějakou konkrétní zkušenost nebo někdo z tvého okolí?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno )

    https://www.mazdaklan.cz/threads/obnova-vykonu-motoru-cisteni-dekarbonizace.521/
    http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=49425
    https://www.facebook.com/1715721745374925/photos/a.1715933928687040.1073741830.1715721745374925/1976039942676436/?type=3&theater

     

    Já si ho nechal dělat před koncem roku, a zdá se mi že spotřeba oleje se snížila, ale mně to nijak extra předtím nežralo, a ještě nemám najeto dost aby to bylo nějak objektivní (teď jsem moc nejezdil). A stejně se mi zdá, že mi to žere olej jen když to drtím do omezovače, což je asi normální...

    Editováno na marek16

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dík za odkazy, také jsem už googlil :-) Souhlas, když to drtíš do omezovače, něco malinko si vezme. To je myslim ok. Osobne bych ani moc neresil tu moji spotrebu 1l na cca 8-10tis km. Vim neni to nejmene, ale da se s tim "zit". BTW skodovka udava 1l na 1000km. To uz ale neni 4takt ale 2takt :-) Vazne jsem zvedavy az sundam to turbo, jak budou vypadat trubky mezi turbem a motorem. Jestli tam bude speceny olej, tak urcite zkusim tu dekarbonizaci a uvidim. Rozhodit motor se muze vzdycky. To uz vidim jako posledni moznost. Bylo by fajn, kdyby to tam bylo suche a problem by byl v turbu. Furt mi nejde do hlavy, ze ve 180tis km  pri vymenach oleje po 10tis km a slusnem zachazeni (zadne praseciny) by byl motor KO, resp pistni krouzky.

    Ale jeste jednou dik za napad s tou dekarbonizaci.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se


    • Podobný obsah

      • Od eauto1.cz
        Škoda Fabia II SCOUT
        2011 1.2 TSI 63kW
            Cena: 195.8oo,- Kč 
        Do provozu: 20.03.2011
        Počet majitelů: 1
        Tachometr: 86.060 km
        Servisní kniha: ano
        Palivo: Natural 95 / 98
        Motor: 1.2 TSI 63kW 1197ccm čtyřválec
        Převodovka: manuální, 5 stupňová
        Max.rychlost: 178 km/h
        Emisní norma: Euro5
        Barva: Zlatá metalíza
        Karoserie: Hatchback, 5dveří
        Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované 
        Možnost leasingu / úvěru: ANO 
        Původ: dovoz SRN,v CZ nejeto 
        Prověření původu: Cardetect 
        Rozměry (v š d): 1558 x 1642 x 4247 mm 
        Hmotnost bržděného přívěsu: 800 kg
        Spotřeba mimo město: 4,5 L/100km
        Spotřeba kombinovaná: 5,7 L/100km
        Objem nádrže: 55 litrů
        Pneumatiky: 205/40/17 Dunlop letní 90%
         
        HD FOTOGALERIE: KLIKNI ZDE
         
        Vnější vzhled: *SCOUT*, Dálkově ovládané centrální zamykání, ochrané lišty dveří, zrcátka+kliky v barvě karosérie, Aerotwin Stěrače, chromovaná maska chladiče, černé sloupky A+B, 4x kotoučové brzdy, Logo SCOUT, Litá kola Škoda 17", Střešní lyžiny, SUNSET: černě tónovaná skla originál, přední mlhovky, projekční přední světlomety, SCOUT výbava, ochranné prvky okolo celého vozu, originální střešní SCOUT nosiče/lyžiny, přední+zadní SCOUT nárazníky + kemy blatníků, prahů a lišty dveří SCOUT.
          Pohon a technika
        5ti stupňová manuální převodovka, ASR - protiprokluzový systém, ABS - antiblokovací systém, BAS - brzdový asistent, MSR - regulace brzdného účinku motoru, ESP - stabilizace podvozku, EDS - elektronická uzávěrka diferenciálu, posilovač řízení.
          Vnitřní výbava
        Klimatizace Klimatic, klimatizovaná schránka před spolujezdcem, Tempomat, Multifunkční volant, vyhřívané sedačky, dělená zadní sedadla 40:60, 4x el. ovládání oken, el. ovl+vyhřívaná zrcátka, nastavitelný volant v obou osách, palubní počítač MFA s funkcí dojezdu, 2x výškově stavitelná přední sedadla, pylový uhlíkový filtr, plnohodnotné rezervní kolo, černý interiér, černé čalounění dveří, zadní sedačky zcela vyjímatelné z vozu, 5x opěrky hlavy, 2x vystřelovací klíče, nerezové sportovní pedály Škoda, koberce Škoda.
          Servis
        SERVISNÍ HISTORIE DE VEDENÁ DOPOSUD, JEŽDĚNY DÁLNICE V DE, V CZ NEJETO.
        Krásný černý interiér bez kosmetických vad, vyměněny rozvody u Škoda Německo.
          Audio
        autorádio Škoda , sound systém s 8mi reproduktory, RDS, TP, AS, AUX, MP3
          Bezpečnost
        8x Airbagy, napínače bezpečnostních pásů, možnost deaktivace airbagů ovladačem, imobilizér, výškově stavitelné pásy vpředu, 2x klíče s DO, pátý bezpečnostní tříbodový pás, trippling- blinkry blikají nejméně 3x, 2x ISOFIX, signalizace defektu pneu.
              Technický stav
        1.majitel, servisní kniha, servisováno v DE, bez závad, nehavarováno, nelakováno, nekuřák, bez koroze, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, 2x Klíče.
        Výbava SCOUT:
        Bez úprav, vše zapsáno v TP, vše originál Škoda. Díky tomu lze libovolný díl kdykoliv objednat přes VIN v servisu a bude pasovat. Žádné problémy na STK, nebo s Policií či pojišťovnami. Tak to má být. 
          Nejmodernější čtyřválcový motor TSI v tomto modelovém roce, např. vodou chlazené Turbo s vysokou životností, vícestupňové řízené zahřívání a chlazení motoru pro nejnižší spotřebu a nejlepší výkon. Ideální motorizace s vysokou životností a vyměněnými rozvody, není co řešit.
        Kontakt:
        tel: 737 888 840
        NEPIŠTE, VOLEJTE!
        Lokalita: Slavkov 74757 CZ
        Všechna práva vyhrazena
      • Od legenda
        Neviete mi niekto poradit co moze byt pricinou toho ze z nicoho nic sa stratil vykon a svieti mi asr?Ma to taky cinkotavy zvuk a vobes to nejde.
      • Od Hanzo2580
        Zdravím pánové,
        rád bych se zeptal mám octavii 1,9 81kw a turbo mi padne do nouzáku pokaždé, když zapojim podtlak do zásobníku (taková ta hadička pod krytem motoru). Nemá s tím někdo zkušenost? Když jí mám vypojenou, tak je turbo v pohodě i když zabírá později ve vyšších otáčkách (kolem 2 tisíc) než s podtlakem, ale točim 4 tisíce a nevypadne narozdíl od zapojené verze. Nemá někdo potuchu čím to je? A turbo je po repasu...
      • Od Fimbo
        Zdravím,potřeboval bych poradit..mam nacipovanou jednotku a z ničeho nic mi turbo,místo 1.2b ukazuje 0.7b začalo to trošku dýmit a smrdí to benzínem a spotřebu ukazuje 17-18l.Vag ukazuje same chybí kolem skrtici klapky..tu mám cca.. 4 měsíce starou(origo) důkladně jsem ji vyčistil a stále nic.Nenapada někoho něco?Děkuju za každou radu.
      • Od Saman
        Ahoj,
        mam OII kombi, 1.9 TDI PD, r.v. 2005. Stala se mi nemila vec, ze se pri zaberu rozpadlo turbo na kousicky a kousky jsou jak ve smeru k motoru (nejspis i v nem), ale i ve smeru sani.
         
        Resim zda to ma cenu opravovat.
         
        V servisu kam jezdim, to vidi skepticky, protoze jak jsou kousky vsude, tak pry nelze zarucit kompletni 100%ni vycisteni sani, aby pak po celkove oprave se nejaky maly kousek neuvolnil a neznicil turbo znova.
         
        Auto ma najeto tachometrove 170tis, kupoval jsem ho ojete, a je velke podezreni ze bylo stocene. 
         
        Momentalni odhadovana cena opravy je ~25tis, hodnota auta (jezdiciho) tak ~90tis. (poskrabany lak, flekaty interier). Rikam si, ze kdyz se to povede, tak porad mam za 25 tis auto co znam a ted uz by bylo jako druhe. Kdyz to prodam na dily moc asi nedostanu ..
         
        Na druhou stranu, uz predtim jsem mel problemy se startovanim, ze kdyz bylo min jak pulku nadrze, tak to startovalo asi na po desate. Zaroven se ukazoval  mozny problem se vstriky, protoze se pri volnobehu objevovalo cukani a ECU hlasila chybu zapalovani na tretim valci, zhavenim to pry nebylo.
         
        Ma nekdo zkusenosti s opravou motoru po rozpadu turba?
         
        Sli byste do toho? I za vyse uvedenych podminek?
         
        Diky,
        Saman