Přejít na obsah

Kolisanie otačok na volnobehu Octavia II, 1,6 MPI, 75kW, BSE


Medino1

Doporučené příspěvky

Otáčkoměr se nehýbe, protože s tím ECU počítá. Jemný škubaní na volnoběh a jakoby nepravidelný chod na volnoběh je právě to adaptivní řízení chodu na volnoběh kvůli emisím. BSE, BGU jsou konstrukce založené na původním AKL, který nemuselo plnit normy EU4/EU5 a proto to tam neřešili. Tyhle poslední 1.6 MPI jsou vymazlený k dokonalosti - KDYŽ SE  O NÉ PATŘIČNĚ STARÁŠ a jedinej neduch je to jakoby škubaní na volnoběh a samozřejmě zámky, ale to jen když je to auto permanentně vlhký. Máš tam teda kompletní generálku a hlavní je že nežere olej. Pro příště si pamatuj - nedávat tam starý díly - NIKDY. Mluvim o dílech který plněj nějakou funkci. Nemluvim o blinkru, nebo zpětnym zrcátku. Ale díly jako katalyzaotr, lambda sondy, atd. musíš dávat nové - uštříš si tím spoustu nervů. Třeba ty lambda sondy tam nejsou jen kvůli katalyzatoru, ale hlavně kvůli řízení palivové směsi. Jemný škubání neřeš, to dělá i mě na udržovanym autě a spousta lidí mi to potvrdilo tak, řeš to jakmile ti začne vyloženě kolísat a zřetelně. Hlavně měnit olej po max 10tis. Já dávám od novýho auta 5W-30 LL. Mám najeto 140t a věř mi že mi to na volnoběh taky jemně cuká, ale už sem si zvyknul. Kámoš má golfa BSE a taky mu jede nepravidelnej volnoběh a cuká. Takže opravdu klid. Rozvody si pro klid duše můžeš zkontrolovat, ale kdyby to bylo špatně, tak ti to kolísá opravdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 roky později...

Zdravím, menil som rozvody na motore BFQ a mám problém s nastavením napínacej kladky, tak aby na diagnostike v skupine 12 ukazovalo hodnoty 28-87. Skúšal som posúvať vačku aj kľukovku o jeden zub dopredu/dozadu a bolo to mimo toleranciu (na diagnostike ukazovalo 24-86). Takže je to len tým, ako je napnutý rozvodový remeň. Keď nastavím remenice na rysky (vačkovka, kľukovka) aby bol 1. valec v HÚ tak napnem napínaciu kladku na doraz, potom uvoľním, aby sa kryli rysky a dotiahnem ju. Pre kontrolu ešte ručne potočím s motorom a nastavím ho aby bol 1. valec v HÚ. Keď mi všetko sedí, naštartujem motor a pozriem na diagnostike skupinu 12 tak to chvíľu ukazuje 28-87, potom tá väčšia hodnota začne skákať medzi 86-87 a po chvíli ukazuje len 28-86. Keď sa motor úplne zohreje tak ukazuje 29-86. Čím sa motor viac zohrieva, tým sa aj viac vzďaľujú rysky na napínacej kladke a rozvodový remeň sa viac napína, ako keby sa tá kladka nevracala (vráti sa to na rysky až keď je motor zase studený). Viete mi prosím niekto poradiť čo s tým?

Editováno: , autor: Martin989
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...